Ἀρχική Σελίδα

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2022

Sogno d'oriente

 

  ___________________________________________________________________________________
Τίτλος - Sogno d'oriente (Όνειρο της ανατολής)                                                                                        Συνθέτης  - Giuseppe Galvagno                                                                                                                    Είδος - Συμφωνική πορεία  ___________________________________________________________________________________Τα  βίντεο που έχουν δημοσιευτεί πρόχειρα από διάφορους χρήστες  δεν παρέχουν  βασικές πληροφορίες - Ολόκληρο  ονοματεπώνυμο, δεξιότητα σε όργανο του συνθέτη  , χρόνο , τόπο σύνθεσης σε μία σειρά .  Η συγκεκριμένη  εκτέλεση  έχει δημοσιευτεί από δύο χρήστες δεν παρέχουν ούτε το όνομα της μπάντας που το έχει εκτελέσει . __________________________________________________________________________________    Είναι τεχνικό θρησκευτικό εμβατήριο «Συμφωνικής Πορείας »  μακράς διάρκειας , μελωδικά δεν είναι τόσο πολύπλοκο  ( ορισμένα τμήματα έχουν  πολυφωνία όχι πυκνή  ) , ωστόσο πλούσιο σε μελωδικές και ρυθμικές παραλλαγές που εισάγονται και τονίζονται αρμονικά  με τεχνική ρολό  τυμπάνου -ταμπούρου , και  τόνους  από τύμπανο -κάσας (μπάσο) και  κύμβαλα (ορειχάλκινα)   , σύνολο τρία κρουστά όργανα . Σχετικά με κάποια κατάχρηση στις εκτελέσεις κρουστών  που παρατηρείται τα τελευταία έτη  -  Το τύμπανο ἤ  ταμπούρο ρολό είναι μεμβρανόφωνο κρουστό όργανο με πρόσθετες στην κάτω επιφάνεια του αντηχείου  μεταλλικές σπείρες , οι  μπαγκέτες ( ξύλινοι ράβδοι με στρογγυλεμένη μύτη )  χρησιμεύουν για  παραγωγή   ήχου με  ήπια κρούση των μυτών  χωρίς πίεση  πάνω στην άνω μεμβράνη  του  τυμπάνου  με  τεχνική ταχύτατης  επαναφοράς που οφείλεται σε  κίνηση του καρπού του χεριού   , ωστόσο τα τελευταία χρόνια  οι τυμπανιστές στις σικελικές μπάντες μιμούμενοι καθένας  την  αλχημεία  του άλλου  έχουν κάνει μόδα  ποικιλία παραγωγής   ήχου  με σύγκρουση  των μπαγκετών , ρυθμικό κτύπημα  της μίας μπαγκέτας σχεδόν  πάνω στο μέσον της  άλλης ,  σε τμήμα ἤ τμήματα  της συμφωνικής πορείας ,  οι δε μαέστροι επιτρέπουν αυτή την αυθαιρεσία  . Με εξαίρεση από (0:52 -1:17) και από (2:09 - 2:32) που από το κτύπημα των ξύλινων   ράβδων (μπαγκέτες) ο παραγόμενος  τραχύς  ήχος επισκίαζε  την μελωδία των πνευστών (κλαρίνων)  ,στο κλείσιμο  αυτών των τμημάτων αμέσως ακολουθούσε σημαντικό  ρολό στο τύμπανο  δέκα φορές χαμηλότερης οξύτητας-εντάσεως  , και στην συνέχεια  ρυθμός από συνδυασμό όλων  των κρουστών  περιλαμβανομένων  κρούσης  χάλκινων κυμβάλων επίσης  χαμηλότερης εντάσεως  σε σχέση με τον ήχο από το κτύπημα των μπαγκετών  .  Κατά τ' άλλα στο μεγαλύτερο μέρος του εμβατηρίου  τα ρολό και οι κανονικοί τονισμοί ήταν αξιόλογα  . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου