___________________________________________________________________________________
Τίτλος - Sogno d'oriente (Όνειρο της ανατολής) Συνθέτης - Giuseppe Galvagno Είδος - Συμφωνική πορεία ___________________________________________________________________________________Τα βίντεο που έχουν δημοσιευτεί πρόχειρα από διάφορους χρήστες δεν παρέχουν βασικές πληροφορίες - Ολόκληρο ονοματεπώνυμο, δεξιότητα σε όργανο του συνθέτη , χρόνο , τόπο σύνθεσης σε μία σειρά . Η συγκεκριμένη εκτέλεση έχει δημοσιευτεί από δύο χρήστες δεν παρέχουν ούτε το όνομα της μπάντας που το έχει εκτελέσει . __________________________________________________________________________________ Είναι τεχνικό θρησκευτικό εμβατήριο «Συμφωνικής Πορείας » μακράς διάρκειας , μελωδικά δεν είναι τόσο πολύπλοκο ( ορισμένα τμήματα έχουν πολυφωνία όχι πυκνή ) , ωστόσο πλούσιο σε μελωδικές και ρυθμικές παραλλαγές που εισάγονται και τονίζονται αρμονικά με τεχνική ρολό τυμπάνου -ταμπούρου , και τόνους από τύμπανο -κάσας (μπάσο) και κύμβαλα (ορειχάλκινα) , σύνολο τρία κρουστά όργανα . Σχετικά με κάποια κατάχρηση στις εκτελέσεις κρουστών που παρατηρείται τα τελευταία έτη - Το τύμπανο ἤ ταμπούρο ρολό είναι μεμβρανόφωνο κρουστό όργανο με πρόσθετες στην κάτω επιφάνεια του αντηχείου μεταλλικές σπείρες , οι μπαγκέτες ( ξύλινοι ράβδοι με στρογγυλεμένη μύτη ) χρησιμεύουν για παραγωγή ήχου με ήπια κρούση των μυτών χωρίς πίεση πάνω στην άνω μεμβράνη του τυμπάνου με τεχνική ταχύτατης επαναφοράς που οφείλεται σε κίνηση του καρπού του χεριού , ωστόσο τα τελευταία χρόνια οι τυμπανιστές στις σικελικές μπάντες μιμούμενοι καθένας την αλχημεία του άλλου έχουν κάνει μόδα ποικιλία παραγωγής ήχου με σύγκρουση των μπαγκετών , ρυθμικό κτύπημα της μίας μπαγκέτας σχεδόν πάνω στο μέσον της άλλης , σε τμήμα ἤ τμήματα της συμφωνικής πορείας , οι δε μαέστροι επιτρέπουν αυτή την αυθαιρεσία . Με εξαίρεση από (0:52 -1:17) και από (2:09 - 2:32) που από το κτύπημα των ξύλινων ράβδων (μπαγκέτες) ο παραγόμενος τραχύς ήχος επισκίαζε την μελωδία των πνευστών (κλαρίνων) ,στο κλείσιμο αυτών των τμημάτων αμέσως ακολουθούσε σημαντικό ρολό στο τύμπανο δέκα φορές χαμηλότερης οξύτητας-εντάσεως , και στην συνέχεια ρυθμός από συνδυασμό όλων των κρουστών περιλαμβανομένων κρούσης χάλκινων κυμβάλων επίσης χαμηλότερης εντάσεως σε σχέση με τον ήχο από το κτύπημα των μπαγκετών . Κατά τ' άλλα στο μεγαλύτερο μέρος του εμβατηρίου τα ρολό και οι κανονικοί τονισμοί ήταν αξιόλογα .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου