Ο σοσιαλιστής Β. Φίλιας είναι κι αυτός της γνώμης πως πρέπει να καταπολεμηθεί ο εγχώριος ανθελληνισμός . Αφορμή έδωσε παλιό άρθρο του καθηγητή πανεπιστημίου Αιγαίου Κ. Ρωμανού με τίτλο « Ελληνικός ανθελληνισμός» .
Ο Β. Φίλιας είναι πρώην πρύτανης και έχει συνεργασθεί στην σύνταξη εκπαιδευτικής ύλης . Ο άνθρωπος έχει μαρξιστική ιδεολογία η οποία είναι αρκετά παρωχημένη αλλά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι καλές οι καπιταλιστικές ιδέες των άλλων. Ο Β. Φίλιας διαθέτει άνω του μέσου όρου ευφυΐα και εύρος παιδείας, αλλά ο δογματισμός και το πολιτικό πάθος τον εμποδίζει να δεί μερικά πράγματα πιο ξεκάθαρα. Ερεύνησα τα αίτια του εγχώριου μισελληνισμού (μίσος προς τον ελληνισμό) τα οποία είναι κοινωνικά , ταξικά , ψυχολογικά , εθνοτικά και πολιτικά και έχω αναλύσει μερικώς σε προηγούμενο άρθρο . Ο Φίλιας χρησιμοποιεί τον όρο «πέμπτη φάλαγγα» τον οποίο είχε εφεύρει ο Ουίνστον Τσώρτσιλ κατά του κοινωνικού ποσοστού των μποσλεβίκων σταλινιστών εντός των δυτικών καπιταλιστικών κοινωνιών , ίσως το κυριότερο αίτιο του εγχώριου μισελληνισμού είναι το πολιτικό και εννοούμε την ισχυρή επιρροή των σοβιετικών πρακτόρων επί των συνειδήσεων των ατόμων της κοινωνίας οι οποίοι είχαν μάθει να μισούν το πολιτικό κατεστημένο και την κοινωνία και την πατρίδα , από το 1974 και μετά αυτοί έγιναν σταδιακά το καθεστώς της εποχής αλλά ο μισελληνισμός παρέμεινε, αυτά τα πράγματα αποφεύγει να δεί ο κεντροαριστερός καθηγητής , για να ακριβολογούμε σε ποιόν πολιτικό χώρο ανήκουν οι περισσότεροι εθνομηδενιστές ; Συμφωνώ με τους καθηγητές στο δεύτερο σκέλος δηλαδή ότι οι μισέλληνες εργάζονται ως πράκτορες ξένου καπιταλιστικού κεφαλαίου , μιάς κλίκας παρασίτων της τεταρτογενούς και πεμπτογενούς παραγωγής , όπου στην πραγματικότητα δεν υπάρχει παραγωγή αγαθών , αλλά και του ξένου ιμπεριαλισμού και μάλιστα πολλών ιμπεριαλιστικών δυνάμεων. Αυτοί οι ξένοι δεν ενεργούν μόνο με κίνητρο το κέρδος αλλά και την κακία. Εννοείται ότι προωθούν εγχώριους μπολσεβίκους επειδή οι μισέλληνες του τύπου Ρεπούσης, Φίλια, Χριστοδουλοπούλου, Βερέμη και λοιποί δεν έχουν ηθικές αρχές και εθνικές ρίζες , άρα είναι τα κατάλληλα πρόσωπα για να εφαρμόσουν τα σχέδια του εχθρού.
Ο Β. Φίλιας είναι πρώην πρύτανης και έχει συνεργασθεί στην σύνταξη εκπαιδευτικής ύλης . Ο άνθρωπος έχει μαρξιστική ιδεολογία η οποία είναι αρκετά παρωχημένη αλλά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι καλές οι καπιταλιστικές ιδέες των άλλων. Ο Β. Φίλιας διαθέτει άνω του μέσου όρου ευφυΐα και εύρος παιδείας, αλλά ο δογματισμός και το πολιτικό πάθος τον εμποδίζει να δεί μερικά πράγματα πιο ξεκάθαρα. Ερεύνησα τα αίτια του εγχώριου μισελληνισμού (μίσος προς τον ελληνισμό) τα οποία είναι κοινωνικά , ταξικά , ψυχολογικά , εθνοτικά και πολιτικά και έχω αναλύσει μερικώς σε προηγούμενο άρθρο . Ο Φίλιας χρησιμοποιεί τον όρο «πέμπτη φάλαγγα» τον οποίο είχε εφεύρει ο Ουίνστον Τσώρτσιλ κατά του κοινωνικού ποσοστού των μποσλεβίκων σταλινιστών εντός των δυτικών καπιταλιστικών κοινωνιών , ίσως το κυριότερο αίτιο του εγχώριου μισελληνισμού είναι το πολιτικό και εννοούμε την ισχυρή επιρροή των σοβιετικών πρακτόρων επί των συνειδήσεων των ατόμων της κοινωνίας οι οποίοι είχαν μάθει να μισούν το πολιτικό κατεστημένο και την κοινωνία και την πατρίδα , από το 1974 και μετά αυτοί έγιναν σταδιακά το καθεστώς της εποχής αλλά ο μισελληνισμός παρέμεινε, αυτά τα πράγματα αποφεύγει να δεί ο κεντροαριστερός καθηγητής , για να ακριβολογούμε σε ποιόν πολιτικό χώρο ανήκουν οι περισσότεροι εθνομηδενιστές ; Συμφωνώ με τους καθηγητές στο δεύτερο σκέλος δηλαδή ότι οι μισέλληνες εργάζονται ως πράκτορες ξένου καπιταλιστικού κεφαλαίου , μιάς κλίκας παρασίτων της τεταρτογενούς και πεμπτογενούς παραγωγής , όπου στην πραγματικότητα δεν υπάρχει παραγωγή αγαθών , αλλά και του ξένου ιμπεριαλισμού και μάλιστα πολλών ιμπεριαλιστικών δυνάμεων. Αυτοί οι ξένοι δεν ενεργούν μόνο με κίνητρο το κέρδος αλλά και την κακία. Εννοείται ότι προωθούν εγχώριους μπολσεβίκους επειδή οι μισέλληνες του τύπου Ρεπούσης, Φίλια, Χριστοδουλοπούλου, Βερέμη και λοιποί δεν έχουν ηθικές αρχές και εθνικές ρίζες , άρα είναι τα κατάλληλα πρόσωπα για να εφαρμόσουν τα σχέδια του εχθρού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου