Ἀρχική Σελίδα

Σάββατο, 30 Ιουνίου 2018

Πιστέ Λαέ της Μητροπόλεως Φλωρίνης,Πρεσπών, κ' Εορδαίας Μάχου Υπέρ Πίστεως και Πατρίδος .

                                      
                                                                                                                                                                «Πιστέ Λαέ της ακριτικής Μητροπόλεως Φλωρίνης , Πρεσπών και Εορδαίας Μάχου Υπέρ Πίστεως και Πατρίδος ». _________________________________________________________________________________  Αρχή της ομιλίας του  Επισκόπου Φλωρίνης , Πρεσπών και Εορδαίας Αυγουστίνου Καντιώτη σε εθνικό και θρησκευτικό  τοπικό συλλαλητήριο που είχε προσκαλέσει τον λαό της επισκοπής του    με Ψήφισμα εναντίον της κινηματογραφικής ταινίας του εκφύλου και στην συνέχεια αφορισμένου  Θ. Αγγελόπουλου « Το μετέωρο βήμα του Πελαργού» που γυριζόταν στον Νομό Φλωρίνης και προπαγάνδιζε την πτώση των ελληνικών συνόρων . Η Ταινία είχε χρηματοδοτηθεί από την Ε.Ε με 600 εκατομμύρια δραχμές και η προσπάθεια παρεμπόδισής της από τον Επίσκοπο έλαβε διεθνείς διαστάσεις  .
_________________________________________________________________________________Το σενάριο της ταινίας έφθασε με αδιευκρίνιστο τρόπο  στα χέρια του  αυστηρά ορθοδόξου και  πατριώτη Επισκόπου Αυγουστίνου Καντιώτη  θεώρησε  τους συντελεστές της ταινίας   πράκτορες με στόχο να προσβάλλουν το ελληνικό έθνος και την  ορθόδοξη χριστιανική εκκλησία της Ελλάδος  , αμέσως διέταξε την παύση των γυρισμάτων της ταινίας και  προειδοποίησε τον Αγγελόπουλο με αφορισμό , η  εκφυλόφατσα  σκηνοθέτης και παραγωγός  αγνόησε τον Επίσκοπο καθώς  υποστήριζαν την δράση του   οι Μπολσεβίκοι πολιτικοί της αριστεράς και η ιμπεριαλιστική ΕΕ . Ο Επίσκοπος αγωνίσθηκε  για την παρεμπόδιση  της έκδοσης της ταινίας  , τέλος την 15η και  16η  Δεκεμβρίου 1990 συγκρότησε το συλλαλητήριο και  τέλεσε  την δίκαιη  πράξη  αφορισμού κατά  Θ. Αγγελόπουλου και των λοιπών συντελεστών της ταινίας . Η ταινία θεωρήθηκε έργο μεταίχμιο της  πτώσης των ελληνικών συνόρων και του κατακλυσμού της Χώρας από Αλβανούς και  Σλάβους και αργότερα  Ασιάτες και Αφρικανούς . Η παραγωγή , η  σκηνοθεσία και μέρος του σεναρίου της ταινίας ήταν του Θ. Αγγελόπουλου , οι λοιποί σεναριογράφοι ήταν  Π. Μαρκαριάν, Θ. Βαλτινός, Τονίνο Γκουέρα  , είχαν παίξει  οι  ηθοποιοί  Μαρτσέλλο Μαστρογιάννι , Ζαν Μορό , Γρηγόρης Πατρικαρέας , Ηλίας Λογοθέτης , Δώρα Χρυσικού  . _________________________________________________________________________________  Η πολιτική της  ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης  της ΕΕ είναι κατάργηση των ευρωπαϊκών εθνών κρατών υπέρ ενός ευρύτερου  ευρωπαΐκού  καπιταλιστικού κράτους  ,  αυτό είναι μέρος της παγκόσμιας καπιταλιστικής ολοκλήρωσης ενός πλανήτη  χωρίς διαφορετικά  έθνη και  θρησκείες το κέντρο σχεδιασμού  αυτού βρίσκεται στην  Νέα Υόρκη .  Το σημαντικότερο εργαλείο αυτών των  ολοκληρωτισμών είναι η παράνομη μαζική μετανάστευση και ο μηδενισμός   των ηθών των κοινωνιών . Διαλύουν  τα έθνη της Δύσης  μερικές φορές  δια χρηματοδοτούμενου πολέμου και κατά κανόνα διά χρηματοδοτούμενων αστικών πολιτικών κομμάτων , ραδιοτηλεοπτικών διαδικτύου και κινηματογραφικών  μέσων  και μη κυβερνητικών οργανώσεων τα οποία κατευθύνουν  με προπαγάνδα και  διοικητικά και νομοθετικά μέτρα και παρακρατική μη κυβερνητική δράση  τον εποικισμό και εξαχρείωση των ηθών της κοινωνίας . Τον 20ο αιώνα  στούς πολέμους    εφαρμόστηκαν τακτικά και τα λεγόμενα στρατηγικά αλλά εγκληματικά πλήγματα τα μεν τακτικά  κατά στρατιωτικών στόχων τα δε στρατηγικά κατά πολιτικών στόχων κατά πολιτών , το   στρατηγικό αυτό σχέδιο για την υφαρπαγή των Χωρών  φαίνεται να είναι η καταστροφή των εθνών , οι συνθήκες εποικισμού  και εξαχρείωσης των ηθών   παρεμποδίζουν την αναπαραγωγή  και συνέχεια  της υφιστάμενης  κυρίαρχης  εθνοτικής ομάδος και θρησκείας , στην προκειμένη της ελληνικής εθνικής ομάδος και ορθόδοξης χριστιανικής εκκλησίας . _________________________________________________________________________________ Οι πολιτικές θεωρίες Διεθνισμού , Μαρξισμού , Λενινισμού, Τροτσκισμού, Αναρχοκαπιταλισμού , Σοσαιαλδημοκρατίας , Ανοιχτών κοινωνιών χωρίς σύνορα  είναι εβραΐκής εμπνεύσεως και σχεδιασμού προερχόμενες από άθεα μέλη της εβραϊκής διασποράς και μειονοτήτων στις Χώρες της Δύσης εξ΄αιτίας της  δυσαρέσκειά τους  από την μορφή των  εθνών  κρατών  που  σχηματίζουν  εξουσίες  αποτελούμενα από πρόσωπα κυρίως από την κυρίαρχη εθνική ομάδα . Το ανοσιούργημα είναι ο σκοπός κατάργησης ἤ καταστροφής της κυρίαρχης θρησκείας και εθνότητος του έθνους κράτους  και η επιβολή σχετίζεται με την άνοδο του εβραϊασμού  συνεργούς  εντός των κοινωνιών των  εθνών κρατών   έχουν διάφορα πρόσωπα που προεδρεύουν άλλων  μειονοτήτων και περισσότερα  τα επιθετικά  και  αντικοινωνικά άτομα    υποομάδων της κοινωνίας μεικτών εθνοτικών τύπων  , κερδοσκόπων καπιταλιστών, ομοφυλοφίλων, φεμινιστριών, αθέων υλιστών ατομιστών  τα οποία δεν αισθάνονται μέλη της κυρίαρχης εθνικής ομάδος και της εκκλησίας μισούν  την κοινωνία  και θέλουν να της αλλάξουν μορφή  , καθώς όμως  είναι ανίκανα να διαδώσουν πολιτισμό καθώς ο πολιτισμός ταυτίζεται με την ευσέβεια  και θρησκεία   επιχειρούν να  την  καταστρέψουν . Ο συνασπισμός αυτών το οποίο είναι το υφιστάμενο πολιτικό καθεστώς αυτοαποκαλείται  αριστερός και προοδευτικός , αλλά είναι παρακμιακή  μη προοδευτική κίνηση καθώς ως γνωστόν τα ζώα δεν έχουν κανόνες ηθικής ούτε πολιτισμό .  Τα μέλη του κινηματογραφικού συνεργείου  που αφορίστηκαν  ανήκαν  στην παραπάνω αστική , υλιστική, απάτριδων  επιθετική και αντικοινωνική υποομάδα  της κοινωνίας και  πήγαιναν τακτικά στον Νομό Φλωρίνης  χρηματοδοτούμενοι από εχθρικούς ιμπεριαλισμούς γιά να υπονομεύσουν την Χώρα . _________________________________________________________________________________Ο Αγγελόπουλος ήταν ένας αστός γεννημένος στο μεγαλύτερο αστικό κέντρο της Χώρας την Αθήνα  το 1935 , το 1961 επέλεξε να μετακινηθεί για σπουδές σε μεγαλύτερο και περισσότερο  έκφυλο αστικό κέντρο της Ευρώπης το Παρίσι  το οποίο είναι η πρώτη πόλη της Ευρώπης που έχασε την γονιμότητά της  εξ'αιτίας  υλισμού ,ατομισμού , καλοπέρασης  και  εποικισμού , αυτό   διαθέτει ανώτερες σχολές εκκολαπτήρια του διεθνισμού , υλισμού ,  σοσιαλδημοκρατίας,  ευρωκομμουνισμού . Ο  σεναριογράφος Τονίνο Γκουέρα συνεργάστηκε περισσότερο με τον Θ. Αγγελόπουλο , το 1994 έκαναν την ταινία με το  παραπλανητική ονομασία  «το βλέμμα του Οδυσσέα»  ενός αριστερού σκηνοθέτη που αναζητά  την  Ιθάκη του στα Βαλκάνια . Ο   Π. Μαρκαριάν  το 2004 έγραψε το « Η Αθήνα πρωτεύουσα των Βαλκανίων » . Επειδή αυτές οι ταινίες ήταν χαμηλής ποιότητας  δεν τις έχω παρακολουθήσει  αλλά  έχω πληροφορηθεί  περιληπτικά το θέμα τους , ο σκηνοθέτης και σεναριογράφοι   συμπεριλαμβανομένου και του Θ. Βαλτινού έχουν λάβει υψηλές θέσεις από το καθεστώς και τιμητικές διακρίσεις από το  Γερμανικό κράτος και έχουν ταχθεί  υπέρ των μνημονίων και της πτωτικής  πορείας της Ελλάδος  εντός  ΕΕ. Ο Επίσκοπος Αυγουστίνος ήταν ένας αξιόλογος ιερέας που  αγαπούσε   την πατρίδα  και το ποίμνιό του με καταγωγή από τις Κυκλάδες εντός των Αθηνών έκανε αρκετή φασαρία προς παρεμπόδιση των  καλλιστείων και άλλων κοσμικών εκδηλώσεων που απομάκρυναν τον λαό από τον χριστιανικό τρόπο ζωής  ίσως για να τον απομακρύνουν από την πρωτεύουσα τον διόρισαν επίσκοπο Φλωρίνης  αλλά κι εκεί  είχε τελέσει κατά την δεκαετία του '80 αφορισμούς κατά προσώπων που προσέβαλαν την εκκλησία σε καρναβαλικές εκδηλώσεις και κατά των συντελεστών της ταινίας του Αγγελόπουλου    για δύο έτη αν στο διάστημα αυτό τα μέλη του συνεργείου είχαν μετανοήσει , ωστόσο υπήρξαν αμετανόητοι . Το 2015 κατέλαβαν την εκτελεστική και νομοθετική εξουσία τα πολιτικά κόμματα ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ  , ο Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς ένα ευρω κομμουνιστικό κόμμα  υπήρξε από τα  σημαντικότερα πολιτικά  όργανα του ιμπεριαλισμού δεν ασκούσε αντιπολίτευση  στα πολιτικά κόμματα που κυβερνούσαν αντισυνταγματικά την Χώρα αλλά  υποστήριζε τις πιό ακραίες πολιτικές προδοτικές και αντιχριστιανικές θέσεις ταυτιζόμενες με τις θέσεις του  ιμπεριαλισμού που έχει κατακτήσει την Χώρα μας  ,  ανοιχτά  σύνορα  , ελευθεριότητα  ηθών , εκτρώσεις , ψευδο αλλαγές φύλλου  . Οι υποθετικοί Ανεξάρτητοι Έλληνες ένα κόμμα κεντροδεξιάς  παρουσίαζαν πιό συντηρητικές πολιτικές θέσεις  αλλά ήταν διεφθαρμένοι και σχημάτισαν κυβέρνηση με τους ευρω κομμουνιστές  , η προδοσία αυτών  εξυπηρέτησε τους παγκοσμιοποιητές ιμπεριαλιστές  να μην υπάρχει ισχυρή αντιπολίτευση  προς τα ανοσιουργήματα των ευρω-κομμουνιστών που κατέλαβαν την εξουσία . Αμέσως μόλις κατέλαβαν την εξουσία οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ το 2015  ξεκίνησαν να δίνουν ελληνική ιθαγένεια προς τα εκατομμύρια των  εποίκων  οι οποίοι είχαν εισβάλει και εποικίσει την  τελευταία 25ετία την Ελλάδα  με  την μορφή παράνομης μετανάστευσης που κατεύθυνε ο παραπάνω ιμπεριαλισμός  με τους πράκτορές του στην Ελλάδα και  άνοιξε τα σύνορα στην εισβολή   αλλοδαπών .  Για  αυτήν την εγκληματική κατά του κράτους έθνους πράξη παραβίαση των συνόρων, παράνομη μετανάστευση   είχε  επιτύχει με προπαγάνδα  πριν καταλάβει την εξουσία να  μην ονομάζονται  παράνομοι μετανάστες και στην συνέχεια με προπαγάνδα  τους μετονόμασε πρόσφυγες   και διέταξε την ακτοφυλακή , το πολεμικό ναυτικό και τις λοιπές ένοπλες δυνάμεις  να διευκολύνουν την μαζική μετακίνηση  των αλλοδαπών εντός της Χώρας και της κοινωνίας στους οποίος  χορήγησε άσυλο και ζήτησε από τον ελληνικό λαό και την εκκλησία να φιλοξενήσουν την νέα πλημμύρα αλλοδαπών . Ταυτόχρονα εκδίωξε την ορθόδοξη  χριστιανική θρησκεία από την δημόσια παιδεία και  νομοθετούσε σύμφωνα παλακίας , αλλαγής φύλλου από την εφηβεία , υιοθεσίας παιδιών από τους ομοφυλοφίλους . Η αφορισμένη  από το  1990  Δώρα Χρυσικού  ,  το 2016  σε μεσόκοπη ηλικία και συμπλέοντας στα θολά νερά  του πολιτικού καθεστώτος  επέλεξε αδιάντροπα να φιλοξενήσει στην οικία της  και να συζήσει με δύο νέους άντρες  έναν Άραβα και έναν Αφγανό παράνομους εισερχομένους στην Χώρα   . _________________________________________________________________________________Κάθε έθνος έχει μία θρησκεία ἤ εκκλησία ταυτιζόμενη με τον πολιτισμό του έθνους  κράτους . Τα περισσότερα έθνη έχουν έθνη κράτη  δηλαδή Χώρες με οριοθέτηση συνόρων στην ξηρά τον αέρα άνω της ξηράς και την θάλασσα όταν είναι παράκτιες Χώρες και τα παράκτια ύδατα είναι  χωρικά ύδατα , η οριοθέτηση των συνόρων είναι για την αντιμετώπιση εισβολής άλλων εθνών και τα άλλα έθνη κράτη  πρέπει να σέβονται τα σύνορα , όταν παραβιάζουν σπάνια τα σύνορα   πολίτες άλλων Χωρών διαπράττουν  ένα έγκλημα κατά του έθνους κράτους ,  στην προκειμένη περίπτωση διαπράττεται κατευθυνόμενος εποικισμός από τις κυβερνήσεις των κρατών υποδοχής και προέλευσης και τους πράκτορές τους με σκοπό την καταστροφή του μέρους ἤ του συνόλου της κυρίαρχης  εθνοτικής και θρησκευτικής ομάδος των Χωρών υποδοχής , δηλαδή διαπράττεται το έγκλημα της  γενοκτονίας . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου