_________________________________________________________________________________ Βίντεο : Ανδραγαθίες αεροναυτικού εθελοντικού σώματος (Καμικάζε τοκούμπετσου κογκέκι ταί ) «Θεϊκού Ανέμου» ειδικής επίθεσης σώμα εναντίον Αμερικανο-Βρετανικών αεροπλανοφόρων πολεμικών πλοίων πυροβολητών θωρηκτών , το 1944 στον πόλεμο Ιαπωνίας κατά ΗΠΑ και συμμάχων τους Μεγάλης Βρετανίας- Κίνας κ.α (1941-45) . Μουσική - Κιυόσι Γιοσίντα , Τραγούδι - Ανατολή Ηλίου , 1999. Καμικάζε (Ιαπ.) ἤ Καμικάζι(Αγγλ.) «Θεϊκός Άνεμος» , έννοια μεταφυσικής εξήγησης ενός φυσικού φαινομένου κατά τις Μογγολικές -Σινο -Κορεατικές υπό του Κουμπλάι Χαν εισβολές στην Ιαπωνία το 1274 και 1281, ισχυρών τυφώνων που κατέστρεψαν μεγάλο μέρος των εχθρικών στόλων και βοήθησαν σημαντικά τους αμυνόμενους . Τον 13ο αι. μΧ η Μογγολική αυτοκρατορία είχε επεκταθεί από τον Ειρηνικό Ωκεανό έως τον Εύξεινο Πόντο και στρατολογούσαν και από τους λαούς που είχαν υποτάξει . Στην Ιαπωνία είχε διατηρηθεί ο θεσμός του αυτοκράτορος , ωστόσο την Χώρα κυβερνούσαν οι Σογκούν στρατιωτική ολιγαρχία-φεουδαρχία που προήλθαν από τις τάξεις των πολεμιστών σαμουράι , αυτοί αρνήθηκαν υποτέλεια στους Μογγόλους αποφασισμένοι να πολεμήσουν σκληρά . Το 1274 περίπου 30 χιλιάδες Μογγόλων , Χανζού Κινέζων, Μαντσού στρατιωτών και Κορεατών στρατιωτών και ναυτών απέπλευσαν από την νότιο ακτή της Κορέας προς την νοτιοανατολική μεγάλη ιαπωνική νήσο Κιουσού και κατέστρεψαν τις μικρότερες ενδιάμεσα στην θάλασσα ιαπωνικές νήσους Τσουσίμα και Ίκι , στην συνέχεια αγκυροβόλησαν στον κόλπο Χακάτα της Κιουσού , και νίκησαν με δυσκολία σε μάχη τους Ιάπωνες αλλά χωρίς να στρατοπεδεύσουν επέστρεψαν στην βάση τους στα πλοία όπου την νύχτα τα χτύπησε ένας τυφώνας αυξάνοντας περισσότερο τις απώλειές τους και ματαίωσε την εισβολή .- Η δεύτερη μογγολική εισβολή είχε οργανωθεί το 1281 που συγκεντρώθηκαν ισχυρότερες στρατιωτικές και ναυτικές δυνάμεις σε λιμένες της Κίνας(3500 χιλ. πλοία ) και της Κορέας. (900 πλοία) , σύνολο στρατιωτών και ναυτών περίπου 142 χιλιάδες. Ο στόλος της Κορέας ξεκίνησε την εισβολή τον Ιούνιο χωρίς να περιμένει τον απόπλου του στόλου από την Κίνα , καταλαμβάνοντας τις μικρότερες νήσους και στην συνέχεια διαίρεσαν τον στόλο προς βόρεια ακτή Κιουσού και δυτική Χονσού, αποτυγχάνοντας στις μάχες επέστρεψαν στις μικρότερες νήσους περιμένοντας να ενωθούν με τον μεγαλύτερο στόλο από την Κίνα το οποίο συνέβη τον Αύγουστο , στα μέσα Αυγούστου πριν εισβάλουν στην ενδοχώρα τους χτύπησε ένας ισχυρός τυφώνας που τους διέλυσε , μόνο το 10% επέστρεψε στην Κορέα και Κίνα και το υπόλοιπο είτε πνίγηκε είτε φονεύτηκε στις ακτές των νήσων από τις ιαπωνικές δυνάμεις . Μετά τα μέσα του 19ου αι. μΧ από ΗΠΑ και Μεγάλης Βρετανίας πολιτική κανονιοφόρων οι Σογκούν υποχρεώθηκαν να ανοίξουν τα λιμάνια τους στο αμερικανο-αγγλικό εμπόριο , αλλά ο λαός είχε δυσαρεστηθεί και οι σαμουράι επαναστάτησαν , ενώθηκαν γύρω από τον αυτοκράτορα κατήργησαν τους Σογκούν , και η Ιαπωνία έγινε συνταγματική μοναρχία , οι πολιτικοί ήταν την γνώμης ότι για να εκδιώξουν τους ξένους έπρεπε να διδαχθούν πολεμική τεχνολογία από αυτούς . Μετά από 40 χρόνια η Ιαπωνία αυξανόταν σε ιμπεριαλιστική δύναμη διεκδικώντας τις δικές της αποικίες και σφαίρα επιρροής στην Άπω Ανατολή για να εξασφαλίσει λιμένες και σιδηροδρόμους για το εμπόριο , πρώτες ύλες για την βιομηχανία , και υδρογονάνθρακες για την ενέργειά της αλλά που διεκδικούσαν και άλλοι ιμπεριαλισμοί . Αρχικά για την σφαίρα επιρροής στην Κορέα και Μαντζουρία ,και την Φορμόζα ,το (1895 -96) πολέμησε κατά Κινεζικής αυτοκρατορίας η οποία τότε δεν είχε εκσυγχρονίσει στρατό , το (1904-05) κατά της Ρωσικής αυτοκρατορίας που δυσκολευόταν να στείλει γρήγορα δυνάμεις στα μέτωπα ιδίως ναυτικές , και είχε μυστική σύμμαχο την Μεγάλη Βρετανία , βασιλείας - περιόδου Μουτσοχίτο - Μεϊτζί . Το 1914 εκμεταλλευόμενη τον Α' Παγκ. Πόλεμο πολέμησε κατά της Γερμανικής αυτοκρατορίας αλλά που είχε το κύριο μέρος των δυνάμεων της στην Ευρώπη , και ελάχιστο στρατό στις αποικίες στην Άπω Ανατολή διαδόχου- περιόδου Γιοσιχίτο - Ταϊσό (1912-26) , επίσης με επιτυχία . Και ακολούθησε η βασιλεία -περίοδος Χιροχίτο - Σόουα (1926 -1989) με πρωθυπουργούς στρατιωτικούς και από οικογένειες σαμουράι ωστόσο νοημοσύνης κάτω του μετρίου που υπερεκτίμησαν τις δυνατότητες της Ιαπωνίας και υποτίμησαν τις δυνατότητες των αντιπάλων . Λανθασμένα προεξοφλώντας ότι αφού καταστρέψουν αιφνιδιαστικά τον αμερικανικό στόλο του Ειρηνικού θα έχουν ταχύτερη αύξηση της πολεμικής παραγωγής από την επέκταση σε νέες αποικίες σε σχέση με την πολεμική παραγωγή για την αναπλήρωση απωλειών των αντιπάλων ιμπεριαλισμών , ενώ τους άλλους πρωθυπουργούς αντίθετης γνώμης τους δολοφονούσαν . Στην πραγματικότητα η Ιαπωνία μπορούσε να νικήσει κάποια Μεγάλη Δύναμη υπό ειδικές συνθήκες με ισχυρές συμμαχίες , κοντά στα Ιαπωνικά νησιά , και σε σύντομο χρονικό διάστημα όχι πάνω από 1,5 έτος . Από το 1935 φθειρόταν σε πόλεμο κατά Κινεζικής αυτοκρατορίας στην ενδοχώρα της Κίνας , το 1941 η κυβέρνηση Τόγιο κήρυξε πόλεμο και κατά των ΗΠΑ και Μεγάλης Βρετανίας για να τις εκδιώξει από την Άπω Ανατολή διαβεβαιώνοντας τον αυτοκράτορα ότι ο ιαπωνικός αυτοκρατορικός στρατός ήταν ανίκητος . Το 1942 η Ιαπωνική αυτοκρατορία είχε καταλάβει και την Ινδοκίνα και μέρος της Ωκεανίας ωστόσο οι ιαπωνικές πολεμικές αεροναυτικές επιτυχίες κατά Αγγλο-Αμερικάνων διήρκεσαν μόνο μερικούς μήνες . Τον Ιούνιο του 1942 ο στόλος του Ειρηνικού(Ωκεανού) των ΗΠΑ κοντά στην αμερικανική αεροναυτική βάση των νήσων Μίντγουέι αιφνιδίασε τον συνδυασμένο στόλο του Αυτοκρατορικού Ιαπωνικού Ναυτικού ,ο στόλος του Ειρηνικού έχασε μόνο 1 αεροπλανοφόρο και 1 αντιτορπιλικό και 150 αεροσκάφη , ενώ ο συνδυασμένος Ιαπωνικός έχασε 4 αεροπλανοφόρα, 2 καταδρομικά , και 248 αεροσκάφη , το οποίο σηματοδότησε την σταδιακή επικράτηση σε θάλασσα και αέρα των Αμερικανικών δυνάμεων , από το 1943 πολεμούσαν με νεότερα ισχυρότερα μαχητικά και βομβαρδιστικά αμερικανικά αεροσκάφη και πλοία και αργότερα μετά τις αποβάσεις και τον αποδεκατισμό του αυτοκρατορικού ναυτικού και αεροπορίας , τον συστηματικό βομβαρδισμό των πόλεων της Ιαπωνίας .Είχαν γίνει κάποιες ενέργειες συνθηκολόγησης ωστόσο η ιαπωνική κυβέρνηση θεωρούσε τις συνθήκες ατιμωτικές . Κανονικά έπρεπε να είχαν παραιτηθεί και δικαστεί , ενώ με τον δικό τους κώδικα τιμής σαμουράι, οι πολιτικοί και οι αρχηγοί του ιαπωνικού αυτοκρατορικού ναυτικού και στρατού έπρεπε να εκτελέσουν χαρακίρι -αυτοκτονία ως υπαίτιοι της ήττας και των δεινών που είχαν προκαλέσει στον λαό τους και σε άλλους λαούς, αντ' αυτού έστειλαν γενναίους νέους σε έσχατες αποστολές αυτοκτονίας . Με σκοπό να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα επίθεσης κατά των αεροπλανοφόρων των ισχυρότερων αμερικανο-βρετανικών στόλων , ένας ναύαρχος πρότεινε να μετατρέψουν τα παρωχημένα βομβαρδιστικά αεροσκάφη τους (κάτι σαν πυραύλους κρούζ και ιπτάμενα πυρομαχικά της σημερινής εποχής ) τότε φορτωμένα βόμβες , τορπίλες και εκρηκτικά που να κατευθύνουν σε συντριβή οι αεροπόροι στο άνω κατάστρωμα των εχθρικών αεροπλανοφόρων με σκοπό να προκαλέσουν πυρκαγιά , σε αποστολές χωρίς επιστροφή . Το σχέδιο εμπνεύστηκαν από περιπτώσεις ανδραγαθίας αυτοβούλως από άνδρες προετοιμασμένους να πεθάνουν , με σκοπό να μην συλληφθούν ἤ αφού το αεροσκάφος είχε πυροβοληθεί από εχθρικά αντιαεροπορικά πυρά και έπεφτε να το κατευθύνουν να συντριβεί πάνω σε εχθρικό στρατιωτικό στόχο , προκαλώντας περισσότερη βλάβη στον αντίπαλο . Παράδειγμα του σμηναγού Φουσάτα Λίντα στην επίθεση του Πέρλ Χάμπορ τον Δεκέμβριο του 1941. Πριν την μάχη είχε πεί στους συναδέλφους του ότι αν το αεροσκάφος του βληθεί σοβαρά και πέφτει θα το συντρίψει πάνω σε έναν αξιόλογο εχθρικό στόχο . Κατά την μάχη το αεροσκάφος χτυπήθηκε από αντιαεροπορικά έχανε καύσιμα και το συνέτριψε πάνω σε εχθρικό αεροσταθμό .
Επίσημα ονομάστηκε «Ειδικής επίθεσης σώμα » και μετά προστέθηκε το «Θεϊκός Άνεμος» , αποτελείτο από εθελοντές νέους αεροπόρους , αφού οι βετεράνοι είχαν πεθάνει σε προηγούμενες μάχες. Οι διοικητές είπαν σε αυτούς ότι η ευγένεια του πνεύματός τους θα αποτρέψει την καταστροφή της πατρίδας . Οι αποστολές αν και από άπειρους κυβερνήτες αεροσκαφών , είχαν σχετικά υψηλή αποτελεσματικότητα 1/4 ἤ 1/5 επιτυχημένες συντριβές επί του στόχου , τα λοιπά αεροσκάφη υπό τα πυκνά πυρά των εχθρικών πλοίων μάχης , είτε κομματιάζονταν και φλέγονταν στον αέρα , είτε πέθαινε ο πιλότος πριν προλάβει να κατευθύνει το αεροσκάφος στον στόχο και ακυβέρνητα έπεφταν στην θάλασσα .
________________________________________________________________________________ Πέτσινο γαλάζιο μπουφάν, τετρακύλινδρη μηχανή, παίζει ο βοριάς μέσα στα σγουρά μαλλιά, μεσ' τον ίλιγγο βρίσκεις χαρά . __ Τρέχεις, τρέχεις σαν αστραπή δεν πατάνε οι ρόδες στη γη, και στον ώμο σου κρεμασμένο πάντα εκεί το τρανζίστορ με ροκ μουσική.______ Καμικάζι τι ζητάς , πατάς το γκάζι μ' ακουμπάς. Καμικάζι δεν μπορείς την λύση τρέχοντας να βρείς. Καμικάζι φτάνει πιά, να η ζωή χαμογελά ... για σένα ._______ Πέτσινο γαλάζιο μπουφάν, τετρακύλινδρη μηχανή, σαν κλοιός σε σφίγγει αφόρητα η ζωή , να σε νοιώσει κανείς δεν μπορεί ... __________________________________________________________________________________ Και θα χαθώ -Μελωδία: Απόστολος (Λάκης) Παπαδόπουλος, Στίχοι:Κυριάκος Ντούμος, Ερμηνεία:Ισιδώρα Σιδέρη _______________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________ Και θα χαθώ από κοντά σου θα χαθώ Καπνός θα γίνω χώμα ,χώμα και νερό Και θα χυθώ μες τα ποτάμια θα χυθώ Κοντά σου ούτε ένα , ούτ' ένα λεπτό . ___ Τις Κυριακές θα με ζητάς στις εκκλησιές Τα Σαββατόβραδα θα ψάχνεις στο λιμάνι Στου σκοτωμένου έρωτά μας τις γωνιές Θα κλαίς μα τίποτα δεν θα σου κάνει. __ Και θα ριχτώ μέσα στο κύμα θα ριχτώ Αφρός θα γίνω βότσαλο ,βότσαλο αλμυρό Και θα αρνηθώ όλο τον κόσμο θα αρνηθώ Κοντά σου ούτε ένα, ούτ' ένα λεπτό . ___________________________________________________________________________________ Δικαίωσις(Πρώτο βραβείο) .Ποίηση: Κωνσταντίνος Γ. Καρυωτάκης, Σύνθεση μελωδίας,τραγούδι,κιθάρα: Ηδύλη Τσαλίκη ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ Τότε λοιπὸν ἀδέσποτο θ' ἀφίσω Νὰ βουΐζει τὸ Τραγούδι ἀπάνωθέ μου . ² Τὰ χάχανα τοῦ κόσμου, καὶ τοῦ ἀνέμου Τὸ σφύριγμα , θὰ τοῦ κρατοῦν τὸν ἴσο ³ __ Θὰ ξαπλωθῶ , τὰ μάτια μου θὰ κλείσω, Καὶ ὁ ἴδιος θὰ γελῶ καθὼς ποτέ μου . «Καληνύχτα , τὸ φῶς χαιρέτισέ μου » Θὰ πῶ στὸν τελευταίο ποὺ θ' ἀντικρύσω. __ Ὅταν ἀργά θὰ παίρνουμε τὸν δρόμο, Ἡ παρουσία μου κάπως θὰ βαραίνει Πρώτη φορὰ - σὲ τέσσερων τὸν ὦμο. __ Ὕστερα, καὶ τοῦ βίου μου τὴν προσπάθεια Ἀμείβοντας, τὸ φτιάρι θὰ μὲ ραίνη ⁴ Ὡραῖα ὡραῖα μὲ χῶμα καὶ μὲ ἀγκάθια. ___________________________________________________________________________________ Νυχτωδία -Ποίηση: Σαπφώ,ελ.μετ.Α. Δασκαλόπουλος,Μελωδία:Μ.Τερζής, Ερμην:Χρυσαυγή (Κρίστη) Στασινοπούλου. ___________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________ Να, το φεγγάρι έγειρε , Βασίλεψε κι η Πούλια, Είναι μεσάνυχτα, Περνά , περνά η ώρα, Κι εγώ κοιμάμαι μόνη μου . ___________________________________________________________________________________ Δέδυκε μὲν ἀ Σελάννα καὶ Πληϊάδες , Μέσαι δὲ νύκτες, Παρὰ δ' ἔρχετ' ὤρα, ἔγω δὲ μόνα κατεύδω . _______________________________________________________________________________ Κυριακή Απόγευμα - Στίχοι κ' μελωδία - Χρήστος Κυριαζής - Ερμηνεία -Βασίλειος Λέκκας ___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________Κυριακή απόγευμα, - στους δρόμους και στις γειτονιές Το σήμερα πάει στο χθές - όταν ακούς τραγούδια . Κυριακή απόγευμα, - και φόρεσα τα γιορτινά Καί τριγυρίζω στα στενά - που κόψαν τα λουλούδια . __ Ταξίδεψα κάποια βραδιά - ως την παλιά μου γειτονιά Μα μου ραγίσαν την καρδιά - τα τσιμεντένια κτίρια , Άλλοτε έπαιζαν παιδιά - κρατούσαν ξύλινα σπαθιά , Τώρα παράθυρα κλειστά - και ενοικιαστήρια . __ Κυριακή απόγευμα, - μ' ένα χωνάκι παγωτό Γεννιόμαστε στον κόσμο αυτό, - κι ήταν δικά μας όλα. Κυριακή απόγευμα , - κι ανθίσανε οι πασχαλιές Όταν αλλάζαμε ματιές - στ' απέναντι μπαλκόνια . Κυριακή απόγευμα , - έναν πικρό καφέ θα πιώ Θα κάτσω και θα θυμηθώ - τα άγουρά μας χρόνια . ___________________________________________________________________________________Οι μισοί περίπου συνθέτες διαγωνίστηκαν την 26η Σεπτεμβρίου 1981 παρουσιάζοντας δύο τραγούδια, αυτοί την 27η Σεπτεμβρίου διαγωνίστηκαν μόνο με το ένα τραγούδι ,οπότε τους έκοψαν το ένα . Όμως αυτοί οι δυό Γ. Μελέκης και Α. Παπαδόπουλος είχαν και τα δύο τραγούδια καλά . __________________________________________________________________________________ Καλημέρα Ζωή - Στίχοι - Κωνσταντίνος Ρουβινέτης - Μελωδία - Γιώργος Μελέκης - Τραγούδι - Ηλέκτρα Μπασδάνη κ' Γιώργος Μελέκης ____________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________ Μαζί σου ένα πρωί - θα πάρουμε τους δρόμους - με δίχως αστυνόμους - να φτιάξουμε ζωή .___ Μαζί σου ένα πρωί- με την καρδιά στο χέρι - δεν είμαστε ασκέρι - οι άνθρωποι στη Γη . ___ Μαζί ένα πρωί - θα πάμε κι όπου πάμε - εμείς δεν σταματάμε - στου χάρτη την γραμμή.____ Μαζί ένα πρωί - στου σύννεφου την άκρη - όπου της πίκρας δάκρυ- βάλσαμο και φιλί. _____ Καλημέρα ζωή - μιά καινούργια ζωή - στον παλιό τον σκοπό - σ' αγαπώ , σ' αγαπώ . _______ Καλημέρα ζωή - της αγάπης ζωή - κι όλοι μ' έναν σκοπό - σ' αγαπώ , σ' αγαπώ . ________ Μαζί ένα πρωί - στον κόσμο ν' ανοιχτούμε - πού 'ναι ο Θεός να βρούμε - πατρίδα μας η Γη . ___
__________________________________________________________________________________ Στον Σταθμό Λαρίσης όποιον κι αν ρωτήσεις κάτι θα σου πεί για μιά αγάπη σε μιά πόλη, σε μιά γη . __ Μπήκε των οκτώ και τριάντα στις γραμμές Λάρισα-Θεσσαλονίκη, η ζωή μας με το νοίκι στις αυλές, και στην κοιλάδα των Τεμπών στην σκέψη μας κάποιος απών Στον σταθμό Λαρίσης όπου κι αν γυρίσεις όνειρα θα δεις για το σκάρτο το ταξίδι της ζωής . ____ Φεύγει για την Γερμανία το εξπρές , Γεύγελη-Γιουγκοσλαβία, θά 'ρθει πάλι Ουρανία μου μην κλαίς . __ ___________________________________________________________________________________ Αγώνες ελληνικού τραγουδιού , Κέρκυρα 27η Σεπτεμβρίου 1981 ολόκληρη η παράσταση της 27ης => https://youtu.be/We6yMArlC6A?t=28 ___________________________________________________________________________________
Οι αγώνες ελληνικού τραγουδιού , Κέρκυρα 1981 είχαν οργανωθεί από τον Ε. Χατζιδάκη και τους συνεργάτες αυτού στο τρίτο πρόγραμμα της ΕΡΤ , και τον Δήμο Κερκυραίων με σκοπό μίας νέας αρχής καθώς το Φεστιβάλ Ελληνικού Τραγουδιού υπό την αιγίδα του Εθνικού Ιδρύματος Ραδιοφωνίας (ΕΙΡ) από το έτος 1959 , το οποίο μεταφέρθηκε στην Θεσσαλονίκη κατά το έτος 1962 υπό την συνδιοργάνωση ΕΙΡ και Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης βρισκόταν σε παρακμή . Ο Χατζιδάκης στον πρόλογό του εξέτασε διάφορες υποθέσεις περί των αιτίων της παρακμής του ελληνικού τραγουδιού και δήλωσε την πεποίθησή του πως υπό την διεύθυνση του ιδίου και του συνεργάτη αυτού Κουρουπού , με την εκδήλωση στην πόλη της Κέρκυρας αντί Θεσσαλονίκης , το ελληνικό τραγούδι θα γνώριζε νέα ακμή . Το 1981 δήλωσαν συμμετοχή τετρακόσια σαράντα οκτώ τραγούδια και ο Χατζιδάκις με τον Κουρουπό επέλεξαν τριάντα , τα οποία εκτέλεσαν την 26η Σεπτεμβρίου 1981 . -Την επιτροπή αποτελούσαν ο πρόεδρος και διευθυντής της ορχήστρας Εμμανουήλ (Μάνος ) Χατζιδάκις , ο συνεργάτης αυτού Γεώργιος Κουρουπός , και φίλοι αυτού ο ζωγράφος Ιωάννης Τσαρούχης , η μεσόφωνος Κυριακή (Κική) Μορφονιού , ο συνθέτης τραγουδιών Διονύσιος Σαββόπουλος , ο στιχουργός Νικόλαος Γκάτσος , η εκδότης και δημοσιογράφος Ελένη Βλάχου, ο δήμαρχος Κερκυραίων Ιωάννης Κούρκουλος , η Νίκη Γουλανδρή πρόεδρος του Μουσείου Γουλανδρή και φυσικής ιστορίας , και η λαογράφος Άλκη Κυριακίδου- Νέστορος . -Εκείνη την ημέρα η άνω επιτροπή επέλεξε δεκαπέντε τραγούδια των οποίων επανέλαβαν την εκτέλεση την επομένη 27η Σεπτεμβρίου. Την ίδια ημέρα η επιτροπή βράβευσε δύο απ' τα τραγούδια , έδωσαν το πρώτο βραβείο στο τραγούδι «Δικαίωσις» , και το δεύτερο βραβείο στο τραγούδι «Οδός Σαντορόζα » αλλά αδίκως .Επιπρόσθετα ηχογράφησαν αυτές τις εκτελέσεις και τα τραγούδια κυκλοφορούν μόνο με αυτήν την αποτυχημένη ενορχήστρωση .- Το επόμενο έτος 1982 , οι συμμετοχές των τραγουδιών ήταν κατώτερες απ' αυτές του 1981, διότι η πρώτη διοργάνωση δεν ήταν αρκετά καλή και μειώθηκαν τα κίνητρα των ταλαντούχων διαγωνιζομένων και απέμειναν τα ψώνια , έτσι ο διαγωνισμός τερματίστηκε καθώς απέτυχε του σκοπού του . ____________________________________________________________________________________ Κατά την γνώμη μου τα επτά καλλίτερα τραγούδια του πρώτου διαγωνισμού από στιχουργό , μελωδό, τραγουδιστή, ενορχήστρωση ήταν κατά σειρά - 1) Καμικάζι , 2) Και θα χαθώ , 3) Δικαίωση ,4) Στον Σταθμό Λαρίσης , 5) Νυχτωδία , 6) Καλημέρα Ζωή , 7) Κυριακή Απόγευμα - Καλλίτεροι στο σύνολο οι συνθέτες Γιώργος Μελέκης με τραγουδίστρια την Ηλέκτρα Μπασδάνη και στιχουργούς τους Α. Πάνου και Κ. Ρουβινέτη μελοποιούσε εύθυμα , χορευτικά και δημοφιλή τραγούδια ( προηγουμένως είχε το δεύτερο βραβείο από Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης του 1973, του διάσημου τραγουδιού «Να μείνουμε πάντα παιδιά» που ερμήνευσε το διάσημο συγκρότημα The Charms σε στίχους Κ. Ρουβινέτη και μελωδία Γ. Μελέκη) , και ο Α. Παπαδόπουλος με στιχουργό τον Κυριάκο Ντούμο και τραγουδίστριες την Ισιδώρα Σιδέρη και Καίτη Χαρτόσια , αυτός μελοποιούσε τα σοβαρότερα και λυπημένα τραγούδια επίσης δημοφιλή (Την δεκαετία του ΄60 είχε ένα εφηβικό ροκ συγκρότημα , αλλά από την δεκαετία του 1980 , μετά τον διαγωνισμό της Κέρκυρας , άρχισαν να τραγουδούν συνθέσεις του διάσημοι τραγουδιστές Σιδέρη, Χαρτόσια, Αρλέτα ,Δήμου, Μοσχολιού, Χριστιάνα, Διαμάντη, Παπακωνσταντίνου, Μητσιάς , Δάντης και πολλοί άλλοι , ήταν παραγωγικός από ελληνικό ροκ και ποπ έως ελαφρύ και βαρύ λαϊκό τραγούδι ). - Στο τραγούδι «Δικαίωσις » έδωσε την νίκη ο ποιητής της περιόδου (1918-29) μΧ Κωνσταντίνος Γ. Καρυωτάκης . Ακόμα ένας συνθέτης είχε διαγωνιστεί με ποίημα του Καρυωτάκη «Χαμόγελο» αλλά το ποίημα αυτό και η μελωδία ήταν υποδεέστερα της «Δικαίωσης » . Ένας άλλος συνθέτης είχε διαγωνισθεί με ποίημα του Οδυσσέως Αλεπουδέλη (Ελύτη ) επίσης υποδεέστερο ποίημα και μελωδία . Το Τραγούδι της Ηδύλη Τσαλίκη που απέσπασε το πρώτο βραβείο του διαγωνισμού μάλλον άδικα καθώς είχε τέσσερα μειονεκτήματα τα οποία εκτρέπονται του σκοπού του διαγωνισμού - α) Δεν αναδεικνύει νέο στιχουργό -β) Η μελωδία - μελοποίηση δεν έχει τα χαρακτηριστικά του ελαφρού , λαϊκού τραγουδιού και αποτυγχάνει να γίνει δημοφιλές - γ) η αποτυχημένη ενορχήστρωση με δεύτερη μελωδία φυσαρμόνικας που δεν εναρμονίζεται , κάνει και παραφωνία και σκεπάζει την βασική μελωδία , επιπρόσθετα αυτή η γελοία μορφή του φυσαρμονικά τοποθετούσε την φυσαρμόνικα εξ' επαφής στο μικρόφωνο , μικροφώνιζε και χάλασε την μελωδία, από υπαιτιότητα Χατζιδάκι ο οποίος ήταν ο ενορχηστρωτής , δ) η Τσαλίκη είχε διαγωνιστεί στους αγώνες ελληνικού τραγουδιού 1981, και με δεύτερο τραγούδι χειρότερης μελωδίας το οποίο ήταν μετάφραση τουρκικού ποιήματος - . Στο άλλο σημαντικό τραγούδι το «Καί θα χαθώ» σε μελοποίηση του Αποστόλου (Λάκη) Παπαδοπούλου και ερμηνεία της μεσο-υψιφώνου Ισιδώρας Σιδέρης , και σ' αυτό χαλούσε την δραματική μελωδία της τραγουδίστριας η βρωμο-φυσαρμόνικα . - Το τραγούδι «Νυχτωδία» ήταν ελεύθερη μετάφραση μόνο μίας στροφής από ποίηση Σαπφούς της Λεσβίας , το οποίο θα μετέφραζα (Μεσονύκτιο). Η τραγουδιστική ερμηνεία της Χρυσαυγής (Κρίστης) Στασινοπούλου από τις τρείς καλλίτερες φωνές , κατά τ' άλλα ήταν μόνο μία στροφή , βάλε και την ελεύθερη μετάφραση ,και το γεγονός πως δεν αναδεικνύει νέο στιχουργό , η μελωδία είχε κάτι το παλαιό με χρήση άρπας και πνευστών , τα οποία όμως δεν φθάνει που είναι μουσικά όργανα εξωτερικού χώρου, έπαιζαν σε εσωτερικό χώρο και με μικρόφωνα κοντά , βαβούρα . - Το τραγούδι «Καμικάζι » . Η λέξη είναι εσφαλμένη προφορά των ιαπωνικών λέξεων «Κάμι Κάζε που σημαίνει «Θείος Άνεμος» , ο όρος προέρχεται από τον 13ο αι. μΧ όταν οι Σινο-Μογγολικές επιθέσεις κατά Ιαπωνίας απέτυχαν καθώς θυελλώδεις άνεμοι εμπόδιζαν τις επιθέσεις και διασκόρπισαν τον στόλο των εισβολέων . Ο όρος επαναχρησιμοποιήθηκε το 1944 για κυβερνήτες και ιαπωνικά μαχητικά αεροσκάφη τα οποία φορτώνονταν εμπρηστικά και εκρηκτικά και έπιπταν επί των εχθρικών αμερικανικών αεροπλανοφόρων με σκοπό η θυσία της ζωής αυτών των γενναίων Ιαπώνων στρατιωτικών να προκαλέσει σημαντικές στρατιωτικές απώλειες των επιτιθέμενων αμερικανικών αεροναυτικών δυνάμεων . - Στην Ελλάδα κάποιος χαρακτήρισε τους παράτολμους οδηγούς μοτοσυκλέτας «καμικάζι » κι έτσι καθιερώθηκε σαν αστείο ο όρος για τους ριψοκίνδυνους οδηγούς μοτοσυκλέτας περίπου προς τα τέλη της δεκαετίας του '70 και αρχές τις δεκαετίας του '80 . Εκείνη την εποχή υψηλό ποσοστό νεολαίας οδηγούσαν μοτοσυκλέτες από ανήλικοι , χωρίς δίπλωμα , χωρίς κράνος , υπό μέθης και ριψοκίνδυνα , ιδιαίτερα με τις μηχανές μεγάλου κυβισμού που αναπτύσσουν υψηλή ταχύτητα . Ένα μέρος των νέων αρέσκεται σε επικίνδυνα σπορ , ένα άλλο μέρος είχε ψυχολογικά προβλήματα και επειδή ο άνθρωπος είναι μιμητικό όν αυτοί παρέσυραν και τους υπολοίπους , το πρόσφορο έδαφος ήταν η διακυβέρνηση της Χώρας από το (πανελλήνιο , σοσιαλιστικό κίνημα) , αυτή η κυβέρνηση για να παρουσιαστεί φιλελεύθερη προς τους υποστηρικτές της επέτρεψε ατιμωρησία διαφόρων παραβάσεων , από τον δημόσιο υπάλληλο έως τον ιδιώτη , οι παραβάσεις περιλαμβανομένων και των τροχαίων πήγαιναν σύννεφο έτσι προκλήθηκε το μοναδικό φαινόμενο διεθνώς της νεολαίας μοτοσυκλετιστών καμικάζι με απώλειες απ' τα τροχαία μέσα σε μία δεκαετία περισσότερες από τις στρατιωτικές απώλειες του πολέμου του '40 , έτσι από τάση προβολής, από τάση φυγής , από μιμητισμό και ευχαρίστηση από τον κίνδυνο . Παραδόξως οι μηχανές ( μοτοσυκλέτες )
των νεκρών και των βαρύτερα τραυματιών ήταν ιαπωνικής κατασκευής , η Ιαπωνία αντί εκδίκησης προς τον αμερικανικό ιμπεριαλισμό ο οποίος είχε κάψει με τις συστηματικές αεροπορικές επιθέσεις ακόμα και με χρήση πυρηνικών όπλων τις ιαπωνικές πόλεις , ήταν σαν να πήρε εκδίκηση από την Ελλάδα . Τραγούδια με αναφορά στο φαινόμενο ήταν το 1981 το «Καμικάζι» και το 1982 ο «Κουρσάρος » , στίχων Π. Μάτεση , μελωδία Α.(Λάκη) Παπαδοπούλου . Έτσι το «Καμικάζι» ως προς τους στίχους ήταν επίκαιρο , είχε ωραία χορευτική μελωδία , την οποία δεν χάλασε η ενορχήστρωση και εξαιρετική ερμηνεία από την Ηλέκτρα Μπασδάνη , το τραγούδι είχε τα χαρακτηριστικά του ελαφρού λαϊκού τραγουδιού δημοφιλούς στην νεολαία . Αυτά τα τέσσερα του τελικού συν δύο τραγούδια των ιδίων συνθετών που ακούστηκαν στον ημιτελικό ήταν τα σημαντικότερα του Διαγωνισμού Τραγουδιού , Κέρκυρα 1981. ___________________________________________________________________________________Παρατηρήσεις οι οποίες δεν είναι το αίτιο αλλά σημάδια και συμπτώματα της τάσεως παρακμής 1) Η πόλη της Κερκύρας είναι εκ των ομορφοτέρων της Χώρας και επίσης έχει σημαντική μουσική ιστορία την περίοδο του σύγχρονου Βασιλείου Της Ελλάδος . Εκεί είχαν γεννηθεί αρκετοί συνθέτες μουσικής που έγραψαν όπερες και μελωδίες του Εθνικού Ύμνου , και του Ολυμπιακού Ύμνου των σύγχρονων διεθνών Ολυμπιακών αγώνων , πένθιμα εμβατήρια , και ελαφρά μουσική για κινηματογραφικές ταινίες . Υποθέτω πως αφού επί δύο έτη (1981-82) είχαν οργανώσει διαγωνισμό ελληνικού τραγουδιού στην Κέρκυρα , λογικά θα έπρεπε να είχαν δηλώσει συμμετοχή και πολλοί Κερκυραίοι συνθέτες στίχων , μουσικής και τραγουδιστές . Όμως στα κορυφαία τραγούδια των αγώνων ελληνικού τραγουδιού στην Κέρκυρα 1981. - Ο στιχουργός Κυριάκος Ντούμος έχει γεννηθεί στην Αρκαδία , ο Απόστολος (Λάκης με τα ψηλά ρεβέρ) Παπαδόπουλος έχει γεννηθεί στην Αθήνα, η τραγουδίστρια και ηθοποιός Ισιδώρα Σιδέρη επίσης γεννημένη στην Αθήνα και η Αικατερίνη (Καίτη) Χαρτόσια καταγωγή από την Κύπρο. Ο στιχουργός Άρης Πάνου και ο συνθέτης Γιώργος Μελέκης από το Νέο Φάληρο Αττικής , και η τραγουδίστρια Ηλέκτρα Μπασδάνη γεννημένη στην Νέα Ιωνία Βόλου . Η συνθέτης και τραγουδίστρια Ηδύλη Τσαλίκη έχει γεννηθεί στην Αθήνα και ο ποιητής που μελοποίησε Κ. Καρυωτάκης είχε γεννηθεί στην Αρκαδία . Ο συνθέτης Μιχάλης Τερζής γεννημένος στην Αξιούπολη κεντρικής Μακεδονίας , η Χρυσαυγή (Κρίστη) Στασινοπούλου τραγουδίστρια γέννημα θρέμμα Αθήνα , ο στιχουργός Κυριάκος (Άκος) Δασκολόπουλος γεννημένος στην Αθήνα . Ο συνθέτης και τραγουδιστής Χρήστος Κυριαζής γεννημένος στα Καμίνια Πειραιώς - Αττικής , ο τραγουδιστής Βασίλειος Λέκκας γεννημένος στο Άνω Μητρούσι Σερρών . Κανείς εκ των μελών των τραγουδιών των σχετικά υψηλότερου επιπέδου δεν ήταν απ' την Κέρκυρα . Άρα ένας τόπος ο οποίος προηγουμένως είχε καταξιωμένους μουσικοσυνθέτες ,αλλά το 1981 δεν είχε αναδείξει περισσοτέρους είναι παρακμή . Δεν υπήρχαν ούτε ενορχηστρωτές με Κερκυραϊκή καταγωγή ἤ οποιονδήποτε άλλον τόπο της Ελλάδος καθώς υπήρχε ένας μόνο ενορχηστρωτής και διευθυντής ορχήστρας ο Χατζιδάκις. ____________________________________________________________________________________2) Επίπεδο των λοιπών συμμετοχών τραγουδιών . Ο Χατζιδάκις και ο Κουρουπός έλαβαν συμμετοχές από τετρακόσια σαράντα οκτώ τραγούδια δεν γνωρίζω αν είχαν υποτιμήσει κάποια εξ' αυτών σίγουρα υπερτίμησαν κάποια άλλα και τα επέλεξαν τριάντα τραγούδια του ημιτελικού και στην συνέχεια ορισμένα υπερτιμημένα στα δεκαπέντε του τελικού . Πολλά εξ' αυτών ήταν χαμηλής ποιότητα στίχων, μελωδίας και φωνητικών . Ήταν και ορισμένα που αν δεν γνώριζε κάποιος ακροατής πως παρακολουθούσε διαγωνισμό τραγουδιού , θα πως παρακολουθεί κάποια ωραία κωμωδία . __ Ο Ηρακλής Πασχαλίδης που έγραφε μελωδία και αστείους ἤ γελοίους στίχους και βρήκε έναν περισσότερο κωμικό να τα ερμηνεύει τον Χρήστο Στέργιογλου, οι άνθρωποι αυτοί είχαν μπερδευτεί συμμετείχαν έτσι σε διαγωνισμό τραγουδιού που αποκλείεται να γίνονταν ποτέ οι συνθέσεις τους ελαφρά ,λαϊκά τραγούδια , θα μπορούσαν όμως να αποτελούν μουσικό μέρος κάποιας ωραίας κωμωδίας σε διαγωνισμό θεατρικών παραστάσεων . Παρατηρείστε προτού αρχίσει η ερμηνεία το δεύτερου τραγουδιού στον τελικό , οι ακροατές των πρώτων σειρών που είχαν επίγνωση από τον ημιτελικό της προηγουμένης ημέρας δεν μπορούν να συγκρατήσουν τα γέλια τους . Αυτοί ο Χατζιδάκης και ο Κουρουπός αντί να προτείνουν στους συγκεκριμένους πως είναι καλά τραγούδια για θεατρική κωμωδία ακατάλληλα για διαγωνισμό ελαφρού λαϊκού τραγουδιού , τα επέλεξαν στον διαγωνισμό όχι με σκοπό να γελάσουμε , αλλά ίσως από έλλειψη κατάλληλων τραγουδιών . _________________________________________________________________________________ Η κυρία από την Ικαρία - https://youtu.be/nYNqpxlTfR0 Τραγούδι - https://youtu.be/mNEqePM8gOE ___________________________________________________________________________________3) Αποτυχημένη ενορχήστρωση ... ____________________________________________________________________________________4) Κριτική επιτροπή . - Ένας άλλος που έγραφε στίχους με μέτρο και ομοιοκαταληξία αλλά φρικτούς σε νόημα και περισσότερο γκάριζε παρά τραγουδούσε - Ρεφρέν του τραγουδιού (Οδός Σανταρόζα) του Β. Νικολαΐδη (σατιρίζει την διαστροφή του) (Αν έχεις σαν κι εμένανε άπονη καρδιά και κομμάτι διαστροφής στο σάπιο σου κρανίο, να σου κρατήσω ρεζερβέ και εσένα μιά γωνιά να δείς τα όσα γίνονται στο κακουργοδικείο) . Το τραγούδι της δικηγορικής διαστροφής απέσπασε το δεύτερο βραβείο υπό της εύνοιας του μέλους της επιτροπής Δ. Σαββοπούλου .Όπως βλέπετε στα βίντεο ο Δήμαρχος Κερκυραίων και ο Γ. Κουρουπός και άλλα μέλη εκ των διοργανωτών χειροκροτούν όλες τις συμμετοχές , αντίθετα Δ. Σαββόπουλος και ο Ν. Γκάτσος δεν χειροκροτούν κανέναν και ιδίως ο Σαββόπουλος παρακολουθεί βλοσυρός και μόνο όταν ερμηνεύει ο Β. Νικολαΐδης , τότε ο Σαββόπουλος λικνίζεται ρυθμικά . Εμφανές πως υπονόμευε όλες τις συμμετοχές συμπεριλαμβανομένων και των καλών συμμετοχών και ευνοούσε μόνο τον Νικολαΐδη .Ίσως γιατί παρουσίαζαν τις ακόλουθες ομοιότητες , ήταν από την Θεσσαλονίκη , μελαχρινοί, γυαλάκιες, έγραφαν στίχους που τους μελοποιούσαν προχείρως με τις συγχορδίες της κιθάρας και ερμήνευαν τα τραγούδια οι ίδιοι χωρίς να είναι τραγουδιστές ... __________________________________________________________________________________
Το ανοσοποιητικό σύστημα του ανθρώπινου οργανισμού είναι πολυπλοκότητας και πλαστικότητας σύστημα άμυνας που προσαρμόζεται για την εξόντωση κάθε παθογόνου ξένου σώματος . Διακρίνεται σε τρία επίπεδα άμυνας α) Επιθηλιακών φραγμάτων β)Έμφυτου ανοσοποιητικού άμεσης άμυνας μυελοκυτταρικής γραμμής γ) Ειδικούς ἤ προσαρμοστικούς αμυντικούς μηχανισμούς λεμφοκυτταρικής γραμμής .Στο τέλος ενός μολυσματικού κύκλου μέρος των Β και Τ λεμφοκυττάρων που είχαν ενεργοποιηθεί γίνονται λεμφοκύτταρα μνήμης και έχουν προσαρμοστεί να δράσουν ταχύτερα και αποτελεσματικότερα αν επαναληφθεί μόλυνση από τον ίδιο μολυσματικό παράγοντα -προσαρμοστική ανοσία . Ωστόσο ο ανθρώπινος οργανισμός είναι θνητός από διάφορες αιτίες θανάτου , περιλαμβανομένης και της αιτίας μολυσματικής νόσου , 1/5 των ανθρώπων κάποια στιγμή της ζωής τους χάνουν την μάχη από μολυσματική νόσο , το 1/14 χάνουν την μάχη από λοίμωξη του αναπνευστικού , αν νομίζουν ορισμένοι ότι η επιστήμη μπορεί να εξαλείψει αυτές τις αιτίες θανάτου κάνουν λάθος . Συνολικά θερμότερη περίοδος τήξης παγετώνων σε κύκλους δεκάδων χιλιάδων ετών , τρόφιμα , υγιεινή , ιατροφαρμακευτική επιμηκύνουν το διάστημα της ανθρώπινης ζωής αλλά με τίμημα . Τον τελευταίο αιώνα παρατηρείται ότι σε όσες κοινωνίες αυξήθηκε ο μέσος όρος διαστήματος ζωής μειώθηκε δραματικά η γυναικεία γονιμότητα από τις ιατροφαρμακευτικές παρεμβάσεις (εκπαίδευση και μέσα αντισύλληψης ) . Η ελληνική κοινωνία παρουσιάζει το φαινόμενο την τελευταία οκταετία ο αριθμός των ετησίων θανάτων να είναι υψηλότερος του αριθμού γεννήσεων και κάθε έτος ο αριθμός θανάτων αυξάνεται ενώ ο αριθμός γεννήσεων μειώνεται , εξ' αιτίας αντισύλληψης και μετανάστευσης __ Ο εμβολιασμός με συγγενικό λιγότερο μολυσματικό στέλεχος ήταν ανοσοβιολογίας και ιατρικό πείραμα στο τέλος του 18ου αι. μΧ του Ε. Τζέννερ , παρατήρησε οι αγρότες που είχαν μολυνθεί και νοσήσει από ιό δαμαλίτιδας των βοειδών δεν νοσούσαν από ευλογιά , και όσοι είχαν νοσήσει σοβαρότερα από ευλογιά δεν είχαν νοσήσει προηγουμένως από δαμαλίτιδα , μετά έκανε πείραμα όχι στον εαυτό του αλλά στο γιό του κηπουρού ! Πήρε υγρό από έλκος νεαρής αγρότισσας που νοσούσε από δαμαλίτιδα και στην συνέχεια έκανε δύο τομές στον αριστερό βραχίονα του παιδιού (8 ετών ) του κηπουρού του , τις επάλειψε με το μολυσμένο υγρό και το επέδεσε , στην συνέχεια το παιδί νόσησε με ήπια μορφή δαμαλίτιδας και μετά την ίαση του παιδιού , επανάλαβε εμβολιασμό με ιό ευλογιάς ωστόσο το παιδί δεν νόσησε την δεύτερη φορά και απέδειξε την θεωρία του .Αργότερα η εμβολιαστική πρακτική καθιερώθηκε με εξασθενημένο ἤ αδρανοποιημένο ἤ υπομονάδος με σκοπό να διεγείρει προσαρμοστική ανοσία ως φάρμακο πρόληψης της πιθανότητας νόσου από μόλυνση περισσότερο επικίνδυνου αλλά παρόμοιου στην αναγνώριση στελέχους . Για τους ιούς γρίπης και κορονοϊούς δεν υπάρχουν αποτελεσματικά εμβόλια . Η πρώτη γενεά εμβολίων ήταν αρκετά αποτελεσματικά αλλά όχι τόσο ασφαλή και ορισμένες φορές αντί να λειτουργήσουν προληπτικά στην νόσο , τα εμβόλια ήταν που την προκαλούσαν . Η δεύτερη γενιά εμβολίων υπομονάδας ήταν σχετικά ασφαλέστερα αλλά δεν πετύχαιναν ολοκληρωμένη προσαρμοστική ανοσία , και η τρίτη γενιά rna και dna γενετικής τροποποίησης εμβόλια αποδεικνύονται πολύ χαμηλής προσαρμοστικής ανοσίας και υψηλής παθογένειας , πειραματίζονταν για χρόνια χωρίς να έχουν λάβει ποτέ έγκριση και εξ' αιτίας της πανδημίας κορονοϊού έλαβαν άδεια έκτακτης ανάγκης . ___________________________________________________________________________________ Aγγελιοφόρου RNA (Pfizer -Biontech και Moderna )Είναι γενετικά τροποποιημένο mRNA του ιού (Sars-cov-2) που εκφράζει την ακίδα και που προστατεύεται εντός περιβλήματος νανοσωματιδίου λιπιδίων , αυτό όταν εμβολίσει την κυτταρική μεμβράνη και μολύνει με γενετική ακολουθία mRNA μέσα στο στρώμα του κυτταροπλάσματος μεταφράζεται από τα ριβοσώματα του κυττάρου που παράγουν πρωτεΐνη S- ακίδες του ιού , μετά τις εμφανίζουν στην κυτταρική επιφάνεια όπου αναγνωρίζονται απ' άλλα κύτταρα του ανοσοποιητικού και διεγείρουν την προσαρμοστική ανοσοαπόκριση και επιτυγχάνουν με πολύπλοκη διαδικασία μερική προσαρμοστική ανοσία μόνο για τον συγκεκριμένο μολυσματικό παράγοντα . Ιϊκού φορέα DNA ( Astrazeneca, J&J Janssen , Sputnik-V ) .Είναι DNA γενετικά τροποποιημένος αδενοϊός χιμπατζή στον οποίο έχει αφαιρεθεί ένα γονίδιο ώστε να μην αντιγράφεται από τα ριβοσώματα του κυττάρου και προσέθεσαν άλλο γονίδιο που έχει μετατραπεί σε DNA που έχει την πληροφορία ακίδας του κορονοϊού SARS-2 . Όταν ο αδενοϊός εμβολίσει το κύτταρο μολύνει με το γενετικό του υλικό το κυτταρόπλασμα αλλά στην συνέχεια κατευθύνεται εντός του πυρήνα του κυττάρου που περικλείει το ανθρώπινο DNA , εκεί στον πυρήνα μεταγράφεται σε mRNA ,στην συνέχεια αυτό πάει στα ριβοσώματα και μεταφράζεται σε πρωτεΐνη S ακίδες του κορονοϊού , μετά εμφανίζονται στην κυτταρική επιφάνεια και ακολουθεί η ίδια διαδικασία διέγερσης προσαρμοστικής ανοσοαπόκρισης .- Συχνότερες κοινές παρενέργειες : Μπράτσο που εμβολιάστηκε - Πόνος , ερυθρότητα , πρήξιμο . -Σώμα - Κόπωση, κεφαλαλγία , μυϊκός πόνος , ρίγη , πυρετός , ναυτία . Κίνδυνοι παθήσεων εμβολίων ιΐκών φορέων (Astrazeneca και J&J / Janssen) - Θρόμβοι αίματος με χαμηλά αιμοπετάλια μετά τον εμβολιασμό , περισσότερο σε γυναίκες ηλικίας κάτω των 50 ετών . Κίνδυνοι παθήσεων RNA εμβολίων ( Pfizer -Biontech και Moderna)-Μυοκαρδίτιδα και περικαρδίτιδα περισσότερο σε νέους και εφήβους .
Ήταν ένα μικρό καράβι Που ήταν αταξίδευτο Και έκαν' ένα μακρύ ταξίδι Μέσα εις την Μεσόγειο. Και σε πεντ' έξι εβδομάδες Σωθήκαν όλες οι τροφές Και τότε ρίξανε τον κλήρο ¹ Να δούνε ποιός θα φαγωθεί . Κι ο κλήρος πέφτει στον πιο νέο Που ήταν αταξίδευτος . Κι ο κλήρος πέφτει στα αγόρια ... Κι ο κλήρος πέφτει στα κορίτσια... Διασκευή του γαλλικού ναυτικού τραγουδιού - Il etait un petite navire -___________________________________________________________________________________ Δημοσιεύσεις 15-19 Σεπτεμβρίου , θάνατοι και βλάβες υγείας από ανώφελο για την πλειονότητα της κοινωνίας μαζικό και επαναλαμβανόμενο εμβολιασμό επικίνδυνων rna και ιϊκών φορέων dna εμβολίων μερικής πρόληψης της πιθανότητας νόσου κορονοϊού Sars-2, από τον οποίο η πλειονότητα της κοινωνίας 99,9 % δεν κινδυνεύει από σοβαρή νόσο ιδίως οι νεότεροι και όσοι έχουν ήδη νοσήσει , αντίθετα μετά από εμβολιασμό rna και ιϊκών φορέων εμβόλια οι νεότεροι είναι που κινδυνεύουν περισσότερο ! ___________________________________________________________________________________ Συνέντευξη της Τασίας Δημητρίου συζύγου του εισαγγελέα Γ. Τσιρώνη που νόσησε σοβαρά μετά από εμβολιασμό πιθανής πρόληψης νόσου κορονοϊού SARS-2 με εμβόλιο AstraZeneca ( dna εμβόλιο ), μετά από επαναλαμβανόμενες καρδιακές ανακοπές και μήνες νοσηλείας πέθανε πρόσφατα . Είχαν εμβολιαστεί την Μεγάλη Τεσσαρακοστή διέπραξαν το έγκλημα να προτρέψουν ἤ να επιτρέψουν και στην κόρη τους να εμβολιαστεί Η Τασία Δημητρίου δήλωσε ότι έτρεμαν από φόβο όταν έκαναν εμβολιασμό (άρα δεν ήταν εντελώς ανυποψίαστοι για τον κίνδυνο του εμβολιασμού ) και ότι ο σύζυγός της πέθανε από το εμβόλιο ,κατά τ' άλλα αυτή είναι υπέρ του ομαδικού εμβολιασμού, είπε επί λέξει « Τραβήξαμε έναν κλήρο σκληρό , κακό και ανελέητο » ¹ - Συνέντευξη αυτής στο thebest.gr Δημοσίευμα , συνέντευξη => Τραβήξαμε έναν κλήρο σκληρό , κακό και ανελέητο _________________________________________________________________________________ Κηδεία του 15 ετών μαθητή Ηλία Γεωργακόπουλου στα Μαντέϊκα Αρκαδίας , πέθανε μία ημέρα και μερικές ώρες μετά τον εμβολιασμό του με πειραματικό εμβόλιο m -rna των Pfizer-Biontech κατά πιθανής νόσου από κορονοϊό SARS-2 από τον οποίο δεν κινδύνευε , ωστόσο κινδύνευε από το rna εμβόλιο . Από δηλώσεις συγγενών του σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης Ίντερνετ και περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς « Οι γονείς του τον προέτρεψαν να εμβολιαστεί για να αποφύγουν τα έξοδα των επαναλαμβανόμενων τέστ και άλλη ταλαιπωρία και να μπορεί ο μαθητής να πηγαίνει στο σχολείο χωρίς εμπόδια και επιπλέον χρηματικά έξοδα . Από μόνος του ο ανήλικος δεν είχε σκοπό να εμβολιαστεί διότι απεχθανόταν τις σύριγγες , άρα εξαναγκάστηκε και εξαπατήθηκε σχετικά με τους κινδύνους που απέκρυψαν ! Συνέντευξη αδελφού και άλλων συγγενών του νεκρού .Κανάλι Arcadialive , 15 Σεπτεμβρίου 2021 . Βίντεο => Κηδεία εφήβου στην Αρκαδία που πέθανε μία ημέρα μετά τον εμβολιασμό ___________________________________________________________________________________ Η Ε. Γρίβα από την περιοχή Αχαρνές Αττικής είναι γονέας της 19χρονης φοιτήτριας , που οι γονείς της για να αποφύγουν τα έξοδα από τα τέστ που έπρεπε να κάνει η κόρη τους για να πηγαίνει στην σχολή της , την ενθάρρυναν σε εμβολιασμό (πιθανής πρόληψης νόσου κορονοϊού SARS-2), που πραγματοποιήθηκε με mrna εμβόλιο των εταιρειών Pfizer - Biontech . Αμέσως μετά τον εμβολιασμό η φοιτήτρια νόσησε, ΄όλα τα συμπτώματα και σημάδια που παρουσίασε είναι από της παθογένειας του εμβολίου . Ο γονείς κάλεσαν τηλεφωνικώς επαναλαμβανόμενα το εμβολιαστικό κέντρο το οποίο δεν απαντούσε ,και διαπίστωσαν ότι το ίδιο καταγγέλλουν και άλλοι πολίτες .Κάλεσαν την αντιπροσωπεία της Pfizer στο Μαρούσι οι οποίοι μόνο κατέγραψαν την αναφορά . Κάλεσαν ιδιωτικούς γιατρούς -παθολόγους που δεν ευκαιρούσαν να μιλήσουν , όταν η μητέρα της ασθενούς μίλησε με μία ιδιωτική γιατρό- παθολόγο που ἐχει σημειώσει τα στοιχεία της , αυτή η (γιατρός ) της έκλεισε απότομα το τηλέφωνο, και δεν απάντησε σε άλλη κλήση από τον ίδιο τηλεφωνικό αριθμό . Οι γονείς κάλεσαν τα τηλεοπτικά κανάλια ANT1 , Mega , SKAI τα οποία κάθε μέρα εκφοβίζουν και εκβιάζουν πολίτες σε εμβολιασμό , τα οποία βέβαια αρνήθηκαν να παρουσιάσουν πολίτες που καταγγέλλουν παθήσεις από τον ομαδικό εμβολιασμό .Στην συνέχεια εξέτασε την ασθενή άλλος ιδιωτικός γιατρός -παθολόγος ο οποίος έδωσε αγωγή αλλά δεν συμπλήρωσε την κίτρινη κάρτα όπως όφειλε . Και η ειρωνεία της υπόθεσης : Δύο εβδομάδες μετά τον εμβολιασμό λαμβάνουν επαναλαμβανόμενα μηνύματα από το εμβολιαστικό κέντρο για την δεύτερη δόση του εμβολίου , και αν και τα συμπτώματα της ασθενούς δεν έχουν υποχωρήσει ο γιατρός που την παρακολουθεί είπε στούς γονείς ότι δεν είναι απαγορευτικό να κάνουν και την δεύτερη δόση . Την 16η Σεπτεμβρίου η η Ε. Γρίβα κατήγγειλε το περιστατικό στην εκπομπή «Ανατρεπτικό Δελτίο» του Α. Καψαμπέλη , περιφερειακού τηλεοπτικού σταθμού Alert tv . Και την 17η Σεπτεμβρίου στην εφημερίδα «Ζούγκλα » του Ε. Τριανταφυλλόπουλου AlertTv.gr -Ανατρεπτικό δελτίο 16 Σεπτεμβρίου 2021 . Βίντεο => Ανατρεπτικό δελτίο , 16 Σεπτ. 2021 ___________________________________________________________________________________Περίπτωση Γιώργου Βαγιαννίδη από Κατερίνη , νοσηλεύτηκε την ίδια ημέρα μετά τον εμβολιασμό του , δεν αναφέρεται ηλικία , φαίνεται κάτω από 26 ετών , ούτε αναφέρει το εμβόλιο που έκανε .Οι διεφθαρμένοι γιατροί μάλλον δεν συμπλήρωσαν κίτρινη κάρτα , και του είπαν ψέματα ότι η πάθησή του δεν σχετίζεται με το εμβόλιο , αφού όλα τα συμπτώματα που περιέγραψε και η νευρολογική διαταραχή - αδυναμία, παράλυση ποδιών είναι συνηθισμένα συμπτώματα μετά από εμβολιασμό rna και των dna εμβολίων και συνηθισμένα ψέματα διεφθαρμένων γιατρών ότι η πάθησή τους οφείλεται σε ψυχολογικό λόγο . Τι δημοσίευσε ο ασθενής μετά από εμβολισμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης (Ίντερνετ) Βίντεο => Πάθηση , νοσηλεία Γ. Βαγιαννίδη αμέσως μετά τον εμβολιασμό __________________________________________________________________________________
Τελικός κυπέλλου , κυπελλούχων ομάδων (συμμετείχε η κυπελλούχος και η δεύτερη ομάδα του πρωταθλήματος της προηγούμενης περιόδου ) καλαθοσφαίρισης Ευρώπης (που λεγόταν και Σαπόρτα ) 11 Απριλίου 2000 , Λωζάνη , Ελβετία . Βίντεο αγώνα => ΑΕΚ v Virtus Bologna / Τελικός κυπέλλου κυπελλούχων ____________________________________________________________________________________ Την ομάδα της ΑΕΚ αποτελούμενη τότε από τούς ταλαντούχους και άπειρους Ν. Χατζή , Α. Κορωνιό Μ. Κακιούζη, Ι. Τσακαλίδη , Δ. Ντικούδη , που έγιναν έμπειροι μετά τον τελικό και έμπειρο τον Μπούι έναν αφροαμερικανό , διεύθυνε ο κορυφαίος στην εποχή του τακτικής αγώνων καλαθοσφαίρισης Ντούσαν Ίβκοβιτς (29 Οκτ. 1943 - 16 Σεπτ. 2021 ) από το Βελιγράδι Σερβίας με υψηλές διακρίσεις σε σερβικές και ελληνικές ομάδες . Στην Βίρτους Μπολόνια τότε λεγόμενη και Κίντερ από τον χορηγό της , η οποία με τον Παναθηναϊκό ήταν οι ισχυρότερες ευρωπαϊκές ομάδες καλαθοσφαίρισης της τετραετίας (1998-2002) αγωνιζόταν επαγγελματικά ένας καλός παίκτης ο Π. Ντανίλοβιτς από το Σεράγεβο και παίκτης του Ίβκοβιτς στην ομάδα της Σερβικής Γιουγκοσλαβίας , καθώς και ο Ν. Οικονόμου πρώην παίκτης του Ιωνικού Νικαίας και Παναθηναϊκού και λοιποί Ιταλοί και ξένοι . Την Βίρτους Μπολόνια διεύθυνε ο Ε. Μεσίνα , το 1998 είχε νικήσει την ΑΕΚ στον τελικό του κυπέλλου πρωταθλητριών ομάδων Ευρώπης την οποία τότε διεύθυνε ο Ι. Ιωαννίδης , αυτός είχε οδηγήσει με επιτυχία τρείς ελληνικές ομάδες μέχρι τους ημιτελικούς αλλά αποτύγχανε στον τελικό , ενώ ο Ε. Μεσίνα αν και με πολλές διακρίσεις δεν είχε κατορθώσει να νικήσει ομάδα του Ίβκοβιτς .
___________________________________________________________________________________Η υπόθεση της εγκύου Χριστίνας ... από την Δράμα , για την οποία είχε προγραμματιστεί τοκετός και καισαρική τομή , αλλά το ματαίωσαν μερικά λεπτά προ του χειρουργείου επειδή δεν ήταν εμβολιασμένη και ίσως θετική σε τεστ κορονοϊού που έγινε στο νοσοκομείο , ενώ το τεστ σε ιδιωτικό εργαστήριο ήταν αρνητικό . Της έβαλαν σε καραντίνα δύο εβδομάδες και της είπαν ότι δεν θα την δεχθούν στο δημόσιο νοσοκομείο της Δράμας , αν παρουσιαστεί ανάγκη να καλέσει ασθενοφόρο να την μεταφέρει σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης και εξέθεσαν σε κίνδυνο την ζωή της μητέρας και του μωρού . Ν. Αντωνιάδης δικηγόρος , 9 Σεπτεμβρίου 2021, Βίντεο => => Η υπόθεση της εγκύου Χριστίνας στην Δράμα __________________________________________________________________________________ Ταλαιπωρία εγκύου Αικατερίνης ... σε νοσοκομείο ... της Κρήτης , αναβολή τοκετού εξ' αιτίας τεστ κορονοϊού . Εκπομπή Σ. Δαμιανίδη "Focus fm" , 13 Ιουλίου 2021 , Βίντεο => => Ταλαιπωρία εγκύου σε νοσοκομείο της Κρήτης __________________________________________________________________________________ Ταλαιπωρία εγκύου στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης . Καταγγελία Άννας Μαργαρίτη μητέρα της εγκύου .Εκπομπή Σ. Δαμιανίδη "Focus fm" , 29 Ιουνίου 2021, Βίντεο => => Ταλαιπωρία εγκύου στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο ___________________________________________________________________________________Κατά την γνώμη μου η ασέβεια προς τα πρόσωπα και τα ανθρώπινα δικαιώματα των ασθενών , η διαφθορά και τα εγκλήματα επίορκων ἤ χωρίς όρκο γιατρών στα δημόσια νοσοκομεία , δεν είναι τωρινό φαινόμενο. Παγκοσμίως μόνο το 10 % έως 15% των καισαρικών τομών είναι αναγκαίο , ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών κανονικά είναι παράνομες .Η ποιότητα των ιατρικών υπηρεσιών προς τους πολίτες είναι ανάλογη της οικονομικής τάξης και θέσεως κύρους των πολιτών. Το έχω δημοσιεύσει και σε παλαιότερα άρθρα «Υπόθεση Novartis» όχι μόνο ολίγων διεφθαρμένων αξιωματούχων αλλά και τριών χιλιάδων διεφθαρμένων γιατρών αυτής της υποθέσεως (Βέβαια η Novartis είχε έδρα στην Ελβετία και την έρευνα υποστήριξαν οι ΗΠΑ , ενώ η Pfizer -Biontech είναι αμερικανοεβραϊκή και γερμανοτουρκική εταιρείες , το σκάνδαλο μεγαλύτερο αλλά η έρευνα εμποδίζεται ), και ασθενών από την επιδημία κορονοϊού Sars-2 με τίτλο « Στο Νοσοκομείο Πατρών είχαν φάρμακα για τους εκλεκτούς φίλους , στην ΜΕΘ Αγρινίου οι ασθενείς δεν ξανάβλεπαν το φώς της ημέρας » , σε άλλο άρθρο « Δαρβινισμός , Ψευδο-ευγονική, Τεχνητή Επιλογή , Στειρώσεις , Αντισύλληψη , Αμβλώσεις » , εφαρμογή αρχών κτηνοτροφίας στον άνθρωπο.Ερωτήσεις : __________________________________________________________________________________ Αυτές οι εγκυμονούσες θα αντιμετώπιζαν την ίδια ταλαιπωρία αν ανήκαν σε καπιταλιστική ἤ σοσιαλιστική ανώτερη οικονομική και κύρους τάξη και θέση ; ________________________________________________________________________________ Αυτοί που ανήκουν στην υψηλότερη οικονομική , πολιτική και θρησκευτική τάξη πεθαίνουν από κορονοϊό ; __________________________________________________________________________________ Αυτοί που ανήκουν στην ανώτερη οικονομική , πολιτική και θρησκευτική τάξη πεθαίνουν ἤ υφίστανται βαριά βλάβη από εμβολιασμό για τον κορονοϊό ; _________________________________________________________________________________ Σε ποιά τάξη ανήκουν αυτοί που υφίστανται ταλαιπωρίες στα δημόσια νοσοκομεία ; _________________________________________________________________________________ Σε ποιά τάξη ανήκουν αυτοί που πεθαίνουν και υφίστανται βαριά βλάβη από κορονοϊό και από εμβολιασμό ; _________________________________________________________________________________ To 2020 και 2021 ποιές εμπορικές εταιρείες πολλαπλασίασαν τα περιουσιακά τους στοιχεία ; __________________________________________________________________________________ Τα προγράμματα από τέλη του 19ου αι. μΧ στειρώσεων , αμβλώσεων ,αντισύλληψης, βιοϊατρικών πειραμάτων και αποκτήνωσης ανθρώπων εφαρμόστηκαν ποτέ στην ανώτερη τάξη ἤ ήταν προγράμματα αποκλειστικά για την εργατική τάξη ;