Σιδηροδρομικές καταστροφές κρατών - Ευρώπη
___________________________________________________________________________________ Γαλλίας (Φραγκίας) Σιδηρόδρομοι - Mεγαλύτερες σιδηροδρομικές καταστροφές . ___ Βερσαλλιών 8 Μαΐου 1842. Η πρώτη πολύνεκρη τραγωδία αμαξοστοιχιών διεθνώς , αιτία πυρκαγιά ,νεκροί από 52 έως 200 , τραυματίες εκατοντάδες . _ Σεν Μισέλ ντε Μοριέν , 12 Σεπτεμβρίου 1917 . Εκτροχιασμός και πυρκαγιά γαλλικής αμαξοστοιχίας που μετέφερε χίλιους στρατιώτες , νεκροί 675, οι λοιποί τραυματίες . ___ Λανύ-Πομπέν , 23Δεκεμβρίου 1933 . Σύγκρουση και πυρκαγιά αμαξοστοιχιών η μία πίσω από την άλλην , αυτές μετέφεραν πολίτες -ταξιδιώτες για τις εορτές των Χριστουγέννων, νεκροί 204, τραυματίες 120 .____ . Παρισίων , σταθμού Γκαρ ντε Λυόν , 27 Ιουνίου 1988 . Ένα προαστιακό τραίνο που κατευθυνόταν στον τερματικό σταθμό προσέκρουσε πάνω σε εξερχόμενο ακίνητο τραίνο , νεκροί 56 , τραυματίες 60 . Η περίπτωση αυτή που είχε υπαιτίους από διευθυντές που άλλαξαν το πρόγραμμα διαδρομής και παράκαμψαν στάσεις , μία μητέρα επιβάτης που κατέβαινε στον σταθμό για να πάρει τα παιδιά της και όταν είδε ότι δεν σταμάτησε το τραίνο , πίεσε το φρένο και κατέβηκε από το τραίνο και μαζί κατέβηκαν κι άλλοι επιβάτες , αλλαγές προγράμματος από διευθυντές για να πάρουν κι άλλους επιβάτες, μηχανοδηγοί που έκαναν λάθη στην επιδιόρθωση των φρένων , είναι χαρακτηριστική των πολλών υπαιτίων μίας σιδηροδρομικής τραγωδίας. __ Μικρότερες σιδηροδρομικές καταστροφές .____________________ Μοντπαρνές 12 Δεκεμβρίου 1895. Νεκροί 1 , τραυματίες 6. Η ταχεία αμαξοστοιχία Γρανβίλ - Παρί η οποία είχε καθυστέρηση και για να κερδίσει τον χαμένο χρόνο ο οδηγός ανέπτυξε υψηλότερη ταχύτητα , σε σχέση με την ταχύτητα των αμαξοστοιχιών εκείνης της εποχής , δεν λειτούργησε το φρένο , προσπέρασε την στάση και προσέκρουσε στον τοίχο του τερματικού σταθμού . __ Ίνγκενέιμ Κάτω Ρήνου εκτροχιασμός 5 Μαρτίου 2020. Τραυματίες 22 , νεκροί 0. Μία αμαξοστοιχία υψηλής ταχύτητας εκτροχιάστηκε λόγω κατολίσθησης , την στιγμή προ του εκτροχιασμού ταξίδευε με ταχύτητα 270 χλμ την ώρα , και μετέφερε 348 επιβάτες . Τα πρώτα πέντε βαγόνια της αμαξοστοιχίας εκτροχιάστηκαν και τραυματίστηκαν είκοσι δύο άνθρωποι εξ αυτών σοβαρότερα ο οδηγός . __ Ντενγιάν -Πυρηναία σύγκρουση 17 Ιουλίου 2014 . Τραυματίες 40 , νεκροί 0 . Μία αμαξοστοιχία υψηλής ταχύτητας που ταξίδευε από τα Πυρηναία προς το Παρίσι και μετέφερε 178 επιβάτες συγκρούστηκε με μία τοπική αμαξοστοιχία που μετέφερε 90 επιβάτες κοντά στην πόλη Ντενγιάν από πρόβλημα στην σηματοδότηση . Από την σύγκρουση των αμαξοστοιχιών τραυματίστηκαν σαράντα άνθρωποι οι τέσσερις εκ των οποίων σοβαρά . __ __________________________________________________________________________________ Ιταλικοί Κρατικοί Σιδηρόδρομοι -Μεγαλύτερες σιδηροδρομικές καταστροφές .___ Balvano , Βασιλικάτα , 3 Μαρτίου 1944 . Σταμάτημα τραίνου με ατμοκίνητες μηχανές σε σήραγγα μη επαρκώς αεριζόμενη , νεκροί 517 από πνιγμό-υπερκαπνία και 91 σοβαρά .___ Fiumarella γέφυρα , Καλαβρίας , 23 Δεκεμβρίου 1961 Παραμονές Χριστουγέννων . Εκτροχιασμός και πτώση τραίνου στο ποτάμι από ύψος 40 μέτρων , 71 νεκροί και 29 σοβαρά τραυματίες από την πρόσκρουση και πνιγμό , οι περισσότεροι φοιτητές . __ Voghera ,Λομβαρδίας 31 Μαΐου 1978 . Σύγκρουση αμαξοστοιχιών , 64 νεκροί , 40 σοβαρά τραυματισμένοι .___ Murazze di Vado ,Μπολόνια 15 Απριλίου 1978. Εκτροχιασμός αμαξοστοιχίας και στην συνέχεια σύγκρουση με άλλη διερχόμενη αμαξοστοιχία 42 νεκροί , 76 σοβαρά τραυματίες . ___ Τέμπη 28 Φεβρουαρίου 2023 . Έως τώρα 57 νεκροί και 91 τραυματίες οι περισσότεροι με εγκαύματα , απανθρακωμένοι και εξαύλωσης , και περισσότεροι φοιτητές . Αίτια ανάφλεξη και πυρκαγιά αμαξοστοιχιών με εύφλεκτα υλικά , μίας εμπορευματικής και μίας επιβατικής μετά από μετωπική σύγκρουση των αμαξοστοιχιών . ___________________________________________________________________________________ Σιδηρόδρομοι Γερμανίας , Μεγαλύτερες σιδηροδρομικές καταστροφές . __________ Επί Γερμανικής αυτοκρατορίας .____________ Hugstetten 3 Σεπτεμβρίου 1882 . Νεκροί 64 , τραυματίες 230 . Εκτροχιασμός πολλών βαγονιών σε βαλτώδη περιοχή μετά από φρένο και μετά από έντονη καταιγίδα της νύχτας . Ο εκτροχιασμός το πρωί έγινε το πρωί και λόγω διακοπής της τηλεγραφικής επικοινωνίας η πυροσβεστική και οι πρώτες βοήθειες έφθασαν καθυστερημένα τα μεσάνυχτα . Είχαν κατηγορηθεί ο μηχανικός , ο μηχανοδηγός , ο φύλακας των βαγονιών , κι ένας βοηθός του σταθμού ενώπιον του μεγάλου ποινικού δικαστηρίου του περιφερειακού δικαστηρίου του Φράιμπουργκ , ωστόσο οι ακριβείς συνθήκες δεν προσδιορίστηκαν λόγω αντικρουόμενων μαρτυριών και απαλλάχθηκαν οι κατηγορούμενοι .__ Επί Δημοκρατίας της Βαϊμάρης (1918-33) . __ Βερολίνου 27 Ιουνίου 1922. Νεκροί (45), τραυματίες (50) . Υπεράριθμο των επιβατών τοπικών αμαξοστοιχιών μετά από μία μεγάλη πολιτική διαδήλωση . Όπως διερχόταν παράπλευρα μία αμαξοστοιχία που εξείχαν αντικείμενα θέρισαν επιβάτες της άλλης αμαξοστοιχίας .__ Kreiensen 31 Ιουλίου 1923 . Νεκροί 48 , τραυματίες 39 . Μία ταχεία που κινήθηκε με κόκκινο σήμα έπεσε σε άλλη ταχεία που βρισκόταν στον σταθμό λόγω βλάβης της ατμομηχανής .__________ Επί Ναζιστικής διακυβέρνησης Γερμανίας σε πολεμική περίοδο.____ Genthin σταθμού 22 Δεκεμβρίου 1939 , Νεκροί 186 ως 278 , τραυματίες 106 ως 453 .Παραμονές Χριστουγέννων , σύγκρουση αμαξοστοιχιών η μία πίσω από την άλλην , μηχανοδηγοί σε σύγχυση ο ένας ακινητοποίησε καθυστερημένα το τραίνο με κόκκινο σηματοδότη ,ο άλλος δεν σταμάτησε το τραίνο με ίδια ένδειξη αν και ισχυρίστηκε ότι είχε πράσινο φως , υπήρξαν και άλλες παραβάσεις προϊσταμένων τους στα προγράμματα δρομολογίων . ___ Makdorf 22 Δεκεμβρίου 1939 . Ίδια ημέρα , Νεκροί 101,τραυματίες πάνω από 47. Λάθος ελεγκτού κυκλοφορίας οδήγησε μετωπική σύγκρουση εμπορευματικής και επιβατικής αμαξοστοιχίας .___ Gifhorn 22 Ιανουαρίου 1941 , Νεκροί πάνω από 122 , τραυματίες πάνω από 80 . Σύγκρουση αμαξοστοιχιών , εμπορευματική αμαξοστοιχία που παραβίασε κόκκινο σηματοδότη , προσέκρουσε στα μετόπισθεν επιβατικής αμαξοστοιχίας που μετέφερε χίλιους αιχμαλώτους πολέμου.___ Abling 16 Ιουλίου 1945 . Νεκροί πάνω από 102 , τραυματίες άγνωστος αριθμός . Λόγω λάθους σηματοδότησης και απόφασης ελεγκτή κυκλοφορίας , μία εμπορευματική αμαξοστοιχία προσέκρουσε στο οπίσθιο τμήμα επιβατικής αμαξοστοιχίας που ήταν σταματημένη λόγω τεχνικής βλάβης .________ Ομοσπονδιακή Δημοκρατία Γερμανίας και Λαϊκής Δημοκρατίας ανατολικής και Ενωμένης __ Ludwigshafen 28 Ιουλίου 1948. Νεκροί 207 , σοβαρά 3818 από δηλητηριώδη αέρια . Ένα βυτιοφόρο φορτωμένο με διμεθυλαιθέρα σταθμευμένο εντός του βιομηχανικού συγκροτήματος της BASF παρουσίασε διαρροή και εξερράγη διασπείροντας χημικά . _ Langenweddingen , Μαγδεβούργου (Ανατολικής Γερμανίας ) 6 Ιουλίου 1967 . Νεκροί άνω των 94 , τραυματίες άγνωστος αριθμός από μεγάλη πυρκαγιά μετά από σύγκρουση αμαξοστοιχίας με φορτηγό βυτιοφόρο καυσίμων , την οποία προκάλεσαν κατά σειρά ένα προεξέχων καλώδιο τηλεγράφου εμποδίζοντας το πλήρες κλείσιμο της πύλης διέλευσης στην συνέχεια ο θυρωρός αμέλησε να αλλάξει το σήμα . Ο οδηγός του βυτιοφόρου καυσίμων παρεξήγησε το άνοιγμα του φραγμού ως ανοιχτό στην οδική κυκλοφορία και διαπερνώντας τον χτύπησε η επερχόμενη αμαξοστοιχία, ακολούθησε η πυρκαγιά της αμαξοστοιχίας και του σταθμού . __ Eschede 3 Ιουνίου 1998 . Νεκροί 101 , τραυματίες 194 . Αμαξοστοιχία υψηλής ταχύτητας ICE λόγω υψηλής ταχύτητας , κατασκευαστικού προβλήματος στον τροχό , ακατάλληλων παραθύρων διαφυγής , και μη ανθεκτικής οδικής γέφυρας , πρώτα εκτροχιάστηκε και προσέκρουσε στα τοιχώματα της διάβασης του υπερυψωμένου αυτοκινητοδρόμου , η γέφυρα η οποία δεν ήταν τόσο γερή μετά την πρόσκρουση της αμαξοστοιχίας στα τοιχώματα κατέρρευσε πάνω στην αμαξοστοιχία , οι επιβάτες εγκλωβίστηκαν καθώς δεν μπορούσαν να διαφύγουν από τα παράθυρα . __ Μικρότερα σιδηροδρομικά συμβάντα ἤ καταστροφές __________________________ Φρανκφούρτης 6 Δεκεμβρίου 1901 . Νεκροί 0 , τραυματίες 0 . Η ταχεία Ανατολικής Βιέννης είχε βλάβη στο φρένο και έσπασε τον τοίχο του σταθμού της Φρανκφούρτης αλλά δεν υπήρξε σοβαρός τραυματισμός . __ Κάιζερ Γουίλχεμ Τούνελ 22 Νοεμβρίου 1948 . Τραυματίες 2 , νεκροί 0 . Μετά από έκρηξη άνθρακα στην ατμομηχανή της ταχείας από το Παρίσι στο Κόμπλεντζ εντός της μεγαλύτερης γερμανικής σιδηροδρομικής σήραγγας ο μηχανικός κατάφερε να βγάλει την αμαξοστοιχία με τον φλεγόμενο κινητήρα από την σήραγγα χωρίς να πνιγεί ἤ καεί κάποιος ._____ Ρόνεμπεργκ 20 Μαρτίου 1985 . Σύγκρουση δύο εμπορευματικών αμαξοστοιχιών και πυρκαγιά πολλών βυτιοφόρων βαγονιών φορτωμένων με βενζίνη . Μηδέν τραυματίες , μηδέν νεκροί . __ Φρανκφούρτης 17 Φεβρουαρίου 1997 . Από μείξη δύο παραπλησίων σημάτων από ένα μηχανικό σφάλμα , σύγκρουση δύο εμπορευματικών αμαξοστοιχιών και πυρκαγιά από το βαγόνι της μίας που μετέφερε βενζίνη . Μηδέν τραυματίες ἤ νεκρός (ευτυχώς που ήταν εμπορευματικές και οι δύο ) .__ Μπαντ Μούντερ 9 Σεπτεμβρίου 2002 . Μετωπική σύγκρουση δύο εμπορευματικών αμαξοστοιχιών λόγω αποσυνδεδεμένου σωλήνα πέδησης της μίας αμαξοστοιχίας . Διέρρευσαν 40 χιλιάδες λίτρα εύφλεκτης και καρκινογόνου επιχλωρυδρίνης . Τραυματίες δύο , νεκροί μηδέν .__________________ Χρονική περίοδος (1851 -2022) 118 συμβάντα , 104 συμβάντα με νεκρούς και τραυματίες , και 14 συμβάντα χωρίς νεκρούς από ελάχιστους έως δεκάδες τραυματίες . Οι μεγαλύτερες καταστροφές αμαξοστοιχιών και επιβατών ήταν από δηλητηριώδη αέρια , σύγκρουση αμαξοστοιχιών και πυρκαγιά , εκτροχιασμός συν πρόσκρουση συν καταπλάκωση αμαξοστοιχίας από οδογέφυρα , εκτροχιασμό ολόκληρης αμαξοστοιχίας σε απόμερο τόπο με καθυστερημένη διάσωση , και από επικίνδυνο υπεράριθμο επιβατών σε εορταστικές και σε πολιτικών και πολεμικών μετακινήσεων περιόδους . ___________________________________________________________________________________ Σιδηρόδρομοι Ισπανίας - Μεγαλύτερες σιδηροδρομικές καταστροφές _________ Ποταμός Αλκούδια 27 Απριλίου 1884 . Νεκροί 59 , τραυματίες 56 . Επιβατική αμαξοστοιχία που μετέφερε στρατιώτες έπεσε στον ποταμό Αλκούδια από κατάρρευση γέφυρας λόγω δολιοφθοράς ._ Τορεμοντάλβο 27 Ιουνίου 1903 . Νεκροί 44 , τραυματίες 84 . Ένα τρένο από το Μπιλμπάο ενώ περνούσε την γέφυρα Μοντάλβο εκτροχιάστηκε και έπεσε στον ποταμό Νανιερίγια. __ Αλάνις ντε λα Σιέρα 19 Νοεμβρίου 1937. Νεκροί 73,τραυματίες πάνω από 160 .Ένα τραίνο μεταφοράς αιχμαλώτων πολέμου συγκρούστηκε με φορτηγό τραίνο στον σταθμό Αλάνις ντε λα Σιέρα . __ Μαρτορέλ 25 Σεπτεμβρίου 1938 . Νεκροί 65, τραυματίες 200 . Σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών . _ Μητροπολιτικός σιδηρόδρομος της Μαδρίτης , 10 Ιανουαρίου 1938. Νεκροί πάνω από 98 , τραυματίες πάνω από 100. Σε μία σήραγγα στον υπόγειο σιδηρόδρομο κάτω από το κτήριο του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου της Μαδρίτης ήταν αποθηκευμένο πολεμικό υλικό του δημοκρατικού σοσιαλιστικού στρατού το οποίο εξερράγη, από την έκρηξη που εξαπλώθηκε και σε άλλες σήραγγες είχαν υποστεί ζημιές τέσσερις αμαξοστοιχίες .__ Σαν Βιθέντε ντε Καλντέρς 8 Οκτωβρίου 1938. Νεκροί 60 , τραυματίες 100. Βομβιστική επίθεση σε επιβατική αμαξοστοιχία .__ Σάτιβα 12 Φεβρουαρίου 1939 . Νεκροί 129 , τραυματίες πάνω από 200 . Πολεμικό αεροσκάφος βομβάρδισε αμαξοστοιχία που μετέφερε την 49η μεικτή ταξιαρχία του σοσιαλιστικού στρατού . __ Πενιαράντα ντε Μπρακαμόντε , 9 Ιουλίου 1939 . Νεκροί πάνω από 100 , τραυματίες περίπου 1500 . Από μία πυρκαγιά τρία φορτηγά βαγόνια τα οποία περιείχαν 23,5 τόνους TNT εξερράγησαν και η έκρηξη έφθασε ως τις αποθήκες του σταθμού που περιείχαν άλλους 107 τόνους ΤΝΤ που επίσης εξερράγησαν . ___ Τόρε ντελ Μπιέρθο 3 Ιανουαρίου 1944 . Νεκροί επισήμως 78 έως 250 κατ' εκτίμηση , τραυματίες άγνωστος αριθμός . Διπλή σύγκρουση σε σήραγγα , μίας ταχυδρομικής αμαξοστοιχίας με δώδεκα βαγόνια λόγω προβλήματος και απώλειας των φρένων προσέκρουσε πίσω από μία μηχανική αμαξοστοιχία μεταγωγών με τρία βαγόνια εντός της σήραγγας . Στην ταχυδρομική έγινε ανάφλεξη από το αέριο φωτισμού και τα πρώτα έξι ξύλινα βαγόνια κάηκαν , από την αντίθετη κατεύθυνση διερχόταν αμαξοστοιχία άνθρακα καθώς η σήραγγα ήταν φραγμένη από την σύγκρουση , έπεσε πάνω τους και αυτή με το φορτίο άνθρακα και η φωτιά αυξήθηκε . ___ Ελ Κουέρβο ντε Σεβίλια 21 Ιουλίου 1972. Νεκροί 79 , τραυματίες 103 . Μία μικρή επιβατική αμαξοστοιχία που αναχώρησε λανθασμένα από τον σταθμό Ελ Κουέρβο συγκρούστηκε με μεγαλύτερη ταχυδρομική αμαξοστοιχία που ερχόταν από την Μαδρίτη .__ Βομβιστικές επιθέσεις σε αμαξοστοιχία της Μαδρίτης , 11 Μαρτίου 2004 . Νεκροί 193 , τραυματίες 2050 . Ήταν τρομοκρατικό χτύπημα συντονισμένων βομβιστικών επιθέσεων στο προαστιακό σύστημα αμαξοστοιχίας της Μαδρίτης , από την Αλ Κάιντα με εκρηκτικά που είχαν αγοράσει από τους ανθρακωρύχους . Αιτία η συμμετοχή της Ισπανικής κυβέρνησης στην εισβολή στο Ιράκ το 2003 υπό την ηγεσία των ΗΠΑ . __ Σαντιάγκο ντε Κομποστέλα 24 Ιουλίου 2013 . Νεκροί 79 , τραυματίες 140 . Αμαξοστοιχία υψηλής ταχύτητας εκτροχιάστηκε όταν μπήκε στην καμπύλη με απαγορευτική υψηλή ταχύτητα , επιπρόσθετα εκτός από την παράβαση του μηχανοδηγού ,η αμαξοστοιχία υψηλής ταχύτητας είχε κατασκευαστική αστοχία στους τροχούς και ήταν και εύφλεκτη, τα τρία βαγόνια έσπασαν από τον εκτροχιασμό και τα δύο πήραν φωτιά, ένα από διαρροή καυσίμου αερίου ντίζελ και τ' άλλο απ' την πίσω γεννήτρια .__ Μικρότερες σιδηροδρομικές καταστροφές ... __ Χρονική περίοδος (1852-2022) πάνω από 250 θανατηφόρα σιδηροδρομικά συμβάντα με αιτία διπλές συγκρούσεις και πυρκαγιά , δολιοφθορές , τρομοκρατικές ενέργειες και περίπου τρία συμβάντα των τελευταίων ετών χωρίς νεκρούς αλλά με πολλούς τραυματίες , το τελευταίο σύγκρουση αμαξοστοιχιών του Δεκεμβρίου 2022 δεν είχε νεκρούς ωστόσο είχε 155 τραυματίες . ___________________________________________________________________________________Τσεχίας Σιδηρόδρομοι, μεγαλύτερες σιδηροδρομικές καταστροφές από κάθε αιτία . Jason 27 Ιουλίου 1848 . Νεκροί 4 , τραυματίες 2 . Έκρηξη ατμομηχανής .__ Zajeci 9 Σεπτεμβρίου 1928 . Νεκροί 20 , τραυματίες 140 . Σύγκρουση . ___ Sakvice 24 Δεκεμβρίου 1953 . Παραμονή Χριστουγέννων , Νεκροί 103 , τραυματίες 83. Σύγκρουση . Η αμαξοστοιχία εξπρές Πράγας - Μπρατισλάβα έπεσε πάνω σε τοπική αμαξοστοιχία του σταθμού Sakvice.Το υπουργείο Εσωτερικών είπε ότι υπήρξε βαριά αμέλεια υπαλλήλων άλλη αναφορά γράφει πως το πλήρωμα της ταχείας ήταν μεθυσμένο , οι νεκροί και οι τραυματίες περισσότεροι._ Suchdol nad Odrou 26 Αυγούστου 1952 . Νεκροί 12 , τραυματίες 108 . Εκτροχιασμός . __ Steblova 14 Νοεμβρίου 1960. Νεκροί 118 , τραυματίες 110 , Σύγκρουση . Στο σιδηρόδρομο μονής γραμμής Sreblova συγκρούστηκαν μία ατμοκίνητη και μία πετρελαιοκίνητη αμαξοστοιχία που ερχόταν από την αντίθετη κατεύθυνση . Από παραίσθηση του προϊστάμενου της ατμοκίνητης αμαξοστοιχίας που θεώρησε λανθασμένα ότι είχε πράσινο φως αναχώρησης και αμέλεια λοιπών υπαλλήλων που παραμέλησαν τα καθήκοντά τους και δεν έλεγξαν τα σήματα . Το ένα τραίνο κινείτο με ταχύτητα 55 χλμ την ώρα και το άλλο με ταχύτητα 60 χλμ την ώρα , σχετικά αργά , επιπρόσθετα οι μηχανοδηγοί των δύο αμαξοστοιχιών φρέναραν προ της σύγκρουσης και επιβράδυναν , η σύγκρουση ήταν παράπλευρη , ένας μηχανοδηγός και ο βοηθός του επέζησαν , ωστόσο ο εκτροχιασμός συνοδεύτηκε και από πυρκαγιά από τα καύσιμα , τρία από τα πτώματα δεν βρέθηκαν . Riconin 11 Δεκεμβρίου 1970 . Νεκροί 31, τραυματίες 18 . Πτώση αμαξοστοιχίας από οδογέφυρα .__ Studenka 8 Αυγούστου 2008 . Νεκροί 8 , τραυματίες 64 . Κατάρρευση γέφυρας .____________ Μικρότερες σιδηροδρομικές καταστροφές ________ Moravany 19 Μαΐου 2008 . Εκτροχιασμός αμαξοστοιχίας ,νεκροί 1 , τραυματίες 4 .____ Usti nad Laben 28 Ιουνίου 2010 . Εκτροχιασμός αμαξοστοιχίας , νεκροί 1 , τραυματίες 11. __ Πράγας 31 Μαρτίου 1988 . Σύγκρουση αμαξοστοιχιών , νεκροί 2 , τραυματίες 15 . ____ Studenka 22 Ιουλίου 2015. Σύγκρουση αμαξοστοιχίας με φορτηγό ,νεκροί 3 , τραυματίες 17.___ Milavce 4 Αυγούστου 2021, νεκροί 3, τραυματίες 42 .Μετωπική σύγκρουση αμαξοστοιχιών ._______ Χρονική περίοδος (1848 - 2023 ) , 21 θανατηφόρα σιδηροδρομικά συμβάντα . ___________________________________________________________________________________Ολλανδίας Σιδηρόδρομοι ... __________________________________________________________________________________ Ρωσικής αυτοκρατορίας _ Μεγαλύτερες σιδηροδρομικές καταστροφές __ Τσέρνι 13 Ιουλίου 1882 . Εκτροχιασμός , περίπου 40 νεκροί . __ Μπόρκι 29 Οκτωβρίου 1988 . Εκτροχιασμός της βασιλικής αμαξοστοιχίας από έκανε την διαδρομή Ταυρίδα - Αγ. Πετρούπολη , νεκροί 21 . Είχαν αυξήσει επικίνδυνα τον αριθμό τροχών της αμαξοστοιχίας για υψηλότερη ταχύτητα ώσπου κάποια ημέρα εκτροχιάστηκε . Τραυματίστηκε ο Τσάρος Αλέξανδρος Γ΄ από κατάρρευση της οροφής ,χωρίς κίνδυνο η υπόλοιπη βασιλική οικογένεια. Ροστόβ 6 Οκτωβρίου 1905. Εκτροχιασμός ταχυδρομικής αμαξοστοιχίας προς Βλαδιβοστόκ . Νεκροί έως 27 . Σε πολεμική περίοδο (Ρωσο-Ιαπωνικού πολέμου και Σοσιαλιστικής τρομοκρατίας και Σοσιαλιστικής επανάστασης ) . ___________________________________________________________________________________Προσωρινής κυβέρνησης σφετεριστών αρχιμασόνου Κερένσκι . __ Μεγαλ. Σιδηροδρ. καταστροφές .__ Γραμμή Μόσχας - Αγ. Πετρούπολης13 Αυγούστου 1917 . Σύγκρουση αμαξοστοιχιών επιβατικής και αποσκευών , νεκροί 60 , τραυματίες 150 . ___________________________________________________________________________________Κυβέρνησης σφετεριστών Μπολσεβίκων Ουλιάνοφ (Λένιν ψευδώνυμο ) . __ Βλαντικαύκας 2 Νοεμβρίου 1917 . Μετωπική σύγκρουση ταχείας(εξπρές) επιβατικής αμαξοστοιχίας και στρατιωτικής αμαξοστοιχίας χαμηλής ασφαλείας . Νεκροί 25 , τραυματίες 70 κυρίως στρατιώτες.__ Πογκρανίτσνι Οκτώβριος 1920. Εκτροχιασμός ταχυδρομικής αμαξοστοιχίας γραμμής Βλαδοβοστόκ - Χαρμπίν . Νεκροί περίπου 100 . __ Λούγκα 17 Ιανουαρίου 1921 . Ανάφλεξη -πυρκαγιά από μεταφορά εύφλεκτου υγρού μεικτής αμαξοστοιχίας (κάποια βαγόνια επιβατικά και κάποια εμπορευματικά ) Νόβγκοροντ - Αγ. Πετρούπολης . Νεκροί 68 ,οι περισσότεροι των επιβατών νεκροί και τραυματίες από εγκαύματα .__ Όμσκ 8 Σεπτεμβρίου 1923 . Εκτροχιασμός ταχείας (εξπρές) αμαξοστοιχίας. Νεκροί 82, τραυματίες 150. ___________________________________________________________________________________Κυβέρνησης Τζουγκασβίλι (Στάλιν ψευδώνυμο) και λοιπών Μπολσεβίκων . __ Οκτώβριος 1924 Γραμμή Μόσχας Ιβάνοβο και Βασενέσκ . Πυρκαγιά σε μεικτή αμαξοστοιχία επιβατών και φορτίου βενζίνης , τα 4/5 των διακοσίων επιβατών πέθαναν από πυρκαγιά , οι σοβιετικές αρχές το απέκρυψαν . ___ Ιανουάριος 2, του 1932 . Σταθμός Κόσινο κοντά στην Μόσχα . Νεκροί 68 , τραυματίες 131 , Συλληφθέντες για εγκληματική αμέλεια 11 σιδηροδρομικοί . - Διπλή σύγκρουση , μία αμαξοστοιχία με ταχύτητα 60 χλμ ανά ώρα προσέκρουσε στο οπίσθιο τμήμα μίας σταματημένης προαστιακής αμαξοστοιχίας και μετά από αδράνεια από νέα αμέλεια προσέκρουσε πάνω τους και άλλη αμαξοστοιχία με άδεια βαγόνια . ___________________________________________________________________________________Ρωσικής Ομοσπονδίας ... ___________________________________________________________________________________Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος και Σιδηροδρόμων Ελληνικού Κράτους από την περίοδο Χούντας και Προεδρευομένης Δημοκρατίας (1968- ) . ___ Τέμπη 28 Φεβρουαρίου 2023 . Έως τώρα 57 νεκροί και 91 τραυματίες οι περισσότεροι με εγκαύματα , απανθρακωμένοι και εξαύλωσης , και περισσότεροι φοιτητές . Αίτια ανάφλεξη και πυρκαγιά ιταλικών αμαξοστοιχιών με εύφλεκτα υλικά , μίας εμπορευματικής και μίας επιβατικής μετά από μετωπική σύγκρουση των αμαξοστοιχιών Δοξαράς - Ορφανά 16/01/ 1972 σύγκρουση αμαξοστοιχιών νεκροί 21 , αριθμός τραυματιών άγνωστος. ___ Δερβενίου Κορινθίας , 30 Σεπτεμβρίου 1968 . Σύγκρουση αμαξοστοιχιών που μετέφεραν ψηφοφόρους για το δημοψήφισμα του Συντάγματος της Δικτατορίας του 1968 , Νεκροί 34 , τραυματίες 150 . __________________________________________________________________________________ Σιδηρόδρομοι Ελληνικού Κράτους στην μεγαλύτερη περίοδο Βασιλευομένης Δημοκρατίας (1920-1967) δεν βρήκα σιδηροδρομικές καταστροφές . Οι Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι τότε ήταν στην κατηγορία Ασφαλών Ευρωπαϊκών Σιδηροδρόμων όπως οι Σκανδιναβικοί και Φινo-ουγγρικοί Σιδηρόδρομοι . ___________________________________________________________________________________Από τις Μεγάλες Χώρες σχετικά ασφαλέστεροι ήταν της Ρωσικής αυτοκρατορίας . ___________________________________________________________________________________Επόμενα 2) Σιδηροδρομικές καταστροφές Χωρών Αγγλοσφαίρας , 3) Σιδηροδρομικές καταστροφές Χωρών Ασίας (Κίνας , Ινδίας , Ιαπωνίας , Κορέας , Τουρκίας ) .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου