Ἀρχική Σελίδα

Πέμπτη 2 Μαρτίου 2023

Ανάφλεξη και πυρκαγιά Ιταλικών αμαξοστοιχιών με θύματα Έλληνες φοιτητές και άλλους , Τέμπη 28/02/2023


___________________________________________________________________________________Ανάφλεξη και πυρκαγιά  επιβατικής αμαξοστοιχίας (Intercity 62 ) μετά από σύγκρουση με  εμπορευματική αμαξοστοιχία (63503)  ιδιοκτησίες της HT θυγατρικής των FSI / Ιταλικών Κρατικών Σιδηροδρόμων ,   στην σιδηροδρομική γραμμή Πειραιώς -Θεσσαλονίκης στο ύψος της διασταύρωσης σιδηροδρόμων και αυτοκινητοδρόμων των  Τεμπών , 28η Φεβρουαρίου 2023 , 23:21  -  Θύματα- Στην πλειονότητα Έλληνες φοιτητές και άλλοι επιβάτες   -  Θάνατοι 57 , Τραυματισμοί 85, Αγνοούμενοι 1.   ___________________________________________________________________________________ Αιτία θανάτων και τραυματισμών  . Τα  περισσότερα θύματα κάηκαν από την ανάφλεξη - πυρκαγιά (ίσως από μεταφορά αναφλέξιμων  υλικών , ίσως από χρήση είδους αναφλέξιμων  λαδιών αρκετών τόνων των μετασχηματιστών της εμπορευματικής και επιβατικής αμαξοστοιχίας  , το χαρακτηριστικό των αναφλέξιμων υλικών είναι ότι καίγονται ταχύτατα , ο βαθμός θερμότητας στην σφαίρα της ανάφλεξης λιώνει μέταλλα  )  ,   και τα υπόλοιπα θύματα από κακώσεις λόγω σφοδρής πρόσκρουσης από την  ταχύτητα των αμαξοστοιχιών . __________________________________________________________________________________    Είδος σιδηροδρομικού συμβάντος και  καταστροφής -Από  λάθος κίνηση αμαξοστοιχιών στην ίδια γραμμή  από αντίθετη κατεύθυνση   επί  την ταχύτητα των αμαξοστοιχιών - προκάλεσε μία  μετωπική σύγκρουση επί αναφλέξιμα υλικά των αμαξοστοιχιών - προκάλεσε  μία   ανάφλεξη και πυρκαγιά που έκαψε  σε σύντομο χρονικό διάστημα  ένα μέρος της επιβατικής αμαξοστοιχίας ίσως 1/6  επί του αριθμού των επιβατών  . ___________________________________________________________________________________Από την μελέτη των σιδηροδρομικών συμβάντων  εθνικώς και διεθνώς τις ακόλουθες παρατηρήσεις  και πιθανές εξηγήσεις  :   1 ) Τα  μεγάλα  κράτη καπιταλιστικών και σοσιαλιστικών δημοκρατιών   μεγάλης εκτάσεως , αστικών  κέντρων  , σιδηροδρομικού   δικτύου  και μεταφορών  παρουσιάζουν υψηλότερη συχνότητα σιδηροδρομικών συμβάντων και ευρύτερο μέγεθος σιδηροδρομικών καταστροφών τα έχω κατατάξει  σε κατηγορία επισφαλών   σιδηροδρόμων.  Σε αντίθεση είτε με τις περισσότερες συνταγματικές κοινοβουλευτικές μοναρχίες και  μικρομεσαίες βασιλευόμενες δημοκρατίες οι οποίες  έχουν σχετικά ασφαλείς σιδηροδρόμους - Ίσως σχετίζεται με   χρήση βασιλικών αμαξοστοιχιών για τις μετακινήσεις της βασιλικής οικογένειας . Από το παράδειγμα του δεύτερου ρωσικού σιδηροδρομικού συμβάντος ,εκτροχιασμού της Ρωσικής  βασιλικής  αμαξοστοιχίας   στο ύψος Μπόρκι του Χαρκόβου τον Οκτώβριο του 1888  όπου μετέφερε την βασιλική οικογένεια καθώς εκτελούσε την διαδρομή θερινών ανακτόρων Ταυρίδας του Ευξείνου Πόντου προς χειμερινά ανάκτορα Αγιο-Πετρούπολης των  εκβολών του Νέβα στην Βαλτική .Είχε αιτία τον διπλασιασμό των τροχών της βασιλικής αμαξοστοιχίας για να αυξήσει την ταχύτητα και να συντομεύσει τον χρόνο ταξιδιού στην αχανή και ψυχρή ρωσική χώρα . Μετά το τραγικό συμβάν τον θάνατο αρκετών ανθρώπων και τον τραυματισμό του Τσάρου , ο  Ρώσος μηχανικός που διαφωνούσε με την μετατροπή της αμαξοστοιχίας και είχε αγνοηθεί ,  διορίστηκε από τον Τσάρο  διευθυντής των Σιδηροδρόμων της Ρωσίας , οι αμαξοστοιχίες αύξησαν ταχύτητα αλλά αύξησαν ανάλογα την ασφάλεια της σιδηροδρομικής υποδομής και των αμαξοστοιχιών . -Όταν οι σοσιαλιστές  μασόνοι και κομμουνιστές  κυρίως   εβραϊκής μειονότητας    στασίασαν και σφετερίστηκαν  τον Φεβρουάριο του 1917 , από τότε αυξήθηκε η  συχνότητα σιδηροδρομικών συμβάντων και το μέγεθος καταστροφής των συμβάντων επί Προσωρινής κυβερνήσεως  και Σοβιετικών Σοσιαλιστικών Σιδηροδρόμων.  ___ 2) Οι Σιδηρόδρομοι Ελληνικού Κράτους περιόδου (1920 - 1968) στο μεγαλύτερο μέρος Βασιλευομένης Δημοκρατίας ήταν στην κατηγορία ασφαλών ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων , και από την περίοδο ( 1968 και συνέχεια ) που επανιδρύθηκαν ως ΟΣΕ (Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος )  περίοδο Προδρευομένης Δημοκρατίας ιδίως τις υποπεριόδους Χούντας (1967-1975) και της τελευταίας δεκαπενταετίας οικονομικών δανειακών  συμβάσεων  των ελληνικών κυβερνήσεων με την Ευρωπαϊκή Ένωση και  διαίρεσης των σιδηροδρόμων σε ελληνική σιδηροδρομική υποδομή και σε ιταλική και αυστριακή εμπορική εκμετάλλευση (2017 και συνέχεια ) και  το πολιτικό κατεστημένο δεν χρησιμοποιεί  σιδηροδρόμους στις μετακινήσεις   υπέπεσαν στην κατηγορία επισφαλών ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων .__ 3)  Οι σιδηρόδρομοι των κρατών  Ιταλίας , Γαλλίας , Γερμανίας , Ελλάδος και άλλων χριστιανικών  κρατών  παρουσιάζουν υψηλή συχνότητα σιδηροδρομικών συμβάντων και καταστροφών  σε ειρηνικές περιόδους θρησκευτικών εορτών  παραμονών Χριστουγέννων , και στην Ελλάδα και Ιταλία σιδηροδρομικές καταστροφές  συμπίπτουν και  με αργίες  Σαββάτου-Κυριακής Τυρινής και Καθαράς Δευτέρας και σε Μεγάλη Εβδομάδα  σε  υπερπλήρεις επιβατών αμαξοστοιχίες εργατών και φοιτητών που μετακινήθηκαν προς και από τα μεγάλα αστικά κέντρα για να εορτάσουν  μαζί με τους συγγενείς τους . Άλλες σιδηροδρομικές καταστροφές της Γερμανίας  στην περίοδο Μεσοπολέμου  σε μεγάλη πολιτική διαδήλωση ,  και  στην Ελλάδα  σε περίοδο δημοψηφίσματος φιάσκου της Χούντας τον Σεπτέμβριο του  1968 συμβάν Δερβενίου Κορινθίας ,  ήταν αμαξοστοιχίες υπεράριθμες διαδηλωτών και ψηφοφόρων , εξείχαν από τα παράθυρα επικίνδυνα κοντάρια από τα πανό που θέρισαν τους επιβάτες παράπλευρης διερχόμενης αμαξοστοιχίας  - Συμπέρασμα -  Οι περίοδοι παραμονών και αμέσως μετά από μεγάλες θρησκευτικές εορτές που είναι αργίες και οι περίοδοι μεγάλων πολιτικών διαδηλώσεων και εκλογών παρουσιάζουν επικίνδυνα μεγάλες μετακινήσεις επιβατών εργαζομένων και φοιτητών , καθώς και διαδηλωτών και ψηφοφόρων προς και από τα μεγάλα αστικά κέντρα το οποίο αυξάνει τον κίνδυνο μεταφοράς και  πιθανότητα συμβάντος και μεγέθους καταστροφής διότι είναι αμαξοστοιχίες υπεράριθμες επιβατών . Ωστόσο η  διοίκηση των Σιδηροδρόμων δεν αυξάνει ανάλογα τα  μέτρα ασφαλείας  ἤ και τα μειώνουν με άδειες και σκασιαρχεία και μέθη  από παραβάσεις  καθηκόντων δημοσίων υπαλλήλων . 4)   Όπως το  σύκο , το σταφύλι , το ρόδι είναι φρούτα αλλά διαφορετικά είδη αλλά και το κάθε φρούτο έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά όταν είναι ώριμο , πορφυρό , ευωδιαστό , τρυφερό και γλυκό  και διαφορετικά χαρακτηριστικά όταν είναι άγουρο ,πράσινο , άοσμο , σκληρό και  πικρό .  Έτσι και ένα σιδηροδρομικό συμβάν είτε  σύγκρουση αμαξοστοιχιών  μετωπικής ἤ  παράπλευρης  ἤ  αμαξοστοιχία που ακολουθεί και προσκρούει επί σταθμευμένης αμαξοστοιχίας  είτε εκτροχιασμού είτε από μηχανική βλάβη εντός σήραγγας δεν είναι κάθε φορά  το ίδιο καταστροφικό .- Άλλη σύγκρουση αμαξοστοιχιών έχει μηδέν νεκρούς και άλλη σύγκρουση αμαξοστοιχιών έχει δεκάδες ἤ εκατοντάδες νεκρούς , άλλος εκτροχιασμός έχει μηδέν νεκρούς και άλλος εκτροχιασμός δεκάδες ἤ εκατοντάδες νεκρούς , άλλη βλάβη σε σήραγγα έχει μηδέν νεκρούς και άλλη βλάβη σε σήραγγα έχει εκατοντάδες νεκρούς .  Χαρακτηριστικά όπως η  πυκνότητα των μεταφορών , η αμέλεια ασφάλειας των μεταφορών καθορίζουν την συχνότητα των σιδηροδρομικών συμβάντων  από χώρα σε χώρα , και τα χαρακτηριστικά  του αριθμού επιβατών , ευφλεκτότητας - πυρασφάλειας  και  ταχύτητας  των  αμαξοστοιχιών , και διέλευσης και  αερισμού   σήραγγας  είναι  που καθορίζουν  το μέγεθος καταστροφής των σιδηροδρομικών  συμβάντων . Οι μεγαλύτερες σιδηροδρομικές καταστροφές έχουν  και το χαρακτηριστικό της  ανάφλεξης - πυρκαγιάς μετά από  σύγκρουση με άλλη αμαξοστοιχία ἤ μετά από εκτροχιασμό  και αιτία θανάτου εγκαύματα .  Και ακινητοποίηση αμαξοστοιχίας με ατμομηχανές ἤ με πυρκαγιά στην μηχανή   σε μη  επαρκώς αεριζόμενες   σήραγγες με αιτία θανάτου των επιβατών  πνιγμό  από  στέρηση οξυγόνωσης του αίματος .   ____________________________________ ______________________________________________ Συμπίπτει μετά από  αργία τριημέρου Σαββάτου -Κυριακής της Τυρινής και Καθαράς Δευτέρας  επικίνδυνες μεγάλες μεταφορές εργατών και φοιτητών προς και από τα μεγάλα αστικά κέντρα για τις διακοπές , και μείωση αντί   αύξησης των μέτρων ασφαλείας . ___________________________________________________________________________________Συμπίπτει  με διαχείριση της σιδηροδρομικής   υποδομής από τον ΟΣΕ / Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος που  είχε αντικαταστήσει τους Σιδηροδρόμους Ελληνικού  Κράτους , σταδιακά από τους σφετεριστές της  Χούντας του Απριλίου  1967 και με πρώτη σιδηροδρομική καταστροφή τον Σεπτέμβριο του  1968 σε φιάσκο δημοψήφισμα της Χούντας , ενώ η  επίσημη αλλαγή ονομασίας και ίδρυσης  ΟΣΕ το 1971 . Χούντα περιόδου (1967 - 1975) έως την αντικατάσταση των σφετεριστών στρατιωτικών και από τις θέσεις προέδρου της δημοκρατίας και αρχηγών  ενόπλων δυνάμεων και όπλων στρατού ξηράς , ναυτικού και αεροπορίας .Αλλά δεν αποκαταστάθηκε η Βασιλευομένη Δημοκρατία , αντίθετα με τις αναθεωρήσεις του Συντάγματος 1968, 1973, 1975, 1986 από σφετεριστές και σε θεμελιώδης διατάξεις   έλαβε την σημερινή μορφή του πολιτεύματος υπερ-συγκέντρωσης των αρμοδιοτήτων βασιλέως ἤ  αντιβασιλέως ἤ προέδρου της δημοκρατίας συν   του πρωθυπουργού στο αξίωμα  πρωθυπουργού . Με ένα είδος κληρονομικής διαδοχής στα αξιώματα πρωθυπουργού και υπουργών των συγγενών των πρωθυπουργών που μαζί με τους χουντικούς  είχαν διαπράξει τις μετατροπές του πολιτεύματος . ___________________________________________________________________________________Συμπίπρει με διαχείριση της εμπορικής εκμετάλλευσης του σιδηροδρομικού δικτύου κυρίως  από τους FSI / Ιταλικούς Κρατικούς Σιδηροδρόμους αλλά και τους Ομοσπονδιακούς Κρατικούς Σιδηροδρόμους Αυστρίας , έπειτα από αποικιακού τύπου συμβάσεις των ελληνικών κυβερνήσεων του  2017 και 2019 . Οι  FSI /  Ιταλικοί Κρατικοί Σιδηρόδρομοι έλαβαν προνόμιο  εξαίρεσης  από την υποχρέωση καταβολής αποζημιώσεων σε θύματα και συγγενείς θυμάτων σιδηροδρομικών συμβάντων καθώς και  χρηματοδότηση από το Ελληνικό Δημόσιο  με την παραχώρηση των ελληνικών αμαξοστοιχιών και της εμπορικής εκμετάλλευσης της σιδηροδρομικής υποδομής καθώς και χρηματοδότηση για την υποθετική άγονη γραμμή με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ ετησίως .   ___________________________________________________________________________________ Συμπίπτουν με  συμβάσεις  παραχώρησης των Ελληνικών  Σιδηροδρόμων , Αερολιμένων , Λιμένων ,  ΟΤΕ / Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος , ΟΠΑΠ πρώην κρατική εταιρεία ψευδο-τυχερών παιγνίων προς το Γερμανικό , Ιταλικό , Σινικό και άλλα κράτη  με το παρασκήνιο των οικονομικών συμβάσεων των ελληνικών κυβερνήσεων με την Ευρωπαϊκή Ένωση (Μνημόνια ) από  αιτία το υψηλό Δημόσιο Χρέος, το υψηλότερο διεθνώς  Δημόσιο Χρέος προς ΑΕΠ που αυτό έχει αιτία  τις επαναλαμβανόμενες καταχρήσεις δημοσιονομικών από τις κυβερνήσεις της Προδρευομένης Δημοκρατίας μετά την μετατροπή του πολιτεύματος   , επαναλαμβανόμενους αρνητικούς κρατικούς ισολογισμούς - έξοδα κράτους για πληρωμές μισθών και συντάξεων δημοσίων υπηρεσιών , δημοσίων  έργων  , κοινωνικών  παροχών  , δαπανών  για την άμυνα και αποπληρωμές δανείων με τόκους , υψηλότερα των εσόδων του κράτους από φόρους και δημόσιες επιχειρήσεις . Οι δε κυβερνήσεις ζητούσαν  περισσότερα  δάνεια  από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα το οποίο έχουν ανάλογο τίμημα .  ___________________________________________________________________________________  Κάθε συμβάν είναι γεγονός που έχει αίτιο . Τις πράξεις και τα φαινόμενα  διέπουν οι ηθικοί και φυσικοί νόμοι της Δημιουργίας  και κάθε πράξη έχει ανάλογο τίμημα , πράξη υλικής ωφέλειας χωρίς τίμημα δεν υπάρχει -  Οι αιτίες θανάτου των ανθρώπων είναι κατά 1/3 καρδιοαγγειακές νόσοι , κατά 1/5 λοιμώδης (μολυσματικές)  νόσοι , κατά 1/7 νεοπλασίες ,  κατά  1/20 τραυματισμοί . - Όταν εξαλειφθεί μία επιδημία από τον  φυσικό νόμο  αμέσως γεννάται νέα επιδημία  από τον  φυσικό νόμο της Δημιουργίας  . Οι περισσότεροι τραυματισμοί παλαιότερων εποχών ήταν ανδροκτονίες κυρίως από πολέμους και εργατικά συμβάντα , όταν μειώθηκαν οι τραυματισμοί από αυτές τις αιτίες σε παρατεταμένη περίοδο ειρήνης ,  και βελτίωση των  συνθηκών  εργασίας των εργατών , αυξήθηκαν οι τραυματισμοί από άλλες αιτίες διότι είναι φυσικός νόμος της Δημιουργίας ο θάνατος να επέρχεται και από τραυματισμό . Οι περισσότεροι θανάσιμοι τραυματισμοί της σύγχρονης εποχής είναι των μεταφορών.  __  Από τότε που ο άνθρωπος έβαλε χαλινό στους ίππους και στην συνέχεια κατασκεύασε μηχανές για την κίνηση των  τροχών  για να αυξήσει την ταχύτητα των μετακινήσεων από τόπο σε τόπο  , και χρησιμοποίησε καύσιμα για τους κινητήρες και  μετέφερε καύσιμα και  εύφλεκτο ἤ  τοξικό φορτίο , και κατασκεύασε σήραγγες και γέφυρες για να  διέρχονται τα τροχοφόρα οχήματα και αύξησε το μήκος των μέσων και τον αριθμό επιβατών , πραγματοποίησε ταχείες μεταφορές ανθρώπων και εμπορευμάτων αλλά είχε το τίμημα της αύξησης του κινδύνου των μεταφορών , της αύξησης της μαθηματικής πιθανότητας ως μέτρο της συχνότητας συμβάντων και μεγέθους καταστροφής των συμβάντων . ___________________________________________________________________________________     __________________________________________________________________________________΄Υπαίτιοι επικίνδυνης κίνησης της επιβατικής αμαξοστοιχίας Πειραιώς - Θεσσαλονίκης στην γραμμή καθόδου προς Πειραιά και εν μέρει της σύγκρουσης   υπάλληλοι του ΟΣΕ (Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος )  που σε περίοδο αργίας τριημέρου Σαββάτου ,  Κυριακής Τυρινής και  Καθαράς Δευτέρας αυξημένων μετακινήσεων  αντί ανάλογη αύξηση των μέτρων ασφαλείας , αυτοί μείωσαν τα μέτρα ασφαλείας με άδειες και κοπάνες  αφήνοντας  μόνο του έναν άπειρο , μαθητευόμενο στον κομβικό  σταθμό Λαρίσης να χειριστεί  ελιγμούς αμαξοστοιχιών προς διάφορες κατευθύνσεις . - Υπαίτιοι της έλλειψης προσωπικού και ελλιπούς εκπαιδεύσεως υπαλλήλων και έλλειψης αυτόματων ηλεκτρονικών μέσων διευθυντές του οργανισμού του Οργανισμού Σιδηροδρόμων  Ελλάδος  και  πολιτικοί προϊστάμενοι .- Της  λεηλασίας σιδηροδρομικού υλικού κυρίως καλωδίων χαλκού εγκληματικές συμμορίες και αποτυχία αστυνομικών υπαλλήλων και πολιτικών προϊσταμένων της προστασίας των πολιτών  .Καθώς και οι διευθυντές και υπάλληλοι των FSI (Ιταλικών Κρατικών Σιδηροδρόμων ) που   γνώριζαν τις ελλείψεις και τους  κινδύνους χρήσης της Ελληνικής  σιδηροδρομικής υποδομής αποδεδειγμένα  από αιτήματα των οδηγών αμαξοστοιχιών  προς την διεύθυνση της ιταλικής  εταιρείας και καθοδήγηση των οδηγών  από αυτήν να υποβάλλουν τα αιτήματά τους προς τον ΟΣΕ και το υπουργείο Εργασίας ,  παρά την επίγνωση του κινδύνου συνέχισαν να  εκμεταλλεύονται εμπορικά την σιδηροδρομική υποδομή . Επιπρόσθετα   ο οδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας υπάλληλος της θυγατρικής εταιρείας  των FSI  στην Ελλάδα έπρεπε να είχε ζητήσει σαφή εξήγηση του λόγου που κινήθηκε αντικανονικά στην γραμμή καθόδου .  Εν κατακλείδι οι περίοδοι αργίας θρησκευτικών εορτών Αναστάσεως , Χριστουγέννων και άλλες  και πολιτικών εκλογών- δημοψηφισμάτων και διαδηλώσεων παρουσιάζουν στο εσωτερικό της Χώρας όπως  και στο εξωτερικό  υψηλή συχνότητα σιδηροδρομικών και αυτοκινητιστικών καταστροφών επειδή συμβαίνουν  μεγάλες  μετακινήσεις επιβατών από και προς τα αστικά κέντρα και αυξάνεται ο κίνδυνος  των μετακινήσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς . -Εάν  αυτοί του Οργανισμού  Σιδηροδρόμων Ελλάδος , και  των  Ιταλικών Κρατικών Σιδηροδρόμων όπως και οι Γαλλικοί και Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι  σε προηγούμενες σιδηροδρομικές καταστροφές  αύξαναν   τα μέτρα ασφαλείας σε αυτές τις περιόδους μεγάλων μετακινήσεων αντί να τα μειώνουν, τότε  πολλές ευρωπαϊκές   σιδηροδρομικές καταστροφές και των Τεμπών θα είχαν αποφευχθεί .  _________________________________________________________________________________ Υπαίτιοι επικίνδυνης ταχύτητας αμαξοστοιχιών  FSI (Ιταλικοί  Κρατικοί  Σιδηρόδρομοι ) . Εντός της νύχτας , πάνω στην καμπύλη και σε σήραγγα της σιδηροδρομικής γραμμής  θα  έπρεπε να είχαν επιβραδύνει , να είχαν μειώσει σημαντικά  την ταχύτητα των αμαξοστοιχιών . - Εάν είχαν  μειώσει  προληπτικά την ταχύτητα των αμαξοστοιχιών για τους παραπάνω λόγους ασφαλείας  ίσως  να μην είχε συμβεί σύγκρουση αμαξοστοιχιών ίσως και να είχε συμβεί στο ίδιο σημείο λίγα  λεπτά αργότερα αλλά  η  σύγκρουση δεν  θα ήταν σφοδρή .  ___________________________________________________________________________________Υπεύθυνοι πυρασφάλειας και υπαίτιοι   επικίνδυνων  αναφλέξιμων υλικών ίσως τύπου λαδιών μετασχηματιστών αναφλέξιμων περίπου 7 τόνων εμπορευματικής και επιβατικής,    FSI (Ιταλικοί Κρατικοί Σιδηρόδρομοι ) . -Εάν υπήρχε πυρασφάλεια δεν θα  συνέβαινε ανάφλεξη και η καταστροφή από την σύγκρουση  θα ήταν  κατά μερικές φορές μικρότερη,  μερικές φορές λιγότερα τα θύματα .   ___________________________________________________________________________________Υπεύθυνοι αριθμού επιβατών και κυρίως επιβατών στο τμήμα της αμαξοστοιχίας κοντά στα αναφλέξιμα υλικά   FSI (Ιταλικοί Κρατικοί Σιδηρόδρομοι ) . -Εάν η αμαξοστοιχία μετέφερε χαμηλότερο   αριθμό επιβατών και με υψηλή ταχύτητα και με ανάφλεξη τα θύματα θα ήταν λιγότερα  .  ___________________________________________________________________________________Υπαίτιοι διαφθοράς και υποβάθμισης της ασφάλειας  και αλλαγής ονομασίας  των Σιδηροδρόμων Ελληνικού Κράτους σε ΟΣΕ οι σφετεριστές της χούντας (1967 - 1975) με προέδρους της κυβέρνησης , αντιβασιλείς ἤ προέδρους της δημοκρατίας και υπουργούς  τους σφετεριστές . Επόμενες πολιτικές κυβερνήσεις επίσης με αναθεωρήσεις του Συντάγματος σε θεμελιώδης διατάξεις και υπέρ-συγκέντρωση των αρμοδιοτήτων στα χέρια των προέδρων της κυβερνήσεως (πρωθυπουργών ), και καπέλωμα της εκτελεστικής , νομοθετικής και δικαστικής αρχών . Επαναλαμβανόμενες καταχρήσεις  αρνητικών  κρατικών  ισολογισμών  - έξοδα κράτους υψηλότερα εσόδων του κράτους με αποτέλεσμα νέα δάνεια με υψηλά επιτόκια . Πολιτικές κυβερνήσεις από 2009 και μετά που υπέγραψαν οικονομικές συμβάσεις με την Ευρωπαϊκή Ένωση μεταφορά των δανείων από ιδιωτικά τραπεζικά ιδρύματα στην  ευρωπαϊκή τράπεζα που χρηματοδοτούσαν τα κράτη μέλη  με χαμηλό επιτόκιο, αλλά και νέα δάνεια με αντάλλαγμα στο παρασκήνιο την παραχώρηση των οργανισμών τηλεπικοινωνιών , ενέργειας , απόπειρα και της ύδρευσης ,  ψευδο- τυχερών παιγνίων , αεροδρομίων , σιδηροδρόμων και λιμένων σε Γερμανικούς , Καναδικούς, Σινικούς , Ιταλικούς , Αυστριακούς κρατικούς οργανισμούς επίσης παθογενειών ,  και σε Τσεχικές και άλλες παρασιτικές επιχειρήσεις . - Εάν δεν υπήρχε σφετερισμός και υψηλή διαφθορά στους δημόσιους οργανισμούς και  κατάχρηση των δημοσιονομικών από τις κυβερνήσεις , οι Ελληνικοί σιδηρόδρομοι θα ήταν ακόμα στην κατηγορία ασφαλών σιδηροδρόμων των  ευρωπαϊκών μεσαίων χωρών και δεν θα εισέβαλαν  οι επισφαλείς   ιταλικοί σιδηρόδρομοι.      ___________________________________________________________________________________ Ιταλικοί Κρατικοί Σιδηρόδρομοι -Μεγαλύτερες σιδηροδρομικές καταστροφές   .___                                Balvano , Βασιλικάτα ,  3 Μαρτίου 1944 .  Σταμάτημα τραίνου με ατμοκίνητες μηχανές σε σήραγγα μη επαρκώς  αεριζόμενη  , νεκροί 517 από πνιγμό-υπερκαπνία   και 91  σοβαρά .___                                  Fiumarella γέφυρα  , Καλαβρίας , 23 Δεκεμβρίου 1961. Παραμονές Χριστουγέννων . Εκτροχιασμός και πτώση τραίνου στο ποτάμι από ύψος 40 μέτρων , 71 νεκροί και 29 σοβαρά τραυματίες από την πρόσκρουση και πνιγμό , οι περισσότεροι φοιτητές .                                                                             Voghera ,Λομβαρδίας 31 Μαΐου 1978 .  Σύγκρουση αμαξοστοιχιών , 64 νεκροί , 40 σοβαρά τραυματισμένοι  .___                                                                                                                                  Murazze di Vado ,Μπολόνια 15 Απριλίου 1978.  Εκτροχιασμός αμαξοστοιχίας και στην συνέχεια σύγκρουση με άλλη διερχόμενη αμαξοστοιχία  42 νεκροί , 76 σοβαρά  τραυματίες . ___                          Τέμπη   28 Φεβρουαρίου 2023 .   Μετά από αργία  Κυριακής Τυρινής και Καθαράς Δευτέρας . Έως τώρα  57 νεκροί και 91 τραυματίες οι περισσότεροι με εγκαύματα ,  απανθρακωμένοι και εξαύλωσης , και  περισσότεροι φοιτητές .    Από λάθος κίνηση αμαξοστοιχιών από αντίθετη κατεύθυνση στην ίδια γραμμή  επί  ταχύτητα των αμαξοστοιχιών προκάλεσε μία  μετωπική σύγκρουση επί αναφλέξιμα υλικά των αμαξοστοιχιών προκάλεσε  μία   ανάφλεξη και πυρκαγιά που έκαψε  σε σύντομο χρονικό διάστημα  ένα μέρος της επιβατικής αμαξοστοιχίας ίσως 1/6  επί του αριθμού των επιβατών .   ________________________________________________________________________________   Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος  και Σιδηροδρόμων Ελληνικού Κράτους από την περίοδο Χούντας και Προεδρευομένης Δημοκρατίας (1968-  ) .- Σιδηροδρομικές καταστροφές   _____                 Δερβενίου Κορινθίας , 30 Σεπτεμβρίου 1968 . Σύγκρουση αμαξοστοιχιών που μετέφεραν ψηφοφόρους για το δημοψήφισμα του  Συντάγματος  της  Δικτατορίας του 1968 , Νεκροί 34 ,  τραυματίες 150 . ___    Δοξαράς - Ορφανά   16/01/ 1972 σύγκρουση αμαξοστοιχιών    νεκροί   21 ,  αριθμός  τραυματιών άγνωστος. ___                                                                                                                                       Τέμπη   28 Φεβρουαρίου 2023 .  Μετά από αργία Κυριακής Τυρινής και Καθαράς Δευτέρας . Έως τώρα  57 νεκροί και 91 τραυματίες οι περισσότεροι από εγκαύματα ,  απανθρακωμένοι και εξαύλωσης , και  περισσότεροι φοιτητές .    Από λάθος κίνηση αμαξοστοιχιών από αντίθετη κατεύθυνση στην ίδια γραμμή  επί  ταχύτητα των αμαξοστοιχιών προκάλεσε μία  μετωπική σύγκρουση επί αναφλέξιμα υλικά των αμαξοστοιχιών προκάλεσε  μία   ανάφλεξη και πυρκαγιά που έκαψε  σε σύντομο χρονικό διάστημα  ένα μέρος της επιβατικής αμαξοστοιχίας περίπου το 1/6  επί του αριθμού των επιβατών .    __________________________________________________________________________________     Σιδηρόδρομοι Ελληνικού Κράτους στην μεγαλύτερη περίοδο Βασιλευομένης Δημοκρατίας  (1920-1967)  δεν βρήκα σιδηροδρομικές καταστροφές  , αυτοί ήταν  στην  κατηγορία Ασφαλών  Σιδηροδρόμων των Ευρωπαϊκών  μεσαίων χωρών  όπως οι Σκανδιναβικοί και Φινo-ουγγρικοί   Σιδηρόδρομοι .   __________________________________________________________________________________   ___________________________________________________________________________________Ferrovie dello Stato Italiane / Σιδηρόδρομοι  Κράτους Ιταλικού  (1905- ) εν συντομία FSI . Κρατική εταιρεία χαρτοφυλακίου της Ιταλίας που διαχειρίζεται τις μεταφορές(σιδηροδρομικές και οδικές )  , υποδομές , υπηρεσίες ακινήτων και άλλες υπηρεσίες στην Ιταλία , και άλλες  ευρωπαϊκές χώρες . Γενικός Διευθυντής Luigi Ferraris , Πρόεδρος Nicoletta Giadrossi . ___________________________________________________________________________________Hellenic Train Α.Ε (Μετά από εξαγορά της  ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ ) Ανώνυμος Εταιρεία (2017-)  , Ιδιοκτησίας FS  Ιταλικών Κρατικών Σιδηροδρόμων , Βασικός πάροχος σιδηροδρομικής μεταφοράς και επιβατών της Ελλάδος .- Πρόεδρος ΔΣ Dario Lo Bosco και Διευθύνων Σύμβουλος Maurizio Capotorto.    __________________________________________________________________________________    Ο.Σ.Ε. -Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος  από (1971 -) προκάτοχος Σιδηρόδρομοι Ελληνικού Κράτους (1920 -1970) , Ανώνυμος Εταιρεία , Ιδιοκτησία Ελληνικού Δημοσίου . Όμιλος παροχής υπηρεσιών , διαχείρισης και εκμετάλλευσης της ελληνικής σιδηροδρομικής υποδομής , και εκτέλεσης συγκοινωνιακών έργων υποδομής  . Πρόεδρος ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος Σπ. Πατέρας . ___________________________________________________________________________________Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων - Αρμόδια εθνική αρχή ασφαλείας για  τις σιδηροδρομικές μεταφορές , εκτελεί καθήκοντα που αναφέρονται στο άρθρο 16  της Οδηγίας (Ευρωπαϊκής Ένωσης ) 2016/798 τα οποία προβλέπονται  στην εθνική νομοθεσία , άρθρο 68 ν. 4632 /2019  -Οι διαχειριστές υποδομής (ΟΣΕ) και οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις (FSI θυγατρική  και λοιποί ) που αποτελούν τους κύριους παράγοντες του σιδηροδρομικού συστήματος , φέρουν εξ' ολοκλήρου την ευθύνη για την ασφάλεια του συστήματος ο καθένας στο μέρος που του αναλογεί . Επιπρόσθετα άλλοι συμμετέχοντες παράγοντες του σιδηροδρομικού συστήματος ( υπεύθυνοι για την συντήρηση φορείς , κατασκευαστές , κάτοχοι οχημάτων κ.α ) δεν απαλλάσσονται  από τις ευθύνες τους για τα προϊόντα και υπηρεσίες τους .  __________________________________________________________________________________ Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών (2016-) ,  πρώην Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων(2015-16), (2013-15) ,(2009-12) ,  πρώην Οικονομίας, Υποδομών , Ναυτιλίας και Τουρισμού(2015), πρώην Ανάπτυξης , Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων(2012-13), πρώην Μεταφορών και Επικοινωνιών (1985-2009) , (1973-76) , πρώην Ναυτιλίας , Μεταφορών και Επικοινωνιών (1971-73), πρώην  Συγκοινωνιών (1976-85) , (1961-71), (1951-54), πρώην Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων (1954-61) , πρώην Συγκοινωνίας (1914- 51) . Διετέλεσε  υπουργός την περίοδο (9 Ιουλ. 2019-1η Μαρτ. 2023 ) έως δύο ημέρες μετά την τραγωδία στα Τέμπη ο Κ. Καραμανλής - Κυβερνήσεως Κ. Μητσοτάκη - Προκάτοχος (2016-2019) Χ. Σπίρτζης -Κυβερνήσεως Α. Τσίπρα (Περίοδος εξαγοράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  από τους Ιταλικούς Κρατικούς Σιδηροδρόμους   )  , κατά  την περίοδο (1968-73) Ι. Τσαντίλας ,  Ο. Γιάκας ,  Ε. Φθενάκης  - Κυβερνήσεως χούντας Γ. Παπαδόπουλου - Κ. Κόλλια και λοιπών σφετεριστών επί των ημερών τους οι ασφαλείς Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι υποβαθμίστηκαν  σε  επισφαλείς . ___________________________________________________________________________________    __________________________________________________________________________________  Λοιποί Σύνδεσμοι - Στοιχεία ___________________________________________________________________________________1) Η στιγμή της εκλάμψεων  της ιταλικής επιβατικής αμαξοστοιχίας κατά την σύγκρουση  με  ιταλική εμπορευματική   αμαξοστοιχία . Από κάμερα ασφαλείας από την πλευρά του βουνού , φαίνεται η κίνηση αυτοκινήτου στην αερογέφυρα , σε παρακάτω επίπεδο είναι άλλος αυτοκινητόδρομος , στο κατώτερο επίπεδο είναι  η σιδηροδρομική γραμμή ,  η οποία δεν φαίνεται  ούτε και η κίνηση της αμαξοστοιχίας , το μόνο που θα φανεί στον ορίζοντα είναι οι εκλάμψεις  οι πρώτες γαλαζόλευκες εκλάμψεις είναι το ηλεκτρικό τόξο , αρκετά φωτεινό αλλά χαμηλής πιέσεως δεν καίει αέρα και αντικείμενα , η άλλη μεγαλύτερη ερυθρόλευκη έκλαμψη είναι πιθανόν  ανάφλεξη επτά τόνων  λαδιών βάσης  των δύο αμαξοστοιχιών  αναφλέξιμα , η θερμοκρασία των οποίων λιώνει μέταλλα . Τέμπη 28 Φεβρ. 2023 , 23:20                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Βίντεο  πάνω και στο Youtube  =>   Εκλάμψεις ιταλικής αμαξοστοιχίας , Τέμπη 28.02.'23   ___________________________________________________________________________________ 2) Δρ. Θεόδωρος Λιόλιος , καθηγητής πυρηνικής φυσικής και οπλικών επιστημών Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων , διευθυντής του Ελληνικού κέντρου ελέγχου όπλων . Δήλωσε στο τηλεοπτικό κανάλι STAR «Έχω ταξιδέψει πολλές φορές με αυτό το τραίνο και το γνωρίζω  καλά , δεν ήταν έκρηξη  αλλά  ανάφλεξη με αιτία ίσως  υγραέριο που μετέφερε το τραίνο » .                                                                                                                                                                                                                                               Βίντεο από 5η Μαρτίου 2023 =>   Καθηγητής Θ. Λιόλιος δεν ήταν έκρηξη αλλά ανάφλεξη από υγραέριο                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        ___________________________________________________________________________________3) Ἀρθρο  18 Febr. 2023 Investigate Europe " The only thing i can say is good luck . How trains abolished by Switzerland are now back in businnes in Greece " « Το μόνο πράγμα που μπορώ να πω είναι καλή τύχη . Πως τα τραίνα που καταργήθηκαν στην Ελβετία τώρα επιστρέφουν για μπίζνες στην Ελλάδα » (Είπε ειρωνικά ο Ελβετός μηχανικός αμαξοστοιχιών όταν πληροφορήθηκε ότι τα τραίνα χαμηλής πυροπροστασίας που καίγονταν με το παραμικρό και αποσύρθηκαν για παλιοσίδερα οι Ιταλικοί Κρατικοί Σιδηρόδρομοι τα πήραν δωρεάν για να τα χρησιμοποιήσουν στην Ελλάδα  ) .                                                                                                                                                                                       =>    The only thing i can say is good luck    ___________________________________________________________________________________4)  Ρυθμιστική Αρχή Ασφαλείας  Άρθρο 04/03/2023  « Αυτεπάγγελτη έρευνα για την συμμόρφωση με τα Συστήματα Διαχείρισης Ασφαλείας » στον ΟΣΕ και την HT (θυγατρική των FSI ) .                                                                                                                                                                                                              =>   ΡΑΣ -Αυτεπάγγελτη έρευνα για την συμμόρφωση με τα συστήματα διαχείρισης ασφαλείας                                                                                                                                                                      Άρθρο 20/12/2022 . « Διοικητικό πρόστιμο τριακοσίων χιλιάδων ευρώ στην HT (θυγατρική των  FSI) για σοβαρές παραβάσεις που θίγουν τα δικαιώματα των πολιτών                                                                                                                                                                                                                                                =>     ΡΑΣ -Διοικητικό πρόστιμο στην HT για σοβαρές παραβάσεις που θίγουν τα δικαιώματα των πολιτών             ___________________________________________________________________________________ 5) Εκπομπή Αντιθέσεις στην Κρήτη τηλεόραση  « Τέμπη - Τα Τρένα της Μεγάλης Σφαγής » .                                                                                                                                                                                              Βίντεο εκπομπής => Τέμπη - Τα Τρένα Της Μεγάλης Σφαγής   __________________________________________________________________________________ 6) Ο Υπουργός Οικονομικών (27 Ιαν. - 6 Ιουλ. 2015 ) Ι. Βαρουφάκης , δήλωσε   σε πρόσφατη  τηλεοπτική  εκπομπή της ΕΡΤ   πως η Τρόικα το 2015 στο παρασκήνιο ζήτησε   να αποκρατικοποιήσουμε και να εκχωρήσουμε τις   Ελληνικές κρατικές υποδομές , τα αεροδρόμια , σιδηροδρόμους , λιμένες  στο  Γερμανικό , Ιταλικό , Αυστριακό και Σινικό κράτος .                                                                                                                                                                                                           Βίντεο ΕΡΤ 08/03/'23 => Βαρουφάκης η Τρόικα ζήτησε να παραχωρήσουμε τις Ελληνκές κρατικές υποδομές  .     _________________________________________________________________________________  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου