Ἀρχική Σελίδα

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2024

Μαύρο μου χελιδόνι - Αηδονίδης

 

 ________________________________________________________________________________  Μαύρο μου χελιδόνι από την αραπιά                                                                                                      Άσπρο μου περιστέρι από τον τόπο μου                                                                                                Εσείς ψηλά πετάτε για χαμηλώσετε                                                                                                            Κι ανοίξτε τα φτερά σας και τα φτερούδια σας                                                                                            Να στείλω ένα γράμμα και μιά ψιλή γραφή                                                                                              Στη  μάνα μ'  και στ' αδέλφια και στην αγάπη μου _________________________________________________________________________________  Παραδοσιακό τραγούδι της  Θράκης σε σοβαρότερη  μελοποίηση  -Δισκογραφία του (1998) ,ενορχήστρωσης και φλάουτου, κλαρινέτου Νικολάου Φιλιππίδη και  ερμηνείας Πολυχρόνη Αηδονίδη γνώστη της ψαλτικής τέχνης ο  οποίος καθυστέρησε να κάνει δισκογραφία , είχε γεννηθεί το 1928 και η πρώτη δισκογραφική του δουλειά ήταν το 1990  . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου