Ήταν μία συναυλία ( φεστιβάλ ) rock μουσικών συγκροτημάτων που πραγματοποιήθηκε από την 15η έως και την 18η Αυγούστου 1969 , σε κτηνοτροφείο γαλακτοπαραγωγής στην κομητεία Bethel της Νέας Υόρκης , 70 χλμ νοτιοδυτικά της πόλεως Woodstock (το οποίο υπάγεται σε διαφορετική κομητεία) . Με τίτλο « Έκθεση Υδροχόου , Τρείς ημέρες της Ειρήνης και της Μουσικής » , είχε προσελκύσει ακροατήριο περίπου τριακοσίων χιλιάδων προσώπων που παρακολούθησαν 32 πράξεις , από 32 μουσικά συγκροτήματα , καθένα απ' αυτά τα συγκροτήματα είχε εκτελέσει μερικά τραγούδια του , υπό σποραδικής βροχής . Περισσότερο έμεινε γνωστό ως "Woodstock, μουσικό φεστιβάλ ". Ήταν καθοριστικό γεγονός της «Γενιάς της αντι-κουλτούρας » .
_________________________________________________________________________________Είχε διοργανωθεί από τους Michael Lang , παραγωγός μουσικών δίσκων και καλλιτεχνικός διευθυντής συναυλιών , A. Kornfeld (Abraham ben Yisroel Kornfeld), διοργανωτής συναυλιών, παραγωγός μουσ. δίσκων και μουσικοσυνθέτης , με χρηματοδότες τους Joel Rosenman και J. Roberts μουσικοί παραγωγοί και φαρμοκοβιομήχανος , σε αγρόκτημα γαλακτοπαραγωγής, ιδιοκτησίας Max Yasgur , οι οποίοι ήταν Εβραίοι . Λέγεται ότι αρχικά το χρηματικό ποσό δαπάνης της συναυλίας ήταν υψηλό σε σχέση με τα έσοδα αλλά τα επόμενα έτη με παραγωγές μουσικών δίσκων ταινίες ντοκιμαντέρ της συναυλίας απέφερε υψηλότερο κέρδος . Είχε σχεδιαστεί ως κερδοσκοπική επιχείρηση είχαν προπωληθεί 186 χιλιάδες εισιτήρια και υπολόγιζαν ότι θα πωληθούν άνω των 200 χιλιάδων , τα μουσικά συγκροτήματα αποδέχθηκαν την πρόσκληση με χρηματική αμοιβή για έξοδα μεταφοράς λοιπ΄'ων υπηρεσιών και κέρδους , μετά την συμφωνία με το συγκρότημα "Creedence Clearwater Revival " το οποίο είχε συμφωνήσει να παίξει για 50 λεπτά της ώρας με αμοιβή $10,000 (δέκα χιλιάδων δολαρίων ) , το οποίο ισοδυναμεί με σημερινό ποσό των $ 68,000 (εξήντα οκτώ χιλιάδων δολαρίων ) , μετά από αυτούς συμφώνησαν και τα υπόλοιπα συγκροτήματα . Εξ'αιτίας στενών χρονικών περιθωρίων και απροόπτων γεγονότων είχαν ακυρωθεί τρείς προεπιλεγμένες για την συναυλία περιοχές της Νέας Υόρκης μετά από διαμαρτυρίες και δικαστικές προσφυγές των κατοίκων , και κατέληξαν στο συγκεκριμένο αγρόκτημα του Yasgur , όπου συγκεντρώθηκαν εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι χωρίς παρουσία αστυνομικών και στρατιωτικών δυνάμεων , αν και η κομητεία είχε τεθεί σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης υπήρξε αριθμός επισκεπτών περίπου 1/3 του συνόλου χωρίς εισιτήριο (με εγωιστικό , αντι-κοινωνικό κίνητρο ) , οι δε διοργανωτές και μουσικοί είχαν σκοπό το χρηματικό κέρδος το οποίο ήταν αντιφατικό με το γεγονός ότι προωθούσαν την μόδα , μουσική , ιδεολογία αντι-κατεστημένου τρόπου ζωής , κοινοκτημοσύνης , κοινοβίων των Χίπις , και πολλοί με εισιτήριο κουρασμένοι από την βροχή , τις ελλείψεις και αγρυπνίες , αποχώρησαν από την συναυλία . Οι διοργανωτές παρείχαν νερό, τρόφιμα και πρώτες βοήθειες στους θεατές με αντίτιμο ἤ δωρεάν . _________________________________________________________________________________Μουσικά συγκροτήματα κατά χρονική σειρά εμφάνισης . _________________________________________________________________________________ Παρασκευή 15 - Σάββατο 16 Αυγούστου , από 5:00 μ.μ. έως 2:00 π.μ. Richie Havens Swami Satchidananda Sweetwater Bert Sommer Tim Hardin Ravi Shankar Melanie Arlo Guthrie Joan Baez _________________________________________________________________________________Σάββατο 16 - Κυριακή 17 Αυγούστου , από 12:30 μ.μ. - 9:40 π.μ. Quill Country Joe McDonald Santana John Sebastian Keef Hartley Band The Incredible String Band Canned Heat Mountain Grateful Dead Creedence Clearwater Revival Janis Joplin and The Kozmic Blues Band Sly and the Family Stone The Who Jefferson Airplane _________________________________________________________________________________Κυριακή 17 - Δευτέρα 18 Αυγούστου , από 2:00 μ.μ - 11:10 π.μ Joe Cocker and The Grease Band Country Joe and the Fish Ten Years After The Band Johnny Winter Blood,Sweat & Tears Crosby, Stills, Nash & Young Paul Butterfield Blues Band Sha Na Na Jimi Hendrix _________________________________________________________________________________Βίντεο διαφόρων χρηστών από ντοκιμαντέρ της συναυλίας : Woodstock Music Festival , Aug.1969 - Friday Woodstock music festival , Aug. 1969 - Saturday-Sunday _________________________________________________________________________________ Οι εφημερίδες είχαν γράψει για το γεγονός αρνητικά άρθρα με έμφαση στα προβλήματα της συναυλίας και εναντίον της "Αντι-κουλτούρας " και των Χίπις " . Εφημερίδα Daily News " Κυκλοφοριακή συμφόρηση στο Χιπιφεστιβάλ και οι Χίππις βυθίστηκαν σε μία θάλασσα βούρκου ". Εφημερίδα New York Times " Εφιάλτης στο Catskills " (περιοχή βουνών ,κοιλάδων Νοτιοανατολικής Νέας Υόρκης) . " Τα όνειρα της μαριχουάνας και της ροκ μουσικής που έκαναν 300 χιλιάδες οπαδοί και Χίππις στο Catskills οι οποίοι είχαν λίγο περισσότερη λογική από την παρόρμηση που οδηγεί τους αρουραίους να κατευθυνθούν στον θάνατό τους στην θάλασσα . Κατέληξαν σε εφιάλτη λάσπης και στασιμότητα... Τι είδους κουλτούρα είναι αυτή που μπορεί να παράξει τόσο κολοσσιαίο χάος " . Παρά τις αρχικές δημοσιογραφικές αρνητικές κριτικές επειδή ίσως αυτές προέρχονταν από κατεστημένο τύπο αλλά και το γεγονός ότι τα κράτη παρήκμαζαν και άλλαζαν εθνοτικά και θρησκευτικά και διαμόρφωναν όλο και περισσότερο αστική διεθνιστική ιδεολογία , στην συνέχεια το γεγονός διαφημίστηκε υπέρμετρα και προπαγανδίστηκε με απόκρυψη των σοβαρών αρνητικών χαρακτηριστικών . _________________________________________________________________________________Αντι-κουλτούρα δεκαετίας '60 . Είχε προηγηθεί το « Καλοκαίρι της Αγάπης » στο Πάρκο της Χρυσής Πύλης του Σαν Φραντσίσκο του 1967 με συγκέντρωση εκατό χιλιάδων οπαδών και Χίπις , και μεγάλες συγκεντρώσεις στο Λονδίνο της Αγγλίας πριν και μετά το φεστιβάλ σε αγρόκτημα νοτιοδυτικά του Woodstock . Η αντι -κουλτούρα της δεκαετίας του '60 , ήταν κοινωνικό και πολιτικό κίνημα αντι-κατεστημένου κυρίως από τα μέσα της δεκαετίας του '60 έως τα μέσα της δεκαετίας του '70 . Το κίνημα ενσωμάτωνε το «Αμερικανικό κίνημα για τα δικαιώματα του πολίτη» υπέρ των Αφροαμερικανών , τα φιλειρηνικά κινήματα και διαμαρτυρία της στρατιωτικής επέμβασης των ΗΠΑ στο Βιετνάμ , την αντιπολίτευση κατά της επικρατούσας μορφής εξουσίας , συγκροτήματα της πόπ και ροκ μουσικής και το κίνημα των Χίπις που αναπτύχθηκε στο Σαν Φραντσίσκο της Καλιφόρνιας , απέκτησε επαφή με τον σύλλογο μοτοσικλετιστών Αγγέλων της Κολάσεως της Καλιφόρνιας που που είχε σχηματιστεί από βετεράνους του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και οδηγούσε έναν διαμορφωμένο τύπο μοτοσυκλέτας Χἀρλευ αυτοί ήταν περιπετειώδεις , περιθωριακοί και καβζατζήδες και έναντι χρηματικής αμοιβής φρουρούσαν τις συναυλίες ροκ και τους Χίπις .Την ίδια εποχή οι περισσότεροι της νεολαίας των Αφροαμερικανών ακολούθησαν φυλετικά παναφρικανικά κινήματα και μεταστρέφονταν στο Ισλάμ . Τα ιδανικά δικαιοσύνης , ειρήνης , ελευθερίας ήταν περισσότερο η επιφάνεια , στο βάθος ήταν οι αστικές ιδέες και ψυχικές επιθυμίες σε εποχή σχετικής οικονομικής ευημερίας και αύξησης της βιομηχανικής και γεωργικής παραγωγής αλλά με αντίτιμο , η νεολαία αυτής της εποχής είχε λιγότερα ἤ ίδια προβλήματα σχετικά με τις προηγούμενες και επόμενες γενεές - Ιδέες-επιθυμίες διαμονής κοντά σε φυσικό περιβάλλον και πιό φυσικής υγιεινής διατροφής εξ'αιτίας τάσεων φυγής από την υποβάθμιση του περιβάλλοντος των μεγαλουπόλεων και της παρασκευής τροφίμων . - Απελευθέρωση της σεξουαλικότητας , ελεύθερες σεξουαλικές σχέσεις , φεμινισμός , ανυποταξία - άρνηση στράτευσης εν καιρώ πολέμου , δεκτικοί σε διαφορετικούς πολιτισμούς , όλα συμπτώματα της μικροαστικής και μέσης αστικής τάξεως που είναι πιό φιλελεύθερες σε σχέση με τις συντηρητικές αγροτικές οι οποίες έχουν τις δικές τους τάσεις φυγής - αστυφιλίας και μετά την μετανάστευση και εγκατάσταση στις πόλεις οι απόγονοι αυτών εκδηλώνουν διαφορετικές τάσεις φυγής , η υψηλή αύξηση του ΑΕΠ ευνοούσε συνθήκες για αλητεία , διασκέδαση . Ήταν μία αναβίωση του αστικού παρακμιακού τρόπου ζωής Μποέμ (αρχικώς σήμαινε Βοημός ἤ τσιγγάνος και απέκτησε την έννοια του ανέμελου , ανεύθυνου , υλιστικού και καλοπέρασης τρόπου ζωής των καλλιτεχνών και λογοτεχνών του Παρισιού ) ,κάτι τέτοιο συνέβαινε στους κύκλους καλλιτεχνών και διανοουμένων στις μεγαλουπόλεις ιδίως των αστικών κέντρων και ελίτ προαστίων της Καλιφόρνιας και Νέας Υόρκης και Λονδίνου και εξαπλώθηκε στην νεολαία των μεγάλων πόλεων προκαλώντας το κίνημα των Χίπις , καλούμενων και «Παιδιών των Λουλουδιών» από τις γυναικείες ζωγραφιές λουλουδιών και ζώων και τα λουλούδια που στολίζονταν τύπου παραδοσιακού στολισμού γυναικών Πολυνησίας . Εκτός από την αντικοινωνικότητα και αντίθεση προς την κοινωνική οργάνωση και παραδοσιακή χριστιανική θρησκεία και οικογένεια , για να καλυφθεί το ιδεολογικό κενό εισήγαγαν στοιχεία ἤ ασιατικές θρησκείες Ινδουισμού , Βουδισμού , Σινικού Κομφουκιανισμού , πίστευαν σε αποκρυφισμούς , ψευδο -μαγείες , ψευδο-μαντείες ψευδο-επιστήμες αστρομαντείας , χαρτομαντείας κλπ δημιουργούσαν θρησκευτικές αιρέσεις ἤ έτειναν στην αθεΐα στις καταχρήσεις καπνού ταμπάκο, αλκοολούχων ποτών , προσέθεσαν και ισχυρότερα ψυχοτρόπα από σπάνια ασιατικά είδη φυτών ἤ προσφάτως συντεθειμένων φαρμάκων περισσότερο διαδεδομένο ήταν το κάπνισμα αποξηραμένων φύλλων Καννάβεως γνωστή και ως Μαριχουάνας , χαμηλού εθισμού και του ψυχεδελικού- παραισθησιογόνου φαρμάκου LSD ( Λυσεργικού οξέος, διαιθυλαμίδιο ) που δεν προκαλεί εθισμό αλλά έχει σοβαρές παρενέργειες , τα κατανάλωναν σε μικροτεμάχια στυπόχαρτου που διέλυαν στο στόμα που λέγονται «ταξίδια» , τα οποία χρησιμοποίησαν και προώθησαν πρός ευφορία και υποθετικούς ψυχαγωγικούς και πνευματικούς σκοπούς , συνθέσεως ψυχεδελικής μουσικής και τέχνης και οι λοιποί χρήστες προς αντίληψη της ψυχεδελικής τέχνης και της πραγματικότητος από διαφορετική οπτική . Ο τρόπος εκτελέσεως των συναυλιών σε σειρά τραγουδιών και κατάλληλου φωτισμού ήταν προσαρμοσμένος να επιτύχει το λεγόμενο «καλό ταξίδι» στην φάση διέγερσης ,ενθουσιασμού , μεγάλης χαράς και ν' αμβλύνει στην ακόλουθη φάση τα συμπτώματα παραισθήσεων , παράλογου φόβου και απελπισίας του λεγόμενου «κακού ταξιδιούν» . Μία παράξενη ,αλλόκοτη , άναρχη κατάσταση ναρκωτικών, παραισθησιογόνων , κοινοβίων με σεξουαλική κοινοκτημοσύνη , διέφθειρε ο ένας τον άλλον και τους εφήβους και κάθε γενιά διέφθειρε την επόμενη γενιά , ωστόσο κέρδιζε περισσότερες θέσεις η στρατηγική των διεθνιστικών κύκλων που υποστήριζε την ανοιχτή κοινωνία και πολυφυλετικό , πολυθρησκευτικό κράτος .
_________________________________________________________________________________Είχε διοργανωθεί από τους Michael Lang , παραγωγός μουσικών δίσκων και καλλιτεχνικός διευθυντής συναυλιών , A. Kornfeld (Abraham ben Yisroel Kornfeld), διοργανωτής συναυλιών, παραγωγός μουσ. δίσκων και μουσικοσυνθέτης , με χρηματοδότες τους Joel Rosenman και J. Roberts μουσικοί παραγωγοί και φαρμοκοβιομήχανος , σε αγρόκτημα γαλακτοπαραγωγής, ιδιοκτησίας Max Yasgur , οι οποίοι ήταν Εβραίοι . Λέγεται ότι αρχικά το χρηματικό ποσό δαπάνης της συναυλίας ήταν υψηλό σε σχέση με τα έσοδα αλλά τα επόμενα έτη με παραγωγές μουσικών δίσκων ταινίες ντοκιμαντέρ της συναυλίας απέφερε υψηλότερο κέρδος . Είχε σχεδιαστεί ως κερδοσκοπική επιχείρηση είχαν προπωληθεί 186 χιλιάδες εισιτήρια και υπολόγιζαν ότι θα πωληθούν άνω των 200 χιλιάδων , τα μουσικά συγκροτήματα αποδέχθηκαν την πρόσκληση με χρηματική αμοιβή για έξοδα μεταφοράς λοιπ΄'ων υπηρεσιών και κέρδους , μετά την συμφωνία με το συγκρότημα "Creedence Clearwater Revival " το οποίο είχε συμφωνήσει να παίξει για 50 λεπτά της ώρας με αμοιβή $10,000 (δέκα χιλιάδων δολαρίων ) , το οποίο ισοδυναμεί με σημερινό ποσό των $ 68,000 (εξήντα οκτώ χιλιάδων δολαρίων ) , μετά από αυτούς συμφώνησαν και τα υπόλοιπα συγκροτήματα . Εξ'αιτίας στενών χρονικών περιθωρίων και απροόπτων γεγονότων είχαν ακυρωθεί τρείς προεπιλεγμένες για την συναυλία περιοχές της Νέας Υόρκης μετά από διαμαρτυρίες και δικαστικές προσφυγές των κατοίκων , και κατέληξαν στο συγκεκριμένο αγρόκτημα του Yasgur , όπου συγκεντρώθηκαν εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι χωρίς παρουσία αστυνομικών και στρατιωτικών δυνάμεων , αν και η κομητεία είχε τεθεί σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης υπήρξε αριθμός επισκεπτών περίπου 1/3 του συνόλου χωρίς εισιτήριο (με εγωιστικό , αντι-κοινωνικό κίνητρο ) , οι δε διοργανωτές και μουσικοί είχαν σκοπό το χρηματικό κέρδος το οποίο ήταν αντιφατικό με το γεγονός ότι προωθούσαν την μόδα , μουσική , ιδεολογία αντι-κατεστημένου τρόπου ζωής , κοινοκτημοσύνης , κοινοβίων των Χίπις , και πολλοί με εισιτήριο κουρασμένοι από την βροχή , τις ελλείψεις και αγρυπνίες , αποχώρησαν από την συναυλία . Οι διοργανωτές παρείχαν νερό, τρόφιμα και πρώτες βοήθειες στους θεατές με αντίτιμο ἤ δωρεάν . _________________________________________________________________________________Μουσικά συγκροτήματα κατά χρονική σειρά εμφάνισης . _________________________________________________________________________________ Παρασκευή 15 - Σάββατο 16 Αυγούστου , από 5:00 μ.μ. έως 2:00 π.μ. Richie Havens Swami Satchidananda Sweetwater Bert Sommer Tim Hardin Ravi Shankar Melanie Arlo Guthrie Joan Baez _________________________________________________________________________________Σάββατο 16 - Κυριακή 17 Αυγούστου , από 12:30 μ.μ. - 9:40 π.μ. Quill Country Joe McDonald Santana John Sebastian Keef Hartley Band The Incredible String Band Canned Heat Mountain Grateful Dead Creedence Clearwater Revival Janis Joplin and The Kozmic Blues Band Sly and the Family Stone The Who Jefferson Airplane _________________________________________________________________________________Κυριακή 17 - Δευτέρα 18 Αυγούστου , από 2:00 μ.μ - 11:10 π.μ Joe Cocker and The Grease Band Country Joe and the Fish Ten Years After The Band Johnny Winter Blood,Sweat & Tears Crosby, Stills, Nash & Young Paul Butterfield Blues Band Sha Na Na Jimi Hendrix _________________________________________________________________________________Βίντεο διαφόρων χρηστών από ντοκιμαντέρ της συναυλίας : Woodstock Music Festival , Aug.1969 - Friday Woodstock music festival , Aug. 1969 - Saturday-Sunday _________________________________________________________________________________ Οι εφημερίδες είχαν γράψει για το γεγονός αρνητικά άρθρα με έμφαση στα προβλήματα της συναυλίας και εναντίον της "Αντι-κουλτούρας " και των Χίπις " . Εφημερίδα Daily News " Κυκλοφοριακή συμφόρηση στο Χιπιφεστιβάλ και οι Χίππις βυθίστηκαν σε μία θάλασσα βούρκου ". Εφημερίδα New York Times " Εφιάλτης στο Catskills " (περιοχή βουνών ,κοιλάδων Νοτιοανατολικής Νέας Υόρκης) . " Τα όνειρα της μαριχουάνας και της ροκ μουσικής που έκαναν 300 χιλιάδες οπαδοί και Χίππις στο Catskills οι οποίοι είχαν λίγο περισσότερη λογική από την παρόρμηση που οδηγεί τους αρουραίους να κατευθυνθούν στον θάνατό τους στην θάλασσα . Κατέληξαν σε εφιάλτη λάσπης και στασιμότητα... Τι είδους κουλτούρα είναι αυτή που μπορεί να παράξει τόσο κολοσσιαίο χάος " . Παρά τις αρχικές δημοσιογραφικές αρνητικές κριτικές επειδή ίσως αυτές προέρχονταν από κατεστημένο τύπο αλλά και το γεγονός ότι τα κράτη παρήκμαζαν και άλλαζαν εθνοτικά και θρησκευτικά και διαμόρφωναν όλο και περισσότερο αστική διεθνιστική ιδεολογία , στην συνέχεια το γεγονός διαφημίστηκε υπέρμετρα και προπαγανδίστηκε με απόκρυψη των σοβαρών αρνητικών χαρακτηριστικών . _________________________________________________________________________________Αντι-κουλτούρα δεκαετίας '60 . Είχε προηγηθεί το « Καλοκαίρι της Αγάπης » στο Πάρκο της Χρυσής Πύλης του Σαν Φραντσίσκο του 1967 με συγκέντρωση εκατό χιλιάδων οπαδών και Χίπις , και μεγάλες συγκεντρώσεις στο Λονδίνο της Αγγλίας πριν και μετά το φεστιβάλ σε αγρόκτημα νοτιοδυτικά του Woodstock . Η αντι -κουλτούρα της δεκαετίας του '60 , ήταν κοινωνικό και πολιτικό κίνημα αντι-κατεστημένου κυρίως από τα μέσα της δεκαετίας του '60 έως τα μέσα της δεκαετίας του '70 . Το κίνημα ενσωμάτωνε το «Αμερικανικό κίνημα για τα δικαιώματα του πολίτη» υπέρ των Αφροαμερικανών , τα φιλειρηνικά κινήματα και διαμαρτυρία της στρατιωτικής επέμβασης των ΗΠΑ στο Βιετνάμ , την αντιπολίτευση κατά της επικρατούσας μορφής εξουσίας , συγκροτήματα της πόπ και ροκ μουσικής και το κίνημα των Χίπις που αναπτύχθηκε στο Σαν Φραντσίσκο της Καλιφόρνιας , απέκτησε επαφή με τον σύλλογο μοτοσικλετιστών Αγγέλων της Κολάσεως της Καλιφόρνιας που που είχε σχηματιστεί από βετεράνους του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και οδηγούσε έναν διαμορφωμένο τύπο μοτοσυκλέτας Χἀρλευ αυτοί ήταν περιπετειώδεις , περιθωριακοί και καβζατζήδες και έναντι χρηματικής αμοιβής φρουρούσαν τις συναυλίες ροκ και τους Χίπις .Την ίδια εποχή οι περισσότεροι της νεολαίας των Αφροαμερικανών ακολούθησαν φυλετικά παναφρικανικά κινήματα και μεταστρέφονταν στο Ισλάμ . Τα ιδανικά δικαιοσύνης , ειρήνης , ελευθερίας ήταν περισσότερο η επιφάνεια , στο βάθος ήταν οι αστικές ιδέες και ψυχικές επιθυμίες σε εποχή σχετικής οικονομικής ευημερίας και αύξησης της βιομηχανικής και γεωργικής παραγωγής αλλά με αντίτιμο , η νεολαία αυτής της εποχής είχε λιγότερα ἤ ίδια προβλήματα σχετικά με τις προηγούμενες και επόμενες γενεές - Ιδέες-επιθυμίες διαμονής κοντά σε φυσικό περιβάλλον και πιό φυσικής υγιεινής διατροφής εξ'αιτίας τάσεων φυγής από την υποβάθμιση του περιβάλλοντος των μεγαλουπόλεων και της παρασκευής τροφίμων . - Απελευθέρωση της σεξουαλικότητας , ελεύθερες σεξουαλικές σχέσεις , φεμινισμός , ανυποταξία - άρνηση στράτευσης εν καιρώ πολέμου , δεκτικοί σε διαφορετικούς πολιτισμούς , όλα συμπτώματα της μικροαστικής και μέσης αστικής τάξεως που είναι πιό φιλελεύθερες σε σχέση με τις συντηρητικές αγροτικές οι οποίες έχουν τις δικές τους τάσεις φυγής - αστυφιλίας και μετά την μετανάστευση και εγκατάσταση στις πόλεις οι απόγονοι αυτών εκδηλώνουν διαφορετικές τάσεις φυγής , η υψηλή αύξηση του ΑΕΠ ευνοούσε συνθήκες για αλητεία , διασκέδαση . Ήταν μία αναβίωση του αστικού παρακμιακού τρόπου ζωής Μποέμ (αρχικώς σήμαινε Βοημός ἤ τσιγγάνος και απέκτησε την έννοια του ανέμελου , ανεύθυνου , υλιστικού και καλοπέρασης τρόπου ζωής των καλλιτεχνών και λογοτεχνών του Παρισιού ) ,κάτι τέτοιο συνέβαινε στους κύκλους καλλιτεχνών και διανοουμένων στις μεγαλουπόλεις ιδίως των αστικών κέντρων και ελίτ προαστίων της Καλιφόρνιας και Νέας Υόρκης και Λονδίνου και εξαπλώθηκε στην νεολαία των μεγάλων πόλεων προκαλώντας το κίνημα των Χίπις , καλούμενων και «Παιδιών των Λουλουδιών» από τις γυναικείες ζωγραφιές λουλουδιών και ζώων και τα λουλούδια που στολίζονταν τύπου παραδοσιακού στολισμού γυναικών Πολυνησίας . Εκτός από την αντικοινωνικότητα και αντίθεση προς την κοινωνική οργάνωση και παραδοσιακή χριστιανική θρησκεία και οικογένεια , για να καλυφθεί το ιδεολογικό κενό εισήγαγαν στοιχεία ἤ ασιατικές θρησκείες Ινδουισμού , Βουδισμού , Σινικού Κομφουκιανισμού , πίστευαν σε αποκρυφισμούς , ψευδο -μαγείες , ψευδο-μαντείες ψευδο-επιστήμες αστρομαντείας , χαρτομαντείας κλπ δημιουργούσαν θρησκευτικές αιρέσεις ἤ έτειναν στην αθεΐα στις καταχρήσεις καπνού ταμπάκο, αλκοολούχων ποτών , προσέθεσαν και ισχυρότερα ψυχοτρόπα από σπάνια ασιατικά είδη φυτών ἤ προσφάτως συντεθειμένων φαρμάκων περισσότερο διαδεδομένο ήταν το κάπνισμα αποξηραμένων φύλλων Καννάβεως γνωστή και ως Μαριχουάνας , χαμηλού εθισμού και του ψυχεδελικού- παραισθησιογόνου φαρμάκου LSD ( Λυσεργικού οξέος, διαιθυλαμίδιο ) που δεν προκαλεί εθισμό αλλά έχει σοβαρές παρενέργειες , τα κατανάλωναν σε μικροτεμάχια στυπόχαρτου που διέλυαν στο στόμα που λέγονται «ταξίδια» , τα οποία χρησιμοποίησαν και προώθησαν πρός ευφορία και υποθετικούς ψυχαγωγικούς και πνευματικούς σκοπούς , συνθέσεως ψυχεδελικής μουσικής και τέχνης και οι λοιποί χρήστες προς αντίληψη της ψυχεδελικής τέχνης και της πραγματικότητος από διαφορετική οπτική . Ο τρόπος εκτελέσεως των συναυλιών σε σειρά τραγουδιών και κατάλληλου φωτισμού ήταν προσαρμοσμένος να επιτύχει το λεγόμενο «καλό ταξίδι» στην φάση διέγερσης ,ενθουσιασμού , μεγάλης χαράς και ν' αμβλύνει στην ακόλουθη φάση τα συμπτώματα παραισθήσεων , παράλογου φόβου και απελπισίας του λεγόμενου «κακού ταξιδιούν» . Μία παράξενη ,αλλόκοτη , άναρχη κατάσταση ναρκωτικών, παραισθησιογόνων , κοινοβίων με σεξουαλική κοινοκτημοσύνη , διέφθειρε ο ένας τον άλλον και τους εφήβους και κάθε γενιά διέφθειρε την επόμενη γενιά , ωστόσο κέρδιζε περισσότερες θέσεις η στρατηγική των διεθνιστικών κύκλων που υποστήριζε την ανοιχτή κοινωνία και πολυφυλετικό , πολυθρησκευτικό κράτος .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου