Ἀρχική Σελίδα

Πέμπτη, 12 Απριλίου 2018

Πτώση αεροσκάφους (Mirage 2000-5) της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας.

«Πέμπτη 12 Απριλίου 2018 , ώρα Ελλάδος 12:15 μμ .  Μονοθέσιο αεροσκάφος Μ 2000-5 της 114 ΠΜ / 331 Μ  προσέκρουσε σε θαλάσσια περιοχή  9 ναυτικών  μιλίων  βορειανατολικά της Νήσου Σκύρου (κατά την φάση προσέγγισης προς την  προσγείωση) , με συνέπεια τον θανάσιμο τραυματισμό του Σμηναγού Γεωργίου Μπαλταδώρου καθώς και  την  απώλεια του σύγχρονου πολεμικού  αεροσκάφους , ήταν επικεφαλής σχηματισμού  δύο αεροσκαφών που   επέστρεφαν από επιχειρησιακή αποστολή  ,  έχει συγκροτηθεί  επιτροπή για την διερεύνηση του δυστυχήματος ». 
_________________________________________________________________________________(Τα μαχητικά  αεροσκάφη είναι  της 331 Μοίρας Παντός Καιρού της 114 Πτέρυγα Μάχης [με έμβλημα τον ήρωα Θησέα   τον οποίο απεικονίζουν να    υποδεικνύει  προς ένα ζεύγος ελληνικών μαχητικών αεροσκαφών τον εχθρικό στόχο που θα χτυπήσουν  ] και υπηρετούν στην 135η Σμηναρχία Μάχης ,Σκύρου. To αεροσκάφος Dassault-Breguet Mirage 2000-5 είναι μαχητικό αεροσκάφος 4ης γενεάς [κόστους δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ  το κάθε κομμάτι ,  αναγκαίο όπλο   άμυνας ελέγχου του εναέριου χώρου  ]  , η έκδοση για την Ελλάδα είναι ειδικά σχεδιασμένο μαχητικό πολλαπλού  ρόλου για τις   ανάγκες  της Χώρας   , φέρει σύγχρονο ηλεκτρονικό και πυραύλων  εξοπλισμό  και είναι   το ταχύτερο ίσως και το αποτελεσματικότερο  αεροσκάφος  αναχαίτισης -αερομαχίας  που διαθέτει αυτήν την στιγμή στο οπλοστάσιο της  η ελληνική   πολεμική αεροπορία. _________________________________________________________________________________Τα δύο μαχητικά  αεροσκάφη είχαν εκτελέσει    αποστολή καταδίωξης τουρκικών πολεμικών  αεροσκαφών το οποία είχαν εισβάλει   εντός του  εθνικού  εναερίου  χώρου  του βορείου Αιγαίου  και  επέστρεψε  το ένα  αεροσκάφος αλλά όχι και  ο αρχηγός του σχηματισμού  ο οποίος προσέκρουσε με το αεροσκάφος  στην θάλασσα ίσως από   προσωρινό χωρικό αποπροσανατολισμό  λόγω των  αδρανειακών δυνάμεων που παράγονται κατά του επιτάχυνση  του αεροσκάφους μαζί με την φυγόκεντρο δύναμη που προκαλείται κατά την στροφή , συχνότερο κατά την   πτήση  σε περιοχή  χαμηλής ορατότητας από νέφωση ἤ  νύχτας  ,αυτό είναι μία υπόθεση λόγω της συχνότητας του φαινομένου αλλά το αίτιο ίσως  διαλευκανθεί όταν ανασυρθεί ο καταγραφέας πτήσης , από το βίντεο και κατάθεση του πιλότου του μαχητικού που ακολουθούσε   ο οποίος δεν έχασε την ικανότητα διακυβέρνησης του αεροσκάφους  του . Η πρόσκρουση και απώλεια του μαχητικού αεροσκάφους και του πιλότου δεν ήταν αποτέλεσμα αερομαχίας κατάρριψης ἤ ατυχήματος κατά την  αερομαχία   αλλά σχετίζεται με την αποστολή  αναχαίτισης τουρκικών πολεμικών αεροσκαφών που παραβίασαν τον ελληνικό εναέριο χώρο , συμπεριλαμβάνεται στον κατάλογο σκαφών  και προσωπικού που έχουν   πέσει  υπέρ πατρίδος . Υπεύθυνος  των απωλειών πιλότων και   αεροσκαφών της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας σε ατυχήματα   επιχειρήσεων   αναχαίτισης και απωλειών πληρωμάτων ελικοπτέρων του πολεμικού ναυτικού   είναι το  τουρκικό  κράτος .   Επειδή αυτό διενεργεί μεθοδικά  επιθετικές ενέργειες σε θάλασσα καί αέρα  με σκοπό να υπονομεύσει  κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδος ,  ιδιαίτερα τα  χωρικά ύδατα και εναέριο χώρο και συμπλέγματα νησίδων πέριξ των μεγαλύτερων νήσων, εκθέτοντας σε κίνδυνο προσωπικό και μέσα των  ελληνικών αμυντικών δυνάμεων τα οποία χρεώνεται ο ελληνικός λαός  . Το ελληνικό κράτος υπό την τουρκική απειλή πολέμου υφίσταται περιορισμό των χωρικών υδάτων και εναέριου χώρου σε 6 και 10 ναυτικά μίλια από τις ακτές , ενώ τα κυριαρχικά του δικαιώματα  σύμφωνα με το δίκαιο της θάλασσας  για τις παράκτιες  Χώρες εκτείνονται στα  12 ναυτικά μίλια και τις νησιωτικές αρχιπελάγους σε 12 νμ εκτός  της περιμέτρου και τα ύδατα εντός περιμέτρου  θεωρούνται εσωτερικά ύδατα όπως τα  ύδατα εντός ξηράς .Έμμεσες ευθύνες   από τ' άλλα κράτη της βορειοατλαντικής συμμαχίας ΝΑΤΟ  στην οποία εντάσσονται το ελληνικό κράτος αλλά και  η μεγαλύτερη απειλή αυτού το τουρκικό ,  το οποίο  από το 1922 έως σήμερα επεκτείνεται σε βάρος Ελλάδος και Κύπρου και  το πολιτικό κατεστημένο αυτών των Χωρών την υποχωρητικότητα αυτού στην εξωτερική πολιτική  και την διαφθορά και ατομικισμό  της ελληνικής κοινωνίας , οι συνοικίες της   πρωτεύουσας  του κράτους είναι από τις πιό άσχημες και ανθυγιεινές της Ευρώπης .  Ο Γεώργιος Πισίδης ποιητής θεολογικών και πολεμικών έργων του 7ου αιώνος μΧ στο ποίημα  «Εις την Γενομένην Έφοδον των Βαρβάρων »  γράφει ότι τα αγενή τουρκικά φύλλα  αναπλάσθηκαν  από τα έγκατα της Γής κατέστρεψαν τους ευγενέστατους τόπους της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας κι αυτό δεν εμποδίστηκε από τον Θεό εξ' αιτίας των  αμαρτιών πού είχαν υποπέσει .          

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου