Ἀρχική Σελίδα

Κυριακή 19 Μαΐου 2019

Γενοκτονία Ελλήνων Θράκης , Πόντου, Μικράς Ασίας , Αρνητές .

Γενοκτονία -Σύνθετη  από γένος + κτονία < κτείνω  =  φονεύω  .                                                    Αγγλικά   - Genocide.  Σύνθετη από την ελληνική λέξη γένος και την λατινική λέξη  cedo =δολοφονία .
_______________________________________________________________________________________________________ Σύμβαση για την Πρόληψη και Τιμωρία  του Εγκλήματος της Γενοκτονίας.  ___________________________________________________________________________________Άρθρο 1. Όλες οι συμμετέχουσες Χώρες καλούνται να προλαμβάνουν και να τιμωρούν πράξεις στον πόλεμο και σε περίοδο ειρήνης .                                                                                                                                                Άρθρο 2.           Οποιαδήποτε από τις ακόλουθες πράξεις  διαπράττονται με σκοπό την καταστροφή εν όλω  εν μέρει μίας εθνικής , εθνοτικής , φυλετικής  θρησκευτικής ομάδας , όπως :                                                                                                                                                                                                                   α) Δολοφονία  μελών της ομάδας.                                                                                                                 β) Πρόκληση σοβαρών σωματικών ἤ διανοητικών  βλαβών σε μέλη της ομάδας.                                                                                                                                                                                                             γ) Εθελούσια επιβολή στην ομάδα συνθηκών διαβίωσης πού αποσκοπούν στην φυσική εξόντωσή της ,εν όλω ἤ εν μέρει.                                                                                                                                         δ) Επιβολή μέτρων πού αποσκοπούν στην παρεμπόδιση των γεννήσεων εντός της ομάδας.                                                                                                                                                                                             ε) Διά της βίας μεταφορά παιδιών της ομάδας σε άλλη ομάδα.                                                                                                                                                                                                                                             Άρθρο 3.Εγκλήματα πού τιμωρούνται :                                                                                                        α) Γενοκτονία.                                                                                                                                              β) Συνωμοσία για διάπραξη γενοκτονίας.                                                                                                      γ)Άμεση και δημόσια υποκίνηση για διάπραξη γενοκτονίας.                                                                        δ) Απόπειρα διάπραξης γενοκτονίας.                                                                                                            ε) Συνενοχή σε γενοκτονία  _________________________________________________________________________________  Ελληνική Γενοκτονία , συμπεριλαμβάνει και  την Γενοκτονία των Ποντίων , ήταν η συστηματική δολοφονία του  αυτόχθονος ιθαγενούς , ελληνικού χριστιανικού λαού εντός των ορίων  της οθωμανικής αυτοκρατορίας  και εντός  ελευθερωμένου ελληνικού εδάφους περισσότερο στην ανατολική Θράκη και την ανατολική χερσόνησο  ἤ  Μικρά Ασία  . Η επίθεση κατά της χριστιανικής ελληνικής ομάδας   σχεδιάστηκε  και εκτελέστηκε  από την οθωμανική κυβέρνηση και  το τουρκικό  εθνικιστικό στρατιωτικό  κίνημα  και  στρατιωτικών συμβούλων και διοικητών της συμμαχικής της Οθωμανικής , Γερμανικής αυτοκρατορίας και παραστρατιωτικές και εγκληματικές μουσουλμανικές  συμμορίες   ,  με σκοπό την  εξόντωση της χριστιανικής ελληνικής ομάδος  από την Θράκη  και Μικρά  Ασία  κατά την περίοδο αμέσως από την λήξη  των   Βαλκανικών  πολέμων κατά την διάρκεια  του Α' Παγκοσμίου Πολέμου και συνεπειών του  , Ελληνο-τουρκικού πολέμου (1913-1922) .  Περιλάμβανε  σφαγές  ,  εξαναγκαστικές  απελάσεις με πορείες θανάτου , συνοπτικές απελάσεις , αυθαίρετες θανατικές εκτελέσεις , απαγωγές και δουλεία (γυναικόπαιδων), καταστροφή των ανατολικών ορθόδοξων πολιτιστικών , ιστορικών και θρησκευτικών μνημείων . Εκατοντάδες χιλιάδες δολοφονήθηκαν    , άγνωστος αριθμός εξαφανισμένων προσώπων και  εκατοντάδες χιλιάδες  κατέφυγαν προς  την Ελλάδα  και ένα μικρότερο μέρος αυτών  κατά την διάρκεια του Α' Παγκοσμίου Πολέμου προς την Ρωσική αυτοκρατορία που μετά από λίγο κατέρρευσε κι αυτή από τους εξωτερικούς πολέμους και τους εσωτερικούς μπολσεβίκους και τα δεινά συνεχίστηκαν. Παρόμοιες  επιθέσεις κατά την ίδια χρονική περίοδο διαπράχθηκαν από  οθωμανικά τουρκικά και άλλα συμμαχικά τους μουσουλμανικά παραστρατιωτικά τμήματα  κατά θρησκευτικών εθνοτικών ομάδων Αρμενίων και Ασσυρίων ,  κατά την γνώμη μου όπως και άλλων μελετητών ,  οργανώσεων   αλλά και κυβερνήσεων ορισμένων  κρατών  τα γεγονότα αναγνωρίζονται ως μέρη της ιδίας οθωμανικής πολιτικής γενοκτονίας  κατά των χριστιανικών λαών σε έδαφο υπό τον έλεγχο της οθωμανικής κυβέρνησης ἤ του τουρκικού στρατιωτικού  κινήματος . Ξεχωριστά και περισσότερο  αναγνωρισμένη από κυβερνήσεις κρατών  είναι η γενοκτονία των Αρμενίων γιατί οι οργανώσεις τους πρώτες   κατήγγειλαν  το έγκλημα και ζήτησαν   από όλα τα κράτη του κόσμου να την αναγνωρίσουν , μέχρι τώρα την έχουν αναγνωρίσει 26 κράτη 3 εκ των κρατών  την έχουν αναγνωρίσει μαζί με την γενοκτονία των Ελλήνων και Ασσυρίων .  _________________________________________________________________________________ Η ύπαρξη των ελληνικών ομάδων στα παράλια της  ανατολικής  χερσονήσου   αργότερα λεγόμενης  και Μικράς Ασίας   χρονολογείται από τον 12ο αιώνα πΧ  και οι περιοχές λέγονταν Ιωνία , Αιολίς ,Δωρίς από τα ελληνικά φύλλα που αποίκισαν . Από τις νέες πόλεις τον  8ο αιώνα πΧ εξαπλώθηκαν   σχεδόν σε όλην την ακτογραμμή  του Ευξείνου Πόντου και Κιμμέριου  Βοσπόρου ,  την δυτική χερσόνησο και Σικελία γνωστά και ως  Μεγάλη Ελλάς , την Νότιο Γαλλία  , την Κηρυναϊκή και  άλλα παράλια της Μεσογείου  γι΄αυτό εξάλλου όλα τα αρχαία μνημεία αυτών των περιοχών κι ότι φανερώνουν  οι   ανασκαφές είναι αρχαία ελληνικά .Ο αρχαίος ελληνικός αποικισμός είναι η ίδρυση νέας πόλεως  μακράν της μητροπόλεως  ,  δεν ήταν επιθετικός καθώς στην ελληνική αρχαιότητα η κάθε πόλη με τα περίχωρά της ήταν ένα ξεχωριστό κράτος ,  απέπλεε  μία μοίρα από τον λιμένα της  μητροπόλεως  έπλεε  προς κάποια προεπιλεγμένη  ακτή αρχικά ανατολικά και αργότερα  βόρεια ἤ δυτικά ἤ  βορειο--ανατολικά και νότια ,  σχετικά φυσικά προστατευμένη έκτιζαν τείχος συνήθως σε μία πλευρά  και μεταξύ θαλάσσης και  ποταμού και  τείχους   ο αρχηγός της μοίρας   γινόταν οικιστής μία νέας πόλεως    που διατηρούσε πολιτιστικούς δεσμούς με την μητρόπολη   , αργότερα  όταν εξασθένισαν ορισμένες ισχυρές ελληνικές πόλεις Αθήνα, Σπάρτη, Θήβα και εξασθένισε και το βασίλειο της Μακεδονίας όλες αυτές οι ελληνικές  πόλεις έγιναν    επαρχίες της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας , ομάδας Λατίνων  η οποία είχε επιβληθεί   επί Ετρούσκων και Κελτών της κεντρικής ιταλικής χερσονήσου και στην συνέχεια  επί  Καρχηδονίων  και Ελλήνων  ,περισσότερο εκ της ικανότητά τους να συγκεντρώνουν υψηλό  αριθμό στρατιωτών . ____  Από τον 1ο αιώνα μΧ ο χριστιανισμός διαδόθηκε  στην Ρωμαϊκή αυτοκρατορία περισσότερο στην Ιωνία και άλλα ελληνικά εδάφη έως την παλαιά Ρώμη  και σε αυτούς τους τόπους  έγραψαν οι ευαγγελιστές τα χριστιανικά ευαγγέλια  στην κοινή ελληνική γλώσσα  , το  330  ο Μέγας Κωνσταντίνος ίδρυσε την Νέα Ρώμη στην αρχαία ελληνική πόλη  Βυζάντιο  και υποστήριξε τον χριστιανισμό , στην συνέχεια άλλοι χριστιανοί αυτοκράτορες  τον επέβαλαν ως επίσημη θρησκεία του κράτους  της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας ἤ και λεγόμενης Βυζαντινής αυτοκρατορίας από τον μεσαιωνικό ελληνικό πολιτισμό  που ανεπτύχθη όταν κέντρο της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας έγινε το Βυζάντιο και οι πολίτες ακολούθησαν τον χριστιανισμό  .  Επομένως στα εδάφη  κατοικούσε  αυτόχθων ελληνική και  χριστιανική ορθόδοξη ομάδα , με βυζαντινό πολιτισμό πρό των εισβολέων κατακτητών. _________________________________________________________________________________  Δεν κατοικούσαν σε όλη την αυτοκρατορία Έλληνες και Λατίνοι ορισμένοι αρχαίοι  λαοί είτε συνενώθηκαν με τους Λατίνους είτε με τους Έλληνες  είτε  με  τους εισβολείς από τον μεσαίωνα , είτε μεταξύ τους και διατηρήθηκαν ως διακριτοί λαοί .  Εντός των ορίων της Ρωμαϊκής και της Περσικής  αυτοκρατορίας κατοικούσε ο λαός των  Ασσυρίων και ορισμένοι προσδιορίζονται ως Χαλδαίοι ,   είναι από τον ίδιο κλάδο  με των Βαβυλωνίων και  η άρχουσα τάξη τους  είχε  προγόνους  τους   Ακκάδες,  αυτά τα φύλλα  είχαν αναπτύξει αρχαίους πολιτισμούς και αυτοκρατορίες με κέντρα πόλεις  της Μεσοποταμίας   και  η αυτοκρατορία τους  καταλύθηκε  από τα άρια φύλλα  Μηδών , Περσών και Παρθών .  Το μεγαλύτερο τμήμα των Ασσυρίων κατοικούσε σε περιοχές πέριξ  της  αρχαίας Νινευής   εντός των ορίων της Περσικής αυτοκρατορίας και ένα τμήμα αυτών εντός των ορίων της νοτιοανατολικής Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας  ,η Ασσυριακή εκκλησία ιδρύθηκε στην Αντιόχεια αρχαιότερα Οσρόη από τον απόστολο Θωμά ,  τον 2ο αιώνα μΧ οι περισσότεροι Ασσύριοι ακολουθούσαν τον χριστιανισμό ,  σημαντικός θεολόγος τους υπήρξε  ο Εφραίμ ο Σύρος αλλά από τον 5ο αιώνα  αποδέχθηκαν την    αιρετική θεολογική  αντίληψη του  πατριάρχη Νεστόριου που  καταδικάστηκε από την Σύνοδο της Εφέσου και οδήγησε στο Νεστοριανό σχίσμα και την διάσπαση της Ασσυριακής εκκλησίας της ανατολής . __Μεταξύ Ευξείνου Πόντου και Κασπίας Λίμνης του νοτίου Καυκάσου  στα υψίπεδα γύρω από το όρος Αραράτ  είναι η Χώρα  των Αρμενίων με ινδοευρωπαϊκή  γλώσσα  συγγενική  των Φρυγικής . Στην ακμή του το βασιλείου της Αρμενίας τον 1ο αιώνα πΧ είχε επεκταθεί σε ένα κεντρικό τμήμα  από την  Κασπία έως την Μεσόγειο θάλασσα στις  ακτές της  Συρίας , ωστόσο  πολλούς αιώνες παρέμεινε υπό την κυριαρχία της Περσικής  και της Βυζαντινής αυτοκρατορίας ,  ήταν το πρώτο έθνος στις αρχές του 4ου αιώνα που έγινε χριστιανικό η Αρμενική αποστολική εκκλησία είναι της ομάδος  των Ανοτολίτικων ορθοδόξων εκκλησιών που έχουν αποδεχθεί την αιρετική θεολογική αντίληψη του μονοφυσιτισμού .   ________________________________________________________________________________ Στα τέλη του 4ου αιώνος ο Μέγας Θεοδόσιος κληροδότησε την αυτοκρατορία και στους δύο γιούς του , και από τότε το κράτος διαιρέθηκε σε ανατολικό και δυτικό , το δυτικό εξασθένισε πιό σύντομα αλλά τα γερμανικά φύλλα που το κατέλυσαν κι ενώθηκαν με τα κελτικά και μεσογειακά  ασπάσθηκαν τον χριστιανισμό και άλλοι  έμειναν  για πολλούς αιώνες και άλλοι έως σήμερα υπό την θρησκευτική εξουσία του Πάπα της παλαιάς Ρώμης , το ανατολικό εξασθένισε πιό αργά εκχριστιάνισε τους  εισβολείς Σλάβους  , Βουλγάρους   ωστόσο αυτοί στασίαζαν  έκαναν ξεχωριστά πατριαρχεία και συνέχιζαν τις επιδρομές , οι εισβολείς  Άραβες  και οι Σελτζούκοι και Οθωμανοί Τούρκοι ήταν μουσουλμάνοι  φανατικοί   και μισαλλόδοξοι και λεηλατούσαν και κατέστρεφαν τις περιοχές που καταλάμβαναν . Τον 6ο  αιώνα εισέβαλαν στην χερσόνησο του Αίμου οι  Σλάβοι και οι Άβαροι και μετά οι Βούλγαροι   , τον 7ο αιώνα εισέβαλαν από ανατολικά οι  Άραβες και σταδιακά κατέλαβαν  την Αρμενία ,  Συρία , Παλαιστίνη ,Αίγυπτο, Κυρηναϊκή , Λιβύη , Κύπρο και Κρήτη έως και την νότια  Ισπανία , το  831 έπεσε ο Πάνορμος και έως το 962 και η Ταορμίνα της Σικελίας , τον 11ο μΧ οι Νορμανδοί κατέλαβαν την Σικελία και απο την χερσόνησο την Ηράκλεια , Σύρη,Ποσειδωνία, Ελέα ,Νεπάολη, Κύμη, Ρήγιον, Κρότωνα, Σύβαρη, Θούριους ,Λοκρούς, Ιππώνιον ,Τάραντα , Βάριον,  Βρινδίσιον, Μεταπόντιον και δεκάδες άλλες της Μεγάλης Ελλάδος . Την ίδια περίοδο από  ανατολικά  Τουρκομάνοι  Σελτζούκοι καταλαμβάνουν σταδιακά την Μικρά Ασία αλλά η δυτική   ανακτάται από τους Κομνηνούς ,έως την εμφάνιση των Οθωμανών Τούρκων το 1326 άλωσαν την Προύσα , το 1331 την Νίκαια της Βιθυνίας  , το   1361  την Ανδριανούπολη , το 1451 άλωσαν  την Κωνσταντινούπολη , το 1460 παρέδωσε τον Μυστρά στους Οθωμανούς ο Δ. Παλαιολόγος και  το 1461 άλωσαν και  την Τραπεζούντα του Πόντου .  _________________________________________________________________________________Από αυτό το γεγονός ότι οι ελληνικές πόλεις πριν την καταστροφή από τους εισβολείς υπερείχαν σε πολιτισμό  και μετά τις ασιατικές εισβολές  έμειναν καθυστερημένες σε σχέση με την Ευρώπη , αναπτύχθηκαν οι φυλετικές θεωρίες του 19ου αιώνος  του Γκομπινώ και Τσάμπερλεν βάσει ότι όπου είχαν εισβάλει τα γερμανικά φύλλα στην δυτική Ρωμαϊκή αυτοκρατορία  είχαν βελτιώσει τον πολιτισμό και όπου είχαν εισβάλει τα  ασιατικά αραβικά και ιδιαίτερα τα τουρκικά  φύλλα στην Βυζαντινή και Περσική αυτοκρατορία  είχαν καταστρέψει πολιτισμούς !    Η Οθωμανική αυτοκρατορία σχηματίστηκε επί της άλωσης των ελληνικών, περσικών , συριακών , αρμενικών πόλεων  αλλά δεν διδάχθηκε ούτε  την ελληνική  γλώσσα  ούτε  την ορθόδοξη  χριστιανική θρησκεία  και βυζαντινό πολιτισμό . Οι Οθωμανοί Τούρκοι   ήταν ληστρική φυλή που ξεχύθηκε από τις στέπες της κεντρικής Ασίας κοιτίδας όλων των Τούρκων ἤ Τουρανών και επιτέθηκαν στούς πολιτισμούς ,   στις πόλεις που αντιστάθηκαν σκότωσαν περίπου τους μισούς και τους άλλους μισούς τους πωλούσαν σκλάβους ,  στις κατεστραμμένες πόλεις εγκατέστησαν κατοίκους από τις πόλεις που δεν είχαν αντισταθεί και μουσουλμάνους . Η  οικονομία  τους είχε βάση την λεηλασία  και δουλεία , η εξουσία συγκεντρωνόταν σε  ένα σουλτάνο κάτω από αυτόν σε εξουσία ήταν οι συγγενείς του πρώτου βαθμού και ο μεγάλος βεζίρης κάτω από αυτόν άλλοι βεζίρηδες και πασάδες κλπ ο κάθε ανώτερος στην ιεραρχία είχε δικαίωμα να κάνει τον κατώτερο  ότι ήθελε , πιό χαμηλά ήταν η εργατική αγροτική τάξη και χαμηλότερα οι χριστιανικοί λαοί   τους οποίους  θεωρούσαν   πολίτες κατώτερης κατηγορίας  που είχαν λιγότερα  δικαιώματα σε σχέση με  τους μουσουλμάνους , λέγονταν  γκιαούρ - άπιστοι , λέξη που είχε περιφρονητική υβριστική έννοια και ραγιάδες -δούλοι  , ο λόγος που οι Οθωμανοί ανέχθηκαν στο έδαφος  που κατέλαβαν τους χριστιανούς και δεν σκότωσαν  όλους ήταν  οικονομικός  , από τις αγροτικές χριστιανικές περιοχές λάμβαναν φόρο  10% της παραγωγής και χρησιμοποιούσαν διάφορους τεχνίτες για τις κατασκευές τους .Από το 1457 έως το 1821 είχαν συμβεί 29  ελληνικές εξεγέρσεις και η καταστολή αυτών εμπεριείχε πάντοτε  δολοφονίες , τρομοκρατίας και μερικής ἤ ολικής καταστροφής  κατά τόπους της ελληνικής χριστιανικής ομάδος . _________________________________________________________________________________Οι σφαγές στην Πελοπόννησο ,  μετά την  αποτυχημένη ελληνική  επανάσταση του 1770  που είχε υποκινήσει η Ρωσία  με αρχηγούς της επιχείρησης τους αδελφούς Ορλώφ  λεγόμενα και   Ορλωφικά   , στην ναυμαχία ο ρωσικός στόλος  είχε νικήσει τον οθωμανικό στόλο αλλά στην ξηρά   οι Οθωμανοί απέστειλαν σώματα Τουρκαλβανών προς  σφαγή των αμάχων, είχαν προτείνει την γενική σφαγή όλων των Ελλήνων ανεξαρτήτως φύλλου και ηλικίας , τελικά επικράτησε η άποψη ενός Τούρκου ναυάρχου η οποία ήταν «Αν φονευθούν όλοι οι Ρωμιοί , ποιός θα πληρώνη το χαράτσι (φόρο) » έτσι γλύτωσαν πολλές ελληνικές περιοχές πλήν  Πελοποννήσου , οι Αλβανοί περίπου 20 χιλιάδες ατάκτων που  είχαν εξαπολύσει οι Οθωμανοί επί 9 έτη κατέστρεφαν την Πελοπόννησο φόνευαν λεηλατούσαν και πυρπολούσαν οικισμούς , αργότερα κατά την έρευνα του Κ. Σάθα « Τα πάντα είχεν αφανίσει η Αλβανική πανώλης . Εκεί ένθα προ ολίγου υπήρχον πόλεις και κώμαι πολύναδροι και ευδαίμονες, ήδη έβλεπετέ τις θανάτου ερήμωσιν , και πυριφλεγή ερείπια . Η Πελοπόννησος πάσα είχε σχεδόν απογυμνωθεί κατοίκων » . Όταν ξέσπασε η ελληνική επανάσταση το 1821,  η οθωμανική κυβέρνηση χαρακτήρισε τα γεγονότα (Χαϊνί Ζορμπαλίκ ) « Κακόπιστη Αποστασία » και αποφάσισε  την θανάτωση όλων των Ελλήνων υπηκόων της Οθωμανικής αυτοκρατορίας , ωστόσο   ο θρησκευτικός ηγέτης του Ισλάμ στην Κωνσταντινούπολη υπό τις ικεσίες του Πατριάρχου Γρηγορίου Ε'  αρνήθηκε να εκδώσει την φετφά και θανατώθηκε μαζί με τους αρχιερείς της Κωνσταντινουπόλεως και άλλους ύποπτους και  επιφανείς  Έλληνες  ,  στις   ελληνικές περιοχές   υπό της  διοίκησης  της Οθωμανικής  αυτοκρατορίας διαπράχθηκαν   δολοφονίες ιερέων και προκρίτων προς τρομοκράτηση των υπολοίπων . Τα μέτρα  καταστολής που ίσχυαν βάσει φετφά σε σουλτανικό  φιρμάνι ήταν  ότι σε κάθε μέρος της Οθωμανικής αυτοκρατορίας που εκδηλώνεται επανάσταση επιτρέπεται η σφαγή των Χριστιανών , η απαγωγή των γυναικών ,ο εξισλαμισμός των παιδιών τους και η αρπαγή των περιουσιών τους .  Μερικές χαρακτηριστικές περιπτώσεις  κατά την διάρκεια της ελληνικής  επαναστάσεως  1821-29  ,  η καταστροφή των κατοίκων της Χίου λεγόμενη και  «Σφαγή της Χίου », τον Μάρτιο του 1822 έγινε ανοργάνωτη ελληνική εξέγερση  στην Νήσο Χίο που  κατοικούσαν άνω των 120  χιλιάδων Χίων  ( κατά τα  οθωμανικά αρχεία 120 χιλιάδων , από  ελληνικές εκτιμήσεις ιστορικών 140 χιλ έως 180 χιλιάδες ) ,  αν και οι Χιώτες που επαναστάτησαν ήταν ελάχιστοι , η οθωμανική κυβέρνηση βάσει της φετφά ,  διέταξε  την καταστροφή της ελληνικής χριστιανικής  ομάδος της Χίου , σφαγή όλων των νηπίων κάτω των 3 ετών , όλων των αρρένων άνω των 12 ετών , των θηλέων  άνω των 40 ετών , την πώληση δούλων στα σκλαβοπάζαρα των υπολοίπων και την αρπαγή των περιουσιών ,  μετά την σφαγή είχαν απομείνει από 1 έως 2 χιλιάδες , και είχαν προλάβει να διαφύγουν με πλοία περίπου 20 χιλιάδες . Το 1824 στράτευμα  Τουρκαλβανών  της Οθωμανικής αυτοκρατορίας κατέστρεψε τους  κατοίκους της νήσου  Ψαρών δυτικά της Χίου . Την ίδια μοίρα είχε και η νήσος Κάσος . Προς βεβαίωση  της εκτελέσεως της εντολής απέκοπταν τις κεφαλές ιερέων και προκρίτων  και τα αυτιά των υπολοίπων και τα απέστειλαν εντός βαρελιών με αλάτι στην Οθωμανική Πύλη  . Το 1826  οθωμανικό  αιγυπτιακό στράτευμα που είχε  από το 1825 πολιορκήσει  την πόλη του Μεσολογγίου και ανάγκασε τους κατοίκους από έλλειψη τροφίμων να εξέλθουν της πόλεως  φόνευσε εκτός από  τους  υπερασπιστές και τους αμάχους  και τους άλλους αιχμαλώτισαν και τους πούλησαν  δούλους. Το 1927 συμφώνησαν  οι κυβερνήσεις της  Μεγάλης Βρετανίας , Γαλλίας και Ρωσίας   με στόλο και εκστρατευτικό σώμα εναντίον των Οθωμανών και απέτρεψαν την ολική καταστροφή της     Πελοποννήσου και άλλων επαναστατημένων  περιοχών  .  _________________________________________________________________________________  Η ελληνική επανάσταση και ανεξαρτησία της Πελοποννήσου και Στερεάς Ελλάδος και η δράση και βλέψεις της Ρωσικής αυτοκρατορίας αφύπνισε  την εθνική συνείδηση των Νοτιοσλάβων . Κατά τον Ρωσο-τουρκικό πόλεμο του 1878-79 μεταξύ του ορθόδοξου συνασπισμού υπό την ηγεσία της Ρωσίας  και της Οθωμανικής αυτοκρατορίας και συνθήκη του Αγίου Στεφάνου απέκτησαν ανεξαρτησία  και  η Σερβία , το Μαυροβούνιο και η Βουλγαρία  ανεξαρτησία ωστόσο μεγάλο μέρος των εδαφών της χερσονήσου του Αίμου που κατοικούσαν Έλληνες και Σλάβοι παρέμενε υπό Οθωμανική κυριαρχία .  Το 1912 συμμάχησαν  τα ορθόδοξα χριστιανικά κράτη του Αίμου ἤ Βαλκανίων όπως είχε μετονομασθεί από  τους Τούρκους   η περιοχή και πολέμησαν εναντίον της Οθωμανικής αυτοκρατορίας η οποία έχασε το μεγαλύτερο μέρος της χερσονήσου . Στην συνέχεια η Οθωμανική αυτοκρατορία συμμάχησε με την Γερμανική αυτοκρατορία ...           _________________________________________________________________________________Περισσότερο  γνωστή και αναγνωρισμένη διεθνώς είναι η πράξη   γενοκτονίας  κατά των Αρμενίων και λιγότερο γνωστές και αναγνωρισμένες διεθνώς των Ασσυρίων και των Ελλήνων καθώς  οι μέν Ασσύριοι δεν έχουν κράτος , οι δε Έλληνες δεν έχουν ισχυρή  πολιτική κυβέρνηση  , η πολιτική υποχωρητικότητας , η διαφθορά , η σημαντική εξάρτηση του   ελληνικού πολιτικού  κατεστημένου  από τις μεγάλες  δυνάμεις και συμμαχικές δυνάμεις , η άτυχη ιστορική συγκυρία εντός της ιδίας συμμαχίας να βρίσκεται παράλογα  το ελληνικό και το τουρκικό κράτος, καθώς και το ότι υφίσταται ισχυρή εσωτερική πέμπτη φάλαγγα  και δράση των αριστεριστών κομμουνιστών διεθνιστών   είναι μερικά από  τα αίτια της  σύγχυσης  και της περιορισμένης αναγνώρισης της γενοκτονίας .                  Τα έτη   1994  και 1998  μετά από αίτημα βουλευτών  της λεγόμενης πατριωτικής πτέρυγας των  κοινοβουλευτικών  κομμάτων  ΠΑΣΟΚ και  ΝΔ , ψηφίστηκαν δύο  νόμοι από το ελληνικό κοινοβούλιο  αρχικά το 1994 αναγνώρισης της γενοκτονίας των  Ελλήνων του Πόντου της Μικράς Ασίας και ως ημέρα μνήμης ορίσθηκε η 19η Μαΐου και το  1998 ψηφίστηκε η αναγνώριση της συνολικής γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας και ορίσθηκε ως ημέρα μνήμης η 14η Σεπτεμβρίου .  Και μόνο  από αυτό το γεγονός ότι με  μεγάλη χρονική καθυστέρηση αναγνωρίσθηκε η μισή και αργότερα η άλλη μισή γενοκτονία , είναι ενδεικτικό ότι το εγχώριο πολιτικό κατεστημένο   δίσταζε να αναγνωρίσει και  να διεκδικήσει κάτι .                                                                                                                                                                                                                                                       Αρνητές _________________________________________________________________________________Οι νόμοι είχαν υπογραφεί από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας αλλά δεν επικυρώθηκαν αμέσως ξ΄αιτίας πολιτικών παρεμβάσεων . Η πολιτική εφημερίδα « Η Αυγή» κομματικό όργανο του Συνασπισμού της Ριζοσπαστικής Αριστεράς και σημερινού κυβερνώντος κόμματος μειοψηφικής κυβέρνησης είχε  ξεκινήσει  πολιτική εκστρατεία κατά της εφαρμογής αυτού του νόμου , ο πρώην πρόεδρος και ιδρυτής του κόμματος του Συνασπισμού της Αριστεράς Νίκος  Κωνσταντόπουλος  και ο κομμουνιστής ιστορικός Άγγελος Ελεάντης ήταν δύο από τους σημαντικούς  που  είχαν επιδιώξει την μη εφαρμογή του νόμου αναγνώρισης της ελληνικής γενοκτονίας . ________________________________________________________________________________ Ο  βουλευτής του πολιτικού κυβερνώντος  κόμματος « Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς» Νίκος Φίλης και  πρώην διευθυντής της εφημερίδας « Η Αυγή » και υπουργός παιδείας (από 23 Σεπτ. 2015 - 5  Νοεμβρίου 2016)    και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος (από 16 Φεβρ. 2015 - 28 Αυγ. 2015)  σε τηλεοπτική  εκπομπή του Ν. Χατζηνικολάου  τον καιρό που είχε και καταχράσθηκε κυβερνητικό δημόσιο αξίωμα  , αρνήθηκε δημόσια την γενοκτονία των Ελλήνων (1913-1922) είπε ότι διακρίνει την γενοκτονία από την εθνοκάθαρση , τότε ο  Ν. Χατζηνικολάου έθεσε ένα καλό ερώτημα, ρώτησε τον Φίλη γιατί αισθάνεται την ανάγκη να κάνει αυτήν την διάκριση . - Ο Φίλης  με χυδαιότητα απάντησε - « Για δύο λόγους , ό ένας για να μην υποβαθμιστεί ο όρος  της γενοκτονίας, ήταν εθνοκάθαρση και όχι γενοκτονία... » τότε ο Χατζηνικολάου ίσως για να μην αφήσει τον Φίλη να εκτεθεί περισσότερο ,  ίσως γιατί το ξέχασε , έκλεισε το θέμα χωρίς να τελικά ο Φίλης να πεί και τον δεύτερο λόγο , επίσης στο βίντεο ο Φίλης παραπληροφορεί επαναλαμβανόμενα λέγοντας  ότι εκφράζεται  επί επιστημονικού επιπέδου ότι το έγκλημα αυτό επιστημονικά λέγεται εθνοκάθαρση και όχι γενοκτονία  ότι έχει κριθεί σε Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο ως εθνοκάθαρση και έχει απορριφθεί η γενοκτονία .   Έψαξα και βρήκα  άλλες δημόσιες δηλώσεις του Ν. Φίλη  σχετικά  με το ίδιο θέμα όπου   λέει και  τον  δεύτερο  λόγο άρνησης της γενοκτονίας , την επιδίωξη της  φιλίας και καλές σχέσεις με το τουρκικό κράτος, οικονομικά ωφέλιμες  ! Στο  διεθνές δίκαιο  δεν υπάρχει  ορισμός  ἤ έγκλημα εθνοκάθαρσης,  ο όρος  εθνοκάθαρση έχει επινοηθεί από  δράστες  εγκλημάτων γενοκτονίας και χρησιμοποιείται σαν όρος από  κυβερνήσεις κρατών που έχουν ἤ προκάτοχοί τους διαπράξει το έγκλημα και από αρνητές  πράκτορές τους ἤ φανατικούς οπαδούς  . Το τουρκικό κράτος δεν  είναι μέλος  του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου . Τόσο η διενέργεια παραπληροφόρησης  σχετικά με τα του ΔΠΔ και τον  νομικό ορισμό  και το γεγονός ότι επικαλείται και δεύτερο λόγο άρνησης ο οποίος είναι άσχετος με το άν είχε ἤ δεν είχε διαπραχθεί γενοκτονία και τελικά  ομολογεί ότι κάνει την άρνηση γιατί προσβλέπει σε μία εξυπηρέτηση προς το τουρκικό κράτος και αόριστα καλές οικονομικές σχέσεις με αυτό  , φαίνεται η ενοχή του  χωρίς ελαφρυντικό με την προβλεπόμενη αύξηση της  ποινής καθώς εκείνο τον καιρό έφερε  κυβερνητικό  αξίωμα .  Το 2018 το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε ως αντισυνταγματικές τις αλλαγές που πραγμαποιήθηκαν στην διδασκαλία των Θρησκευτικών επί υπουργίας Ν Φίλη  ο οποίος υπονόμευε εκτός από την εθνότητα και την θρησκεία . __________________________________________________________________________________________Το  2008 αριστεριστές της  λεγόμενης ανανεωτικής αριστεράς  και αργότερα ιδρυτικά μέλη της ΔΗΜΑΡ , Ρεπούση  Μαρία , Ανδρεάδου Χαρίκλεια , Πουταχίδης Αριστείδης , Τσίβας Αρμόδιος  συνέγραψαν βιβλίο ιστορίας της ΣΤ' Δημοτικού με τίτλο «Ιστορία ΣΤ' Δημοτικού στα Νεότερα και Σύγχρονα Χρόνια» ,και από τον τίτλο ακόμα φαίνεται το πόσο χαμηλό θα ήταν το περιεχόμενο , έχει γίνει γνωστό πανελληνίως ότι τα  γεγονότα  της γενοκτονίας με τις σφαγές και την πυρπόληση της Σμύρνης  αποκρύπτονται και  περιγράφονται στο βιβλίο ως συνωστισμός ανθρώπων στην παραλία   , εκδότες και συγγραφείς του βιβλίου δεν έχουν μετανοήσει και υποστηρίζουν ότι είναι καλό βιβλίο , όταν μερικά έτη αργότερα  η Μ. Ρεπούση  έδωσε συνέντευξη σε τηλεοπτική εκπομπή του μετέπειτα βουλευτή Σταύρου  Θεοδωράκη που την ρώτησε αν ξαναέγραφαν το βιβλίο αντί της λέξεως συνωστισμός  στην προκυμαία της Σμύρνης πώς θα περιέγραφε  το γεγονός   απάντησε θα το περιέγραφε με την λέξη «συγκέντρωση» . __________________________________________________________________________________________Το διάστημα πρό και κατά την διάρκεια του Α' Παγκοσμίου Πολέμου και των συνεπειών του  εντός της  δεύτερης  και τρίτης  δεκαετίας του 20ου αιώνα δεν ήταν η πρώτη φορά στην εγκληματική  ιστορία του  Οθωμανικού  κράτους που  έχει  διαπράξει καταστροφή κατά των Ελλήνων και άλλων λαών  . Όταν δεν αναγνωρίζονται   τα εγκλήματα   αυξάνονται οι πιθανότητες επανάληψής  τους ,  οι αρνητές  της γενοκτονίας είναι ύποπτοι για απόπειρα , συνωμοσία , υποκίνηση  διάπραξης γενοκτονίας  και συνενοχή  σε γενοκτονία . Η άρνηση της γενοκτονίας είναι το τελευταίο στάδιο του εγκλήματος της γενοκτονίας , αρχίζει από το στάδιο του σχεδιασμού ακολουθούν διάφορα στάδια της  προπαγάνδας ,  της οργάνωσης , της  εκτέλεσης του εγκλήματος και τελευταίο στάδιο είναι η άρνηση της όλης εγκληματικής διαδικασίας με σκοπό την  διαγραφή  των μνημών των επιζησάντων της ομάδος των θυμάτων , η οποία έχει υποστεί την φυσική και πολιτιστική καταστροφή και αυτό που έχει μείνει στους επιζήσαντες είναι η μνήμη  . Γιατί να θέλουν  να διαγράψουν την μνήμη  ;                                                         Υφίσταται σχέση επιθετικότητας  - κατάκτησης εδάφους- ομάδος στόχου - επίθεσης  - άρνησης του εγκλήματος , αν παρουσιάζεται άρνηση αυτό  κρύβει  επιθετικότητα και  στόχο  εδάφους και ομάδος . __________________________________________________________________________________________                                                                                                                                                                                                                       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου