Ἀρχική Σελίδα

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2022

11ον φεστιβάλ ελληνικού τραγουδιού - Αγιά Σοφιά

11ο φεστιβάλ ελληνικού τραγουδιού 20-22 Σεπτεμβρίου 1972.   Oργάνωση ΕΙΡΤ(Εθνικό Ίδρυμα Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης  και Διεθνούς  Εκθέσεως Θεσσαλονίκης.  - Δεύτερο  βραβείο - Αγιά Σοφιά - Ακολουθεί βίντεο συναυλίας  με τους κανονικούς στίχους χωρίς λογοκρισία .  ___________________________________________________________________________________

  ________________________________________________________________________________    Πόθοι μακρινοί... Χαμένη Πολιτεία                                                                                                        Νιώθαμε παιδιά στην καρδιά , μιά γοητεία                                                                                              Χρόνια φύγαν και καιροί ...                                                                                                                      Την Παναγιά παρακαλώ , να μην χαθεί ! ___                                                                                        Μέρα γιορτινή, το λένε τα βιβλία ...                                                                                                      Κάποτε θα ΄ρθεί  σαν φωτιά , σαν μιά μαγεία                                                                                              Θά 'ρθει ... Θά ΄ρθει  δεν μπορεί ...                                                                                                            Την Παναγιά παρακαλώ , να θυμηθεί ! ___                                                                                              Κορμιά μαρμαρωμένα , το θαύμα καρτερούν !                                                                                          Με χέρια παγωμένα , πως να σταυροκοπηθούν ;                                                                                          Στην εκκλησιά του θρύλου , καμπάνες δεν ηχούν...                                                                                    Μα κι αν περάσουν χρόνια , στους αιώνες θα αντηχούν ! __                                                                  Ευχή ψηλά στους ουρανούς , όμορφη Αγιά Σοφιά ...                                                                                Να γίνεις  κάποτε δικιά μας , με χρόνους με καιρούς !   __________________________________________________________________________________    Β' βραβείο αντί Α'   - Τίτλος - «Αγιά Σοφιά » , Στίχοι  Νίκου  Ελληναίου  , Μελωδία Γιώργου Λημνιού ,  Ερμηνεία Κλειώ Δενάρδου , Ενορχήστρωση κ διεύθυνση ορχήστρας Κώστας Κλάβας . ___________________________________________________________________________________
   ___________________________________________________________________________________Τίτλος - « Δωσ' μου το χέρι σου » , Μελωδία Στέλιος Φωτιάδης , Στίχοι Εύη Ρουμελιώτη , Ερμηνεία συγκρότημα Νοστράδαμος ( Δέσποινα Γλέζου φωνητικά  , Chris King φωνητικά  , Στέλιος Φωτιάδης πλήκτρα , Ιπποκράτης Εξαρχόπουλος τύμπανα - κρουστά ) , Ενορχήστρωση διεύθυνση ορχήστρας Α. Γεωργιάδης (Απλή συμμετοχή ).  _________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ Τίτλος -  « Ο ξύλινος σταυρός » , Μελωδία , Στίχοι , Ερμηνεία συγκρότημα Blue birds (Ι. Ψιμόπουλος , Ν. Καλογεράκης, ποιός παίζει σόλο ηλεκτρική κιθάρα ,και ποιός τραγουδάει  δεν γνωρίζω  ) , Ενορχήστρωση κ΄ διεύθυνση ορχήστρας Ζακ Ιακωβίδης (Απλή συμμετοχή ) . __________________________________________________________________________________  Τα  τραγούδια πτωχής μελωδίας και πνευματικού επιπέδου   παραδόξως  συμμετείχαν και   βραβεύτηκαν :  ________________________________________________________________________________       Α' βραβείο - Τίτλος -  « Αν ήμουν πλούσιος, καραβοκύρης , βασιλιάς , ταξιδευτής  », ( Σώτια  Τσώτου η σοσιαλίστρια  , Δώρος  Γεωργιάδης ο Κύπριος ).  ________________________________________________________________________________        Γ ' βραβείο - Τίτλος - « Γύρνα πίσω Αποστόλη , δύο άνθρωποι όλοι κι όλοι δεν την παίρνουνε την Πόλη » , (Ι. Κακουλίδης ο σοσιαλιστής  , Γ. Κριμιζάκης , Μ. Βιολάρης ο Κύπριος)  . ___________________________________________________________________________________   Β' Βραβείο - «Αγιά Σοφιά » Λογοκρίθηκε από την χούντα , τους εξανάγκασαν σε τροποποίηση και το τραγούδησαν  μεταγενέστερα σε συναυλία  στην Κέρκυρα επίσης  τροποποιημένο ( επανέλαβε την τροποποιημένη στροφή δύο φορές , και στο τέλος προσέθεσε μόνο τον τελευταίο στίχο  όπως είναι το κανονικό)  ___________________________________________________________________________________Λογοκρισία και δεύτερο βραβείο αντί πρώτου από τον ίδιο λόγο που έγινε η λογοκρισία .Από τον ίδιο λόγο που είχαν αποσύρει την ενισχυμένη Μεραρχία από την Κύπρο το 1967 , από τον ίδιο λόγο που δεν εμπόδισαν την τουρκική εισβολή στην Κύπρο το 1974 . Από τον ίδιο λόγο που υπέστειλαν την ελληνική σημαία από τα Ίμια το 1996 . Από τον ίδιο λόγο που δεν αντέδρασαν στην εκδίωξη της ομογενείας Κωνσταντινουπόλεως το 1955 και 1964 , από τον ίδιο λόγο που υπέγραψαν την Συνθήκη του Μοντρέ του 1936 και την Συνθήκη της Λωζάνης του 1923 . Από τον ίδιο λόγο που μπολιάστηκαν επαναλαμβανόμενα με πειραματικά εμβόλια για κορονοϊό  απ' το 2021 ( μία ίωση αναπνευστικού και επιδημία της  πλάκας ,  όπως αποδείχθηκε από την έρευνα που έκανα στα πληρώματα των πολεμικών πλοίων ,ενώ  από εφηβεία και κάτω χωρίς συμπτώματα . Τα μέσα μαζικής παραπληροφόρησης  έβαλαν σε πολλών την καρδιά και το νού ,  τον φόβο και την παραφροσύνη , και κάθισαν να τους μπολιάσουν  ) . Από τον ίδιο λόγω έγιναν οι αλώσεις  και χάθηκαν όλα - Λόγω της  δειλίας των κυβερνήσεων αυτών  .                                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου