Σύνθεση - Nicola Ippolito (1922 ✝ 2011) ,Μαέστρου Squinzano, Απουλίας . Τίτλος - Ligonziana αφιερωμένη στον G. Ligonzo διευθυντού διαφόρων συγκροτημάτων Απουλίας. Είδος - Συμφωνικής πορείας (Εμβατήριο λιτανείας τεχνικό-πολυφωνικής μελωδίας και ισχυρής δοξαστικής αντιθέσεως , οι ίδιοι συνθέτες έχουν γράψει και τεχνικά επιταφίων αριστουργηματικά εμβατήρια ) . Ακμή τέλη 19ου έως μετά τα μέσα του 20ου αι. μΧ - Επίκεντρο Σικελία, Απουλία , Καμπανία , Καλαβρία , Βασιλικάτα που εξαπλώθηκε στις αγγλο-γερμανικού στρατιωτικού εμβατηρίου -απλής μελωδίας και βαγκνερικών προτύπων μπάντες των Επτανήσων κ' κεντρικής Ιταλίας από την άποψη ότι εκτελούν ενίοτε συμφωνικές πορείες ) . ___________________________________________________________________________________
Μπάντα P.C.M. Gioia del colle . Του δήμου Τζόια γύρω απ' το Βυζαντινό κάστρο Τζιοννάκη στο Βάριον , Απουλίας . ___________________________________________________________________________________ Μπάντα της Τζόια .Έως τώρα η καλλίτερη στατική εκτέλεση του κομματιού που έχει δημοσιευτεί . Παραδοσιακή ανδρική μπάντα έκαναν λήψη από την πλευρά στο ύψος περίπου της τρίτης γραμμής για να ακουστεί η ωραία διφωνία κλαρίνου ( Είχε τρία ἤ τέσσερα μελωδίας της πρώτης γραμμής ) με τον ήπιο ήχο σαξόφωνου (Είχε δύο μελωδίας στο μέσον της τρίτης γραμμής ) . Αν έκαναν λήψη από μπροστά δεν θα ακουγόταν καλά όπως συμβαίνει με τα βίντεο από τις άλλες μπάντες , λόγω σειράς και αναλογιών ( χαμηλού αριθμού χαμηλότερης ηχητικής συχνότητας σαξόφωνων προς υψηλότερο αριθμό και ηχητικής συχνότητας κλαρίνων ) . Στην μικρή μπάντα χρησιμοποιούν τα τρία από τα τέσσερα βασικά κρουστά κάσας , κυμβάλων (πιατίνια ) ,και ρουλάντε ( Του ρουλό ἤ κυλινδρικού ηχητικού τυμπάνου - που εδώ το λένε λανθασμένα ταμπούρο , η οποία όμως γαλλικής προέλευσης ταμπούρο είναι ίδιας έννοιας με το τύμπανο ) , όταν διπλασίασε τον αριθμό μελών της μπάντας στα κρουστά προσέθεσε ένα τύμπανο κυλίνδρου ἤ ρουλό περισσότερο , τα τοποθέτησε στην έκτη γραμμή μπροστά από τα τρομπόνια και πίσω από τις τρομπέτες (τρόμπα - αντλία ) δυναμικού ήχου αντιθέσεως , στις δύο τελευταίες γραμμές τα όργανα βάσεως (λατινικά - μπάσις, παραφρ. μπάσα ) χαμηλής συχνότητας μαζί με τα λοιπά στις πλευρές κρατούσαν τον ρυθμό . ___________________________________________________________________________________
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου